Platina #104
Metal Gear Rising: Revengeance
Fun 9/10
Tezina 8.5/10
Vrijeme: Nekih 40-tak sati
Jedna platinica za zivce. Od istog developera kao i Vanquish dolazi ova prekrasna igra nabijena akcijom, memorabilnim boss fightovima i odlicnim soundtrackom. Pun paket svega. Drago mi je sto jos uvijek imam PS3 koji radi kao sat pa stignem odigrat ovakve igre koje sam propustio odigrati na toj generaciji konzola. Sama igra nije nesto duga ipak se radi o Hack n Slash zanru koji u sustini nemaju duge prohode. Definitivno najveca mana je kamera koja ti postane najveci neprijatelj u igri jer u dosta slucajeva ni ne vidis ko je ispred tebe pogotovo kad se ide na no-damage borbe. Konstanto treba rollati sa R3 gljivicom kako bi se izbalansirala.
Igrate kao Raiden (Jack) koji ima zadatak zaštiti N´Manija prilikom eskort misije u Africi. Nakon što su napadnuti od strane privatne vojske Desperado koja ubija N´Manija, Raiden se odluci osvetiti u njegovo ime. Na tom putu nailazi na razne neprijatelje i zanimljive bosseve uz svojih par drugova sa kojima moze komunicirati (codec conversations) i dobiti neku novu informaciju van normalne price koju nudi igra. Tako naprimjer Boris uvik daje savjete kako se boriti protiv nove vrste neprijatelja na koju naidete i koje su prednosti i mane tih neprijatelja. Kevin daje uvid u neke geografske aspekte podrucja u kojem se trenutno nalazite, ili drzave iz koje dolazi pojedini bossovi a ponekad daje i zivotne savjete Raidenu sa odredenom dozom humora. Courtney je vise tip za hranu tako da vam objasni sve vezano za kuhinju nekog naroda kad bi Raiden pitao kakva je gdje hrana. Doktor daje savjete za Raidenove odredene moci i objasnjava ih na fizicko-kemijskom levelu. Sto se tice bossova najdrazi mi je bio Sam i jedva cekam odigrat njegov side story (mada se nesto moze o njemu doznati iz codec conversationsa ). Borba protiv njega ima i odlican soundtrack i setting a bome i najposteniju borbu.
Platina je zajebana. Igrao sam prvi prohod na Hard i trebalo mi je malo vremena dok povatam parry, perfect parry, dodge mehanike jer za odredene neprijatelje treba i odredeni timing perfect parrya. Nakon toga krenuo sam na VR misije koje su vjerojatno i najtezi dio igre cisto jer ih igrate bez ikakvog upgradea sto znaci da vam je i damage i health najslabiji. Misije su razne od odredenih killova u vremenu, ninja killova, trcanja do odredene destinacije ispod zadanog vremena do onih da pobijete sve neprijatelje sa Zandatsu stilom. One koje su medu najtezima su VR 18 i 19. VR 18 je opisivana u rangu Vanquish Challenge 6 jer su neprijatelji stavljeni na max tezinu, agresivni su i 1 hitaju vas u game over, ali cak nisam imao toliko problema sa tom misijom i prosao sam je u sat, dva nakon sto sam naucio radit perfect parry na dvije gorile u drugom waveu i na prokletom vuku u trecem waveu. Isao bi na close range jer kad bi se udaljio vuk bi poceo pucat projektile koje zbog glupe kamere je gotovo nemoguce izbjec i tu bi me uvijek ubio. Sa VR 19 sam vecu muku mucio nego sa 18 jer sve protivnike treba ubiti sa Zandatsu, a to vise ovisi o sreci koliko cete dokrajciti neprijatelja da se pojavi prompt za Zandatsu. Puno puta bi se znalo desit da se na jednom Heavyu pojavi a do njega je drugi nepriajtelj ili vise njih, udem u blade mode napravim Zandatsu na prvom i okinem drugom ruku ili glavu i taj drugi je isntant mrtav i game over jer nije ubijen sa Zandatsu. Ili na kraju borba sa 4 vuka pa onog predzadnjeg ili zadnjeg ubijes bez da se ikako pojavi mogucnost za Zandatsu. Nakon toga sam isao na S rank svih ranked borbi na Revengeance tezini. To je malo lakse iz tog razloga sto ste upgreadani max i imate Murasama blade koji daje dosta veliki damage. Na toj tezini ako naucite perfect parry i oni najveci protivnici padaju u 1 sucu, a bossevima tipa Sam, Mistral mozete i do 50% healtha jednim zamahom uzet. Ako vidite da necete uspit no damage samo restart checkpoint i ponovo. Na nekim borbama kao npr. lobby u R-04 je gotovo nemoguce izvest no damage jer vas svi pucaju sa svih strana i jedan metak da vas takne gotovo je, a kamoli gorile i onaj stroj sto se pojavi kasnije, zato se tu ide na vrijeme, battle points i ostale stvari. Svakog Bossa takoder treba rjesit no damage za trofeje i najzejebaniji je bio Monsoon. Trebalo je nauciti sve njegove pokrete i faze jer je brz i treba spammat parry kao lud. J*bo sam mu mater. Par puta bi doso blizu kraja i pogodila bi me ili njegova dimna bomba koja radi minimalan damage ili onaj grapling hook sto izbaci pa prerano stisnem parry i napravi mi damage. Ali kad se nauci boss u dusu sanse za no damage rastu drasticno.
Postoje jos side storyi od Sam-a i Blade Wolf-a koji su kao DLC-ovi pa cu i to odigrati kad stignem, nemam toliko vremena dnevno kao prije jer se treba posvetit i obavezama ali sve se moze uskladiti lijepo kad se hoce.