Amazon iz Hrvatske
Evo ja radio narudžbu u četvrtak, u petak mi je već stigla obavijest da je paket preuzela posta, sutra bi mi trebao doći.
Fenix recimo ovaj item https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B09T962LTS/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&th=1 koji je drugi model od monitora koji sam kupi, bude ti na adresi za 5 dana
kupio sam gore navedeni monitor, stiglo, poceo testirat te drugi dan pocele neke bijele kocke iskakat po ekranu, ekran poceo bljeskat, promjenih kabel itd, nakraju samo odjednom crna slika i nema reakcije, ne pali se njegov izbornik, spojio na drugu uticnicu, nista…krepano, odmah na amazon, return opcija bez posebnog objasnjena zasto vracam i sutra im saljem nazad te pare vracaju kroz 5 dana.
Jel ima toga i kod nas il bi prvo isao na servis itd?
Ako se ne varam mora ići na servis da se utvrdi da nije greška kupca, barem je tako u Instar bilo pa onda kasnije dobiješ povrat novaca. Moguće da je kod drugih trgovaca drukčije. Meni se na svu sreću da kucnem na drvo nije desilo da mi je išta pokvareno došlo ili se pokvarilo od njih ali sam vratio jednom neku stvar i odmah mi vratili pare na račun čak i prije nego što je njima to nazad dostavljeno.
Frendica naručila novi Pixel 8 i dobila vraćeni iz Amazon Warehouse programa, fino im se javila i vratili joj cijeli iznos na računu i rekli da zadrži mob. Ista stvar se meni desila sa Dualsense charging station. U biti ne kupujem nigdje drugdje nego na Amazon, korisnička podrška uvijek izlazi u susret i uvijek bude po tvome barem po mom iskustvu.
evo cisto da podijelim HR iskustvo i zasto bih SVE rado kupovao na amazonu.
Kupio danas neke stolice u emmezeti, zeni se svidjele pa rekoh ajde…2h kasnije sastavili stolice, sjeo i razbio se ko kruska.
Ajmo ODMAH nazad u emmezetu, objasnio tamo sto je bilo, DOKAZAO da im nesto ne valja il da nije dobro oznaceno na stolici, oni se slozili samnom, te jedino sto mi mogu napravit je da mi daju obrazac za prigovor i da trazim reklamaciju da mi daju novu stolicu. Rijesenje reklamacije se ceka do 15 dana jer je sad to nova uputa iz ZG, oni bi meni rado dali novu stolicu ali ne mogu jer eto, ceka se rijesenje na prigovor za nesto sto sam kupio prije 2h i dokazao da je njihova greska..hebem ti takvu politiku firme….eto zasto nisam ljubitelj kupnje u HR trgovinama….
Ne znam gdje bih napisao pa ću tu, Mindfactory je u nekim problemima. Svi računi kupaca su pobrisani i trenutno piše da se ponovno registrirate što znači da je valjda povijest narudžbi izgubljena. S garancijama tko zna što će biti pa pripazite ako se planirali nešto naručivati.
Navodno su u financijskim problemima i prijeti im zatvaranje, ali ništa službeno nije objavljeno koliko sam vidio.
Kad god sam htio nesto naruciti sa Amazona nije mi se cinilo isplativo. Evo sad sam bas mislio naruciti nekakvo ljepilo, amazon.de, cijena 12€ stavim u kosaricu, postarina jos 11€!?