- Uređivano
Nije bolji, pa bolji je A90J. Samo ne znam vrijedi li A90J tolike cjenovne razlike. Ali, to je druga tema.
Nije bolji, pa bolji je A90J. Samo ne znam vrijedi li A90J tolike cjenovne razlike. Ali, to je druga tema.
Flipper misliš na A90J.
Kad su bili na akciji, cijena je bila 7700 LG, 8400 Sony. Za 700kn se definitivno isplati.
A pitanje isplativosti je drugi par rukava. A90J bi po performansama trebao biti nekih 20% skuplji od A80J. Ali plaćaš i druge kerifeke, tipa osvijetljeni daljinac s motion sensorom (gledao sam ga za solo naručiti - 550kn je).
Pa nije neka razlika na 65 inch modelu mozda 100 do 200 eura , a ako naides na neki dobar sale kao onaj sta sam posta prije par dana proci ces jeftinije sa sonyem
edit:
https://www.svijet-medija.hr/art/televizor-lg-oled-77c11lb-uhd-4k-smart-tv-t2-hevcs2/105346
ps. Mislim da je prije par dana bio jos jeftiniji a80j
Za nekog ko nije gamer izbor je nobrainer Sony laganini pobjediva
Vivax Las Vegas!
Aj kad hvalimo sony ajmo ga hvaliti do kraja.
Znaci evo danas san dobija mail u vezi jamstva znaci novi tv koji dobivan ce imati garanciju do kad je imao onaj tv koji je riknuo, znaci nema novih 2 godine garancije nego cu imati jos godinu i 4 miseca garancije na ovaj novi tv.
Tako od prodaje nista jer ga moran prodavati jebeno ispod cijene ako mislin prodati.
Bizite sto dalje od ove smecarske firme
To prvi put čujem, zna itko baš provjereno da se ovo smije po zakonu?
I ja sam dignul obrvu kad mi je to reko...
Meni je LG dao pet godina garancije, čak i funjavi Grunding pardon Beko. Iz principa ne kupujem nešto sa samo dvije godine garancije ako se baš ne mora ili ako nema alternative.
Ja sam sad isto dobio 5 godina garancije odnosno 2+3. E sad sam citao uvjete ovih ostalih 3 i pokrice je skoro svega kao u ove prve dvije godine. Radio sam dugo u osiguranju, pa znam dosta dobro uvjete i sl. I jos sam dobio kasko dvije godine za TV. Meni se isplati da krepa C1 za jedno dvije godine pa da mi ponude C2 ili sto vec
Jel' za ovo tvoje jamstvo Sony "kriv" ili jebe trgovina gdje je TV kupljen? @Miro Cudim se da Sony ne bi dao novo jamstvo. Pa novi je TV. Jesi pisao Sonyju?
Dobro da ti nisu refurbished ponudili...
Po zakonu ide nova garancija ako nije popravak.
Ali pogledajte Ne spominju nigdi novi tv nego se i dalje prica o starome i onda ko te jebe za novu garanciju
escoban Sony ih isječe što se tiče kvalitete slike. Dosta bolje je podešen od LG-a prije pune kalibracije. Zvuk im je jako dobar.
Plus kad kupujem TV dosta gledam i na dizajn. Može nekom bit smiješno, ali ako dajem preko 10k onda gledam svaku sitnicu.
Iskreno, uvijek sam isao prema Sonyju ali mislim da je ovaj xh90 zadnji njihov tv u mojoj kuci.
Vec neko vrijeme mi se pikselizira slika kad gledam HD programe preko kablovske uz Ci+ karticu(Dvb-c). Prije 3-4 mjeseca je pocelo i javljalo bi se svake 2-3 minute obicno na licima, da bi doslo do toga da danas moram izvaditi karticu i gledati SD programe s 2,20m sto je uzasno. Prvo sam pretpostavio da je do kablova, pa sam kupio bolje i ponovo ih provukao tako da nista ne ide preko njih. Nista nije pomoglo, onda sam se natezao sa svojim providerom jer sam mislio da je do njih. Opet nista, tek tu sam poceo sumnjati na tv, zovem ja njihov support i spoje me s podrskom u Kairu(da, u Egiptu) da bi mi kao papige govorili da ce buduci update to rijesiti. Dodje update i naravno nista, u medjuvremenu nadjem na njihovom forumu temu s preko 50 stranica s ljudima s istim problemom i jedino rjesenje je da se promjeni maticna. E sad, covjek bi pomislio da ce biti lakse sve rijesiti kad znas u cemu je problem, no sa Sonyjem nikad nije tako lako. Opet ja zovem njihov jebeni support i opet mi blebecu o buducem updateu koji ce to magijom sve rijesiti i nikako da s budalom se dogovorim. Odustanem opet, ovaj put saljem mail i u zadnjoj recenici im kazem da mi ne spominju nikakav update vec je do hardware-a. Dobijem odgovor da njihov tim "strucnjaka" radi na problemu i da ce se buducim update-om rijesiti. Sad sam lud vise i danas opet zovem i napokon valjda na normalnu osobu pogodim koja ce mi poslati tehnicara. I stvarno zovu me odmah iz regije i govore mi da su narucili maticnu i dolaze krajem tjedna. Hvala Isusu vise.
Shvacam da se svaki proizvod moze pokvariti ali takav uzasan odnos sa svojim kupcima ne treba nagradjivati. Nikad vise!
I tako
Dok san ja istirava nepravdu i onda prista na ponuđeno na kraju san dobio svoj tv odnosno istu seriju novi tv znaci xf9000 a ne xj94 koji su ponudili.
Sad na kraju san ispa debil jer odma nisan uzeo ponuđeno.
Jeli ovo namjerno jer san trazio nesto u parama koje sam potrosio neznan.
Samo znan da je ovo zanji sony tv kojeg vozin u svome autu
Ali eto bar san dobija jos 2 godine garancije