stitrek
Mislim da nisi objektivan.
To ti govorim kao osoba koja je potpuno neutralno pristupila igri i čak je platinirala.
Priča može proći – ništa revolucionarno, ali na trenutke zna biti zanimljiva, fali razrada sa likovima koji su od značaja. Glazba je u nekim misijama solidna i zna dobro “nabrijati”, ali sve pada u vodu kad shvatiš da ne postoji nikakav radio u automobilima. U free roamu svira generička “lift” muzika koja nakon sat vremena počne ići na živce.
Gameplay je kao iz ere PS3, ako ne i ranije – najosnovnija moguća fizika za third-person shooter, bez ikakvog osjećaja težine ili “impacta”. Efekti eksplozija su doslovno generički asseti iz enginea, bez ikakve dorade ili unikatnosti.
AI je elementaran i predvidljiv – stoji, puca, čučne, pa ako nema akcije, samo se malo približi. Neprijatelji su gotovo svi isti modeli s copy-paste ponašanjem. Nema boss borbi, nema mini-bosseva, nema nikakvih posebnih trenutaka koji bi razbili monotoniju.
Ne možeš ući u sva vozila – zapravo, možeš u jako mali broj njih, a ni s njima nemaš nikakvu pravu interakciju sa svijetom. Freeroam je praktički mrtav – postoje samo random utrke bez nagrada i bez ikakvog smisla da ih radiš. Nema čak ni policije koja bi te lovila ako napraviš kaos, što dodatno pojačava osjećaj praznine.
Oružja su sva na isti kalup, generički modeli s minimalnim razlikama. Jedina iznimka je tzv. “BFG” na zadnjem levelu koji možeš spamati i bez truda pobiti sve. Auto health regeneration nema nikakvog smisla – očito su health potion-i ili medkitovi bili “previše posla” pa su od toga odustali.
Nema nikakvog sustava nadogradnje oružja ni armora – samo površni dron skillovi i to je sve. Nema crafting sustava, nema motivacije za istraživanje mape, nema skrivenih lokacija koje bi ti dale osjećaj otkrivanja nečeg posebnog. Vozila se voze kao kartonske kutije, bez osjećaja brzine ili fizike. Level dizajn je linearan i predvidljiv, a većina misija se svodi na identičan “uđi – pobij sve – pokupi predmet – idi dalje” loop. Nema f ucking mape???
Općenito, sve djeluje kao da su jedva spojili osnovni prototip i proglasili ga gotovim proizvodom. Ako je nekome to dovoljno za hvalu, super, ali objektivno gledano – radi se o ispodprosječnoj igri kojoj fali identitet i kvaliteta u gotovo svakom segmentu.
I šećer na kraju – performanse na konzolama su katastrofalne. Frame dropovi su konstantni, učitavanja traju predugo, a tehničkih problema ima više nego ikakvih zanimljivih sadržaja. To je dodatni razlog zašto je dojam još gori.
Bugove necu ni spominjati, igra je overall teški promašaj sa gotovo svih aspekata i sramotno je uopće pustiti ovako nešto na tržište kao gotov prozvod. Na kraju krajeva, volio bi da uspiju, ali da bi popravio polovicu spomenutog moraš napravit kompletno novu igru, što sa informacijom o prekidima radnih odnosa sa dobrim dijelom zaposlenih - mislim da nije moguće.