somethingwrong Mala korekcija texta u članku : 3080Ti recommended za 1440p native.
Što točno korigiraš?
somethingwrong Mala korekcija texta u članku : 3080Ti recommended za 1440p native.
Što točno korigiraš?
maverick Vjerujem da će na konzolama biti solidno iskustvo. Za PC se sudeći prema ovome i nisu naročito trudili, valjda zbog nedostataka resursa i/ili vremena. Samo ne znam kako su zahtjevi otišli toliko u nebo a još koriste i id Tech engine s kojim su dobro upoznati. Ovi koji to žele kupiti posebno bi trebali sačekati recenzije definitivno.
Fenix Nisi ništa krivo napisao. 3080 prema njihovom requ nije dovoljna za 1440p/60 na high s ograničenim (?) RT-om. What a time to be alive. Jedino me zanima, pošto u svakoj kategoriji navode da je potrebna grafička s podržanim HW RT-om, može li se RT uopće isključiti negdje u opcijama ako si netko kao Sterlok i možeš živjeti sretno bez toga.
Zero a još koriste i id Tech engine
To ti je dokaz da nije do engine, nego do nesposobnosti developera.
Kako Epic zna sa Unreal 5 engine? Kako je Namco napravio Tekken 8 da radi bez stutter?!
Kako Kojima napravio Death Stranding da se izvodi odlično i to još na tuđim engine?!
Kako se Doom Eternal koji izgleda bolje od ovog sranja izvodi na prosjecnim kantama u 100+ fps?!
Kako bluepoint napravi istu igru kao from soft koja izgleda bolje i vrti se bolje?!
Mislim da odgovore svi znamo, samo ignoriramo i branimo glupe korporacije koda su nam u rodu.
Zero Ovi koji to žele kupiti posebno bi trebali sačekati recenzije definitivno.
Ja sam mislio da je to već postalo pod default. Onaj tko u današnje vrijeme kupi igru day one (prednaruci) i dobije šrot pa onda još kuka ili još gore brani očite probleme, bolje da ne zna šta mislim o njemu…
somethingwrong Ako se ne varam, ovo će biti prvi put za AAA igru da je to req na PC-u. Moja pretpostavka je da su stavili neku razinu HW GI-a (globalne iluminacije) koja traži neki bazni hardver koji to može podržati počevši od RTX 2060/RX 6600/Arc A580. To mi je nekako najvjerojatnije jer značajno poboljšava prikaz za razliku od efekta refleksija i sl., a skaliranjem na više prikaz je još bolji što jel, povlači i jači hardver. Vidjet će se kad DF nabaci tech obradu.
Zero nece, na konzolama ce biti los framepacing kao i obicno i bit ce najgore iskustvo. Kao reference stavljam stalker 2, hellblade 2, wukong, cp77, dying light 2… da ne nastavljam. Iz prve ruke mogu reci da sa grafom nize od navedene budu dostignuti napisani parametri, ali svejedno, preveliki zahtjevi s obzirom kako izgleda novi Indy (nista posebno)
Zero vjerojatno GI sa ray traced shadows, ali i to će biti upitno na series s. Vjerojatno će napraviti drugu verziju za xbox