Iskreno, uvijek sam isao prema Sonyju ali mislim da je ovaj xh90 zadnji njihov tv u mojoj kuci.
Vec neko vrijeme mi se pikselizira slika kad gledam HD programe preko kablovske uz Ci+ karticu(Dvb-c). Prije 3-4 mjeseca je pocelo i javljalo bi se svake 2-3 minute obicno na licima, da bi doslo do toga da danas moram izvaditi karticu i gledati SD programe s 2,20m sto je uzasno. Prvo sam pretpostavio da je do kablova, pa sam kupio bolje i ponovo ih provukao tako da nista ne ide preko njih. Nista nije pomoglo, onda sam se natezao sa svojim providerom jer sam mislio da je do njih. Opet nista, tek tu sam poceo sumnjati na tv, zovem ja njihov support i spoje me s podrskom u Kairu(da, u Egiptu) da bi mi kao papige govorili da ce buduci update to rijesiti. Dodje update i naravno nista, u medjuvremenu nadjem na njihovom forumu temu s preko 50 stranica s ljudima s istim problemom i jedino rjesenje je da se promjeni maticna. E sad, covjek bi pomislio da ce biti lakse sve rijesiti kad znas u cemu je problem, no sa Sonyjem nikad nije tako lako. Opet ja zovem njihov jebeni support i opet mi blebecu o buducem updateu koji ce to magijom sve rijesiti i nikako da s budalom se dogovorim. Odustanem opet, ovaj put saljem mail i u zadnjoj recenici im kazem da mi ne spominju nikakav update vec je do hardware-a. Dobijem odgovor da njihov tim "strucnjaka" radi na problemu i da ce se buducim update-om rijesiti. Sad sam lud vise i danas opet zovem i napokon valjda na normalnu osobu pogodim koja ce mi poslati tehnicara. I stvarno zovu me odmah iz regije i govore mi da su narucili maticnu i dolaze krajem tjedna. Hvala Isusu vise.
Shvacam da se svaki proizvod moze pokvariti ali takav uzasan odnos sa svojim kupcima ne treba nagradjivati. Nikad vise!