Zero je, to sam i ja mislio. zasto ne 4080 Super za jos 200, 9800 x3D za jos 250, pa moze se i 64GB umjesto 32GB RAMa, pa daj gen5 SSD, tralala, nagura se na 1000 eura u sekund, nema kraja. kad stavis to sve na papir, a zelis iskljucivo gaming na TV ili monitoru, PS5 ili Pro daje puno za ulozeno. Sto zbog optimizacije, sto zbog jednostavnosti, a pogotovo gledajuci cijenu.

Sta se tice 50 serije, ovaj marketing im se obija o glavu. Svi veci Tech kanali na YT govore prakticki istu stvar. 28 FPS za 2000 dolara za 4 godine staru igru.
Cisti promasaj.

Je, RT i PT su udar na sistem, ali brale mogu se i postavke ispeglati. Kad upalis Overdrive u CP, ukljuci ti se i SSR na Psycho koji je potpuno overwritan sa Path Tracingom, ali guta 30% resursa.
Reklamirati karticu od 2000 dolara kao 28fps karticu je nevjerojatno. ( i u wukongu je 28 fps takodjer)
Najgore od svega je sto kad gledas verziju Wukonga na PS5 i na PC jednu kraj druge ne vidis razliku od prakticki 3200-3500 eura koliko bi kostao pristojan sistem sa 5090.

Je, ima blinga na PC na max postavkama, kao da igras doktorirani screenshot visoke kvalitete na momente, ali cijenaaaaa

    prayer Nema sanse da bude ko ps5 lol, razina ps4 je i vise nego dovoljna.

    Steam Deck iste ili negdje i bolje performanse od ps5? Wtf

      • prayer

        •  
        •  
        •  
      • Uređivano

      DarkPunisher

      Nisam nadopisao, ima iste ili bolje nego PS4, više bolje zbog novih tehnologija. Kažem, ako Steam Deck može PS4 pobjediti, valjda će novi Switch moći više od toga. Uz DLSS i FG (ako ga NVIDIA bude dala) bi ovo mogla biti itekako sposobna konzola.

      EDIT: misli Steam Deck isto tako vrti dosta velik dio PS5 igara koje su dostupne na Steam.

      somethingwrong Ok, cijena je uvijek faktor no nekako mi je to lakše probaviti kao kad sad recimo upalim Forzu Horizon 4 i kad se vrti u zabetoniranih 144 fpsa u ultra detaljima. Ima i to svojih čari. Meni je novi komp bio prijeko potreban i time se tješim.😅

        Zero upalim Forzu Horizon 4 i kad se vrti u zabetoniranih 144 fpsa u ultra detaljima. Ima i to svojih čari. Meni je novi komp bio prijeko potreban i time se tješim.

        2X FG je sasvim dovoljan i to je ono što imaju Rtx 4000 i Amd (za sve igre), 4X FG je dobra opcija, ali treba uzeti u obzir da osnovni fps treba biti barem 45-50fps tako da ta upotreba ima smisla samo na 144Hz+ ekranima sa lošijom latencijom, kartice poput 5060 i eventualna 5050 nece imati neki benefit sa 4X FG u zahtjevnim igrama jer sa RT i ostalim blingom nece imati tih 45-50 osnovnih fps.

          stitrek ali treba uzeti u obzir da osnovni fps treba biti barem 45-50fps tako da ta upotreba ima smisla samo na 144Hz+ ekranima sa lošijom latencijom, kartice poput 5060 i eventualna 5050 nece imati neki benefit sa 4X FG u zahtjevnim igrama jer sa RT i ostalim blingom nece imati tih 45-50 osnovnih fps.

          pricas potpuno suprotne stvari od Nvidie i prakse. vjerojatno pricas za losseless scaling di treba tako visok fps za FG.
          Nvidia je pokazala 28 osnovnih fps koji se dizu na 240 fps na novoj 50 seriji, odnosno sa 20 na 95 na 40 seriji.

          Drugo, Reflex, u mom slucaju kod testiranja cyberpunka prakticki eliminira latenciju kod FGa cak i kod max postavkama sa niskim fpsima.
          Cijela poanta DLSS FGa je da dize FPS sa niskog na visoki, ako vec mozes igrati igru na 60fps u max postavkama bez FG, FG ti uopce ne treba. samo smanjis postavke.

            • Uređivano

            somethingwrong

            Znaci ako 5090 ima nativnih 28fps u Cyberpunk to znaci da ce sa istim postavkama 5070 imati oko 15…ne vjerujem da ce 5070 sa tih nativnih 15fps (sa DLSS oko 25fps) i 4X raditi dobro pa makar koristili AI od Skyneta. Inace svaki 2X FG zahtjeva barem osnovnih 45-50 fps da se izbjegne ghosting i loša latencija, važi za Rtx 4000 i za Amd.

            Kvaka je što nativnih 28fps na 5090 DLSS diže na nekih 50-55 i onda nastupa 4X FG, ako 5070 sa DLSS sa istim postavkama bude imao oko 25 fps, to nece biti baš dobra baza za 4X FG, stvar je da ni jedan FG ne smije dobiti ispod 45fps za obradu, bez obzira bilo nativnih ili sa DLSS/FSR.

              stitrek Inace svaki 2X FG zahtjeva barem osnovnih 45-50 fps da se izbjegne ghosting i loša latencija, važi za Rtx 4000 i za Amd.

              nije istina. ti to prezentiras kao da je taj ghosting toliko primjetan da ga se ne moze gledati. U stvarnosti je prakticki neprimjetan. drugo, latencija nije tolika da bi bilo neigrivo. evo iz videa koji sam uploadao, prakticki svaki test je sa FG on.

              pogledaj latenciju i ghosting, i razliku gdje guram native iznad 60 i gdje ne. ne igraju ljudi igre kao Digital foundry da zumiraju i bulje u lijevi gornji kut slike kad prodju kraj svijetlece reklame.

              Takodjer se vidi i da je latencija niska, ovisno koliko fpsa guras, sto je i normalno.
              U kompetitivnim igrama koje traze super-super nisku latenciju ionako igras na nizim postavkama i imas vec ohoho fps i prije FGa.

                • Uređivano

                somethingwrong

                Ah hah, u postu sam naveo da je najbitnije da se ima iznad 45-50 fps da bi FG radio dobro, podesi igru da ima oko 30 fps ili niže pa onda testiraj, tu ces vidjeti na što se moj prethodni post odnosio.

                Ghosting je najveci problem kod preniskog fps-a (30 fps ili manje) kojeg FG treba obraditi, latencija je još i ok sa 2X FG i navedenim fps.

                  stitrek pa jesam. nisi pogledao video uopce. sve gdje je PT ili RT na DLSS quality je ispod 60 FPSa bez FG.

                  I da, negdje je netko spomenuo direct storage za SSD(mozda u drugom topicu). Uglavnom, koliko sam vidio trazeci dobar gen5 SSD, na PC do dan danas samo dvije igre podrzavaju DirectStorage, Ratchet i Clank: Rift Apart i Forsaken.

                    • Uređivano

                    somethingwrong pa jesam. nisi pogledao video uopce. sve gdje je PT ili RT na DLSS quality je ispod 60 FPSa bez FG.

                    Ok, ali nije išlo ispod 30fps, FG ima osjetan ghosting na tako niskom fps, zato je preporuka imati minimalno 45-50fps da se to izbjegne.

                    Pored brzih Cpu-a i SSD-a danas, Direct Storage i nema neku funkciju, vjerovatno pomaže za dosta slabiji Cpu, zasto nije implememtiran, ili nema velike benefite ili zahtjeva dodatne izmjene koji ne odgovaraju developerima.

                      stitrek Ok, ali nije išlo ispod 30fps, FG ima osjetan ghosting na tako niskom fps, zato je preporuka imati minimalno 45-50fps da se to izbjegne.

                      al ga vrtis okolo. maloprije je bilo 55 fps, sad je 30.
                      pa doslovce ima ispod 30 FPS ako je sa FG na 45. i nema ghostinga osjetnog kako ti kazes. doslovce je u videu.
                      Meni CP2077 u native 4K bez RT i FG runa na 65-70fps. Cim upalis RT Ultra ode odmah ispod 30. Da o PT ni ne govorim. Sa FG i DLSS se to vrati na iznad 60 i to bez tih problema koje navodis, sigurno ne u tolikoj mjeri da bi bilo cak iti primjetno kod igranja

                        somethingwrong

                        Citaj detaljnije postove, sa 30fps ili niže koje FG obrađuje svakako ima ghostinga (testirano u više igara) i da ponovim preporuka proizvođaca za korištenje FG-a je minimalno 45-50 fps da se te pojave izbjegnu.

                          stitrek ne trebam nista citati kad vidim ispred sebe da nema, Kojih proizvodjaca? Sigurno ne NVidie koja se doslovce reklamira sa dizanjem FPSa sa nativnih 20 na 200.

                            somethingwrong

                            Amd za AFMF 2 preporucuje te igre koje koriste implementirani FSR FG.

                            Kad FG dobije 20fps da ih reproducira, tada sigurno ne dobiješ 200, slijed ide nativni fps koji ide pod upscale pa onda FG, ne postoji FG koji može dobit 200 od 20 (nativnih ili upscaled).

                              • Uređivano

                              somethingwrong

                              Na Rtx 4000 podesi igru da dobiješ nativnih 20fps i onda ukljuci FG bez DLSS, rezultati ce biti sa ghostingom.

                              Onih 28fps (full RT+PT) na 5090 je native koji kasnije idu pod DLSS upscaler pa tek onda pod 4X FG (npr. 28fps nativnih u 56fps DLSS upscaled u 224 FG 4X.

                              Npr. Rtx 5060 sa istim postavkama ce imati nativnih otprilike 15fps u 30fps DLSS upscaled u 120 FG 4X, zbog niskih 30fps DLSS upscaled, artifakti i ghosting su neizbježni sa FG 4X bez obzira na nova DLSS AI poboljšanja, zato svakom tipu FG-a najbolje odgovara iznad 45-50fps.

                              Da rezimiramo cijelu ovu raspravu.

                              Flipper u onom 5070=4090 u svakom slučaju.

                              Evo svuda izbacuje