Znaci roba! Jedva cekam

Jedva čekam krenuti. Malo ću uzet pauzu od KCD II idućih dana, pa ću ovo igrat. Drago mi da nije predugačka.

Dovrsavam Avowed za koji dan i bacam se na ovo, izgleda jako zanimljivo!

Završil Chapter 7, mislim od 14, točno pet i pol sati igranja. Dva boss fighta, spawn lutak za terene gdje Hazel ne može, bježanje od "tame", sve bolji level dizajn, fantastični soundtrack, novi outfit - zasad mi je ovo 9/10

Probao bi ovo ali ne stignem. Zapoceo Split Fiction i AC Shadows ali ne stizem ni to 🥲

Završil ujutro s igrom. 10h 10min

Apsolutna preporuka za sve, genijalna igra sa, može se reći, epskim soundtrackom.

Ako je ostatak igre spektakularan kao uvod, stvarno će biti super igra. Kako igra vizualno izgleda i zvuči, to je čudo. Predivno, stvarno predivno. Uvod je na tragu najboljih Uncharteda.

Krenuo i ja jučer, odigrao prva dva poglavlja. Vrlo ugodno iznenađen, trenutno me jako vuče za igranje dalje.

Treba nam ovakav MS. Osim Stalkera 2, nemaju lose igre u ovom novom valu, izgleda da je ovo na razini Indiane, bas neocekivano osvjezenje

mjesec kasnije

Zavrsio prvi chapter. Simpaticno, lijepo, atmosfericno i linearno iskustvo. Zanimljivo. Top.

Kiša pada ali lik kao da je uvijek na suhom, ne pada po njoj. Tako mi djeluje.

Borba je bezveze, bolje bi bilo da je nema.

Muzika je dislocirana, nikako se ne uklapa u scenu.

    solidmerlin ti si prvi kome ne odgovara soundtrack. Meni je apsolutno najbolji dio igre.

    Buš videl/čul kasnije.

      montoya

      Idi na 17:15 do 18:15 meni se nikako ne uklapa u scenu. Bole uši.

      Evo stigao polako do 10. poglavlja, nekih 8.5 sati igranja do sada.

      Igra je prvenstveno odlično storytelling iskustvo, gameplay je onak, teški prosjek - platformiranje često neprecizno i pomalo naporno, encounteri kroz arene čisti copy-paste jednih te istih par tipova neprijatelja kroz cijelu igru, boss borbe dosta olakšane (jako predvidivi uzorci napada, igra sprema napredak boss borbe nakon svake faze, s time ako umreš vraća te naravno s punim healthom i dodatnim health orbovima - ne znam ako je drugačije na većoj težini), "skriveni" experience orbovi vrlo lagani za pronaći itd.

      Igrač ima na raspolaganju osnovni napad + par aktivnih skillova (force like push / pull napadi, mind trick gdje npc napade druge protivnike, nekakav freeze gdje zarobiš npc-a pa ga možeš lakše dokrajčiti i sl.). Ništa neviđeno, ti skillovi se mogu kroz pointse malo nadograditi, no mehanika borbi ostaje više-manje ista kroz cijelu igru.

      Vizualno je igra stvarno prekrasna na momente, npr. ovo:

      Na PC-u dobro se vrti, ultra detalji, DLAA i framerate uglavnom na 80+ fps-a, vrlo često i više toga. Na Xbox Series X ne zaostaje previše naspram PC verzije, s time da na OLED TV-u dobar hdr daje još bolje kontraste koji dižu dojam ovakvog grafičkog bajkovitog stila.

      Uglavnom, budem vidio što još ima do kraja, za sada nekih 7,5/10 od mene.

      Završio sam i ja danas.

      Giphy - Oh Come On Deep South GIF by Xbox

      Kul gejmpas igrica, više kao da si prošao biciklom pored zatvorene trafike – kratko i bez nekog većeg napora.

      Grafički stil je prijatan, uz zanimljiv stop-motion efekat, dok je soundtrack dovoljno izražen da postane pomalo napadan.

      Giphy - Run Away Deep South GIF by Xbox

      Glavna premisa priče je solidna, ali ostatak narativa ne uspijeva da je podrži – tupo i ne pretjerano zanimljivo.

      Gameplay se oslanja na nekoliko mehanika koje se stalno vrte u krug. Nisu previše zanimljive, a onaj mali "Kurton" posebno ide na živce.

      Giphy - Confused What The GIF by Xbox

      Borbe su monotone i dosadne – toliko da sam ih isključio pred kraj igre.

      Ocjena: 6/10 – igra s potencijalom, ali ne uspijeva da ostavi dublji utisak.

      9 dana kasnije

      Odigrao ovo do kraja, trebalo mi je na kraju cca 13h.

      Kako sam pisao gore, storytelling mi je bio dosta zanimljiv uz stvarno prekrasan vizalni stil podržan stop-motion animacijama. No igre prvenstveno igramo, a gameplay mi je bio teški prosjek (rudimentaran i neprecizan platforming, preočite level zagonetke za dodatni experience orbove, osrednji combat s razvodnjenim boss borbamama, nepotrebne skriptirane run dionice).

      Na kraju sve skupa ipak nategnuta 7-ica - zanimljiva igra za jednom proći (pogotovo ako igrač preferira story element u igrama), no sumnjam da ću se vraćati ovome.

      16 dana kasnije

      Igra 20% snizena na Steamu, akcija traje do 16.6.