"S obzirom na trenutni trend, jasno je da industrija mora promijeniti pristup. Potrebno je vratiti fokus na širu publiku, optimizirati igre tako da rade dobro na starijem hardveru, a nove tehnologije trebalo bi dodavati kao opcije. Igre bi trebale raditi optimalno same od sebe, nativno, a ne samo na sa top of the line grafičkama koje su također često upitne same po sebi."
Znači ovo gore napisano je čista utopija, neizvedivo. Valjda je svima jasno da se tehnički zahtjevne igre rade kako bi se prodavao novi hardver. Ako omogućiš igranje na starom hardeveru postavlja se pitanje čemu ulaganje silnih milijuna u nove tehnologije? Industriji je u interesu da ide naprijed a ne da stagnira, stoga ovo što pišeš neće se nikada dogoditi. Tko može pratiti, pratit će a tko ne može otpast će putem. Sam temelj igara, zabave dostupne svima možda je postojao tamo negdje početkom devedesetih godina, a onda kada se shvatilo da je to ozbiljan biznis sve se promijenilo. Sam temelj ove industrije je zarada. Onog trenutka kada se na pojedinu igru počelo u razvoju trošiti preko 200 milijuna dolara tu prestaje svaka priča o igrama dostupnim svima. Novce treba vratiti i nešto usput zaraditi. Živimo u kapitalizmu, nema sentimenta.