deathwish meni se sve onak svodi na parry parry parry, deathblow
Pa i ne bas. Deflect, mikiri counter, sidestep, jump.
Soulsborne je doslovce do Elden Ringa bio roll uljevo, slash i repeat pa su onda dodali jump. Sve sam tako presao i realno su dosta lake igre. Bloodborne mi se svidio jer je barem imao trick weapons i svaki se ponašao drugacije te onaj system kada te udare da ako si agresivan vratis dio health. Ostatak igara sve isto od Demon's Souls. Ista oruzja, isti mooveset, samo dodaju nova, koja ja osobno nikada necu koristiti, sto vecinu zbog izgleda, sto jer mi se neda grindati stones da bi maxao vise od jednog oruzja da bih vidio jel bolje od moga Claymore. Samim time sto sam prešao Elden Ring sa Claymore za kojeg sam kasnije citao da je jedan od lower tier weapons tada bio, govori da se uopće ne isplati grindati ko budala po jednim te istim caves da bi unaprijedio neko "jace" oruzje.
Ja znam da je to nekome gušt, meni osobno nije i ako je iduca njihova igra open world, vjerojatno ce biti skip za mene jer iako su Liurnia, Limgrave i onaj grad na kraju bili odlicni, kao i Farum Azula, ona crvena pavijanova guzica od Caelid, Mordor, snjeznio dio te jedan dio podzemlja (onaj crveni) su bili teška kaka.
Kada bih morao rangirati igre islo bi:
Sekiro>Bloodborne>>>>>>>Souls igre
deathwish Daj mi gluposti tipa 2m katanu il nes.
Shvacam, ali breakalo bi igru. Zbog tolikog reacha pola bosseva ne bi bili uopće toliko teski. Naravno dalo bi se to izbalansirati, ali očito su devovi htjeli da budeš jedno sa svojom oštricom i pravi shinobi se ionako ne odvaja od svoje vjerne katane. Takodjer postoje prostetic tools koji dodaju na raznolikosti.
Na kraju krajeva uspoređujemo dva tipa igara i onaj tko više voli rpg igre ce uvijek naginjati ka Souls zanru, dok je kod mene obrnuto. Bloodborne volim zbog svega sta ta igra daje, a najmanje zbog rpg elemenata.
Edit
Da se dotaknemo i teme na ovu igru. Ovo ne bih igrao ni da mi netko plati igru i 10€ po satu.