Platina #95
Crash Bandicoot 4: It's About Time
Fun 13/10
Tezina 8/10 ( nekih 70-tak sati )
Bez teksta sam. Toys for Bob je odradio odlican posao i svaka cast na svemu ( samo ne Cortexu ), vidi se da je ulozen maksimalan trud. Neznam odakle poceti. Ima svega, stvarno svega, od mnostvo kreativnih levela, dosta dobrih boss fighteva, novih specijalnih quantum maski od kojih svaka ima svoju moc. Raznih timelineova koji pridodaju prici glavne igre svaki put kad se Crashu u levelu pojave upitnici iznad glave. Inverted levela. Flashback levela. Minigre koje ukljucuju utrkivanje do najblizeg checkpointa ili zadrzavanje comba dok razbijate kutije. Uff do sutra mogu nabrajat.
Leveli su stvarno razni ima ih sa medvjedom, jetskijem ( referenca na crash 2 ), ima ih u svemiru, buducnosti ( referenca na crash 3 futuristicke levele ), ima jedan dio koji me podsjetio na Crash 1 level sa mostom kad propadaju dijelovi mosta na koje skaces, savrseno. Zatim postoje N.Verted leveli u kojima je izmjenjena lijeva i desna strana, i pozadina je zasebna za svaki svijet, u jednom su lude boje od kojih mozea.dobit epilepsiju, u jednom igrate pod vodom levele, u jednom imate retro dir igranja u pikselima i zvukove skokova ko u meat boyu. Zatim timeline leveli u kojem uvijek igrate sa dva lika gdje se prikazuje radnja kako je doslo do odredenih stvari. Boss fightevi su za pamcenje. Flashback leveli u kojima vas Cortex, N Brio i N Gin testiraju kroz razne triale sa datumima iz 1996 i 97 godine i soundtrackovima iz originalne Crash trilogije.
Platina je zeznuta 8/10 i treba se potrudit jer ima masu stvari. Ono sta je najteze su N.Sanely Perfect Relicsi kod kojih morate proci cijeli level bez umiranja i pritom skupit sve kutije. Neki leveli znaju bit dosta zajebani jer su kutije dobro sakrivene ili su na mjestima koje vas potencijalno vode u smrt. Najzajebaniji su bili Toxic Tunnels, Crash Landed i jos par dosta dugih levela. Pogotovo zato sto najteze sekcije uvijek stave na kraju. Osim toga treba skupiti i sve platinaste relikvije u time trialu. To je nemoguce bez triple spina za kojeg treba malo vjezbe da se uvati jer je drugaciji od triple spina iz originala ( ovamo nakon svake kocke je mala pauza, a ne mlataranje ko manijak ). Neki leveli se lako masteriraju neki teze, ali najtezi su bili oni sa dinosaurom i Nitro Processing level sa Crashom. Dosta me podsjecaju na time trialse iz Mirrors Edge na ps3, doduse tamo su dosta krace sekcije, ali i teze za masterirat sve na 3 zvijezde. Potrebno je proci igru 106% sto ukljucuje sve moguce dijamante ( normal i n verted, sve flashback levele sa svim razbijenim kutijama, sve insanely perfect relikvije, sve time trialse na platinum, sve obojene gemove). Ima se tu za igrat ali nista nije naporno kad je igra genijalna i zabavna.
Cekam dan kad ce najaviti novi nastavak, zelim jos bolji Crash, jos teze levele, jos vise noviteta, nacekat cemo se ali nadam se da ce vrijedit🙂.