Raziel Po meni je ovo razlog zašto danas dobivamo neoptimizrane igre, i generalno lošije vizualne kvalitete nego li igre koje su izašle prije tog Ray Tracing hypea.
Toliko se pažnje daje Ray Tracingu, da su se zanemarili/ograničili ostali grafički/artistički dizajni na koje developer treba da uloži znanje i volju.
Naravno. No ne treba zaboraviti da nisu svi developeri u istoj klasi. Nekima te novije tehnologije pomažu da ušminkaju igru takoreći za džabe.
Što se tiče samog raytracinga, od igara koje sam ja igrao , samo u Cyberpunk i Alan Wake 2, visoke postavke RTa ili PTa daju baš lako primjetne razlike.

Uz dakako i veliku cijenu. Ali najviše dolaze do izražaja zbog samog settinga i stila.
Htio sam staviti tu i TLOU2 remastered, ali sam išao provjeriti ima li doista ray tracing ili nema. Ima samo SSAR. Štos je što su napravili toliko dobro osvjetljenje i refleksije da je efekt praktički isti.
Pogotovo u day3 sa Abby i Ellie.

Hoću reći, može se, može se i na daleko jeftinijem hardwareu, i na last gen hardwareu ako developer uloži truda i/ ili zna što radi. Većina danas za predstavljanje igara koristi verziju igre na max postavkama na apsolutno vrhunskoj konfiguraciji, gdje čistom snagom, brute forceaju izgled. Kad to dođe u ruke prosječnog korisnika onda dolazimo do smisla ove teme.
I da, ne može nikakav ray tracing nadomjestiti nedostatak dobrog arta i stila i ugođaja. Najbolji primjer za to mi je, naravno TLOU2 R i pogotovo Returnal na PS5. Igra na PS5 ima samo rudimentarni RT za osvjetljenje i sjene, ali cijeli paket, od animacija, muzike, settinga, preko nevjerojatne implementacije haptica na dual sense, do same grafike pokazuje da se može stvoriti onakva atmosfera.
