Nisam ni gledao piše li igdje neka statistika, kontam si da će ovo na kraju najmanje biti 20-25h igra. Nije uopće tako loše za FPS, ali na tu kartu dužeg i sadržajem/animacijama ispunjenog FPS-a su i išli.
Doom: The Dark Ages
- Uređivano
Ocekujem nekih 15tak sati za sebe, s obzirom da sam trenutno chapter 15 sa 9h igre, svi su 100% dosad obavljeni.
Nisam nicim odusevljen zasad, jako mlako naspram prosla dva. Kad se sitim onog reveal trailera jbt, lagano svi svrš skupa sa mnom, vidi imaju i zmajaaaaa jebote, a sad mokri prdac. Ove etape sa Atlanom su mi isto jako monotone. A i kratke, sve je kratko, odradis par podrucja i gotovo…
Meni nekih 18h pise, s time da nisam sve achivement odradio
precrta mi misli
- Uređivano
20h za igru, 24h za sve trofuje.
Ovaj zadnji boss mi je vjerojatno najdosadniji boss u igrama ikad, koje turpijanje mozga namocenom spuzvicom. Definitivno fale glory killovi i pravi berserker mod, ovo bacanje frizbija, finisheri koji se uglavnom svode na "slightly impolite" udarac nogicom i berserker mod koji je zapravo samo infinite ammo mode su bas ucinili igru jako mlakom naspram prijasnjih.
Najgore potrosenih 80 eura ikad, adio. Cekajte akciju.
Btw kažu da je do danas igra prodana u manje od 1m kopija…
I nije neki score.
Imas glory killove ALI samo ako skocis prije nego kliknes da finishas demona. No nisu ni blizu onima prije.
doom 2016 je imao vise njih ovisno o tome di gledas neprijatelja i di si obzirom na njega
Suma sumarum
Grafika vrh- doduše radilo bi i bez raytracinga
Gameplay - fun, ali fale glorykillovi
Story - zaboravljiv, zadnji boss vise manje ko da sekiro igram
20 Eura definitivno, no 80 eura nema sanse, igrao na gamepassu
Koliko danas uopće imamo vrhunskih SP FPS-ova a da bi taj neki preporučili? Da…prave konkurencije gotovo da i nema. Ne kažem da Dark Ages treba cijeniti (samo) zbog toga, ali da ga j… ja ne vidim kako ću nakon odigrane igre ovome dati ispod 8/10. Najmanje.
Sve je na svom mjestu. I da, nabijem i te glory killove na onu stvar, sasvim je dovoljno što flow razbija štit, baš mi treba da svakog i najmanjeg demona čerečim iz svih 40 mogućih kombinacija. Ovako tu i tamo dobiju flailom po glavi da dropaju armor ili štitom i tjt. Sasvim dovoljno što se glory killovi mogu izvesti za težu kategoriju. Doduše, nedostaje motorka iz Eternala.
- Uređivano
Zero Potpis, ja na 17. Chapteru i istog sam misljenja da ispod 8 nema sanse da bi dao, ali niti vise. Sto je i dalje odlicno, samo ne za tu cijenu koju traze.
Cijenim sto svaku igru mijenaju mehanike, i dok mi je najlosiji od nove trilogije i dalje mi je odlicna igra. Taj adrenalin koji mi pruza DOOM na Nightmare mi nijedna druga igra ne pruza na takav nacin.
Jos se nemogu nacudit koliko brutalno izgleda na PRO-u. Svaka cast.
Ja sam na 14 chapteru. Inače dosta ranije sam stavio da stalno trčim i da nema zamućenja ekrana koji to simulira. Korak dalje bi bilo staviti na 150% ili 200% brzinu, ali i ovako je brzo na visokom efepesu.: p
Završio danas, ukupno 85% s ačivima ( ne da mi se ići na 100%). Tu mi je negdje s Eternalom, možda povremeno i malčice zabavnije jer mene osobno štit uglavnom oduševljava, stvarno ima zahvalan prostor za parry i čovjek se ispraksa relativno brzo za sve vrste demona. Da li bih dao punu cijenu za ovo? Ne bih, ali ne bih praktički ni za bilo što drugo jer mi je to jednostavno puno i malo koju igru uzmem day one. Ovako se umjesto čekanja na akciju odigralo na Gamepassu, s mišem i tipkovnicom, kako bogovi gaminga zapovijedaju.: p Očekivao bih u budućnosti možda i jednu ekspanziju, ali tko će ga znati.
Nije da nisu riskirali sa uglavnom dosta otvorenim nivoima i posebno štitom ali drago mi da sam igru malo razvukao i nisam se silio odigrati sve par dana, tad bi mi vjerojatno došlo brzo do zasićenja. Hvalim i one "Cthulhu" dionice jer sam i inače Lovecraft fan. Baš su mi sjeli ti dijelovi, kao što rekoh da su sasvim solidne dionice sa zmajem i Atlanom, čisto da malo razbiju uobičajeni gameply.
Dat ću možda koji postotak više nego zaslužuje, ali tko voli FPS žanr, ovo se ne propušta. Odigrajte kad budete u prilici, Doom to zaslužuje i ima tu mesa za dvadesetak sati gotovo čiste zabave. 85% (kao i moji ačivi ).
Od mene 8, malo prije zavrsio isto i dojam se nije promjenio. Boljke su boljke do kraja jbg.
Prica je whatever i ne svida mi se opce taj smjer.
deathwish Osim kampanje nemas kaj delat nakon 100% ach, d00m 2016 je bar imao multi i level editor.
Znam da su imali izjavu kako će se u potpunosti posvetiti SP-u i da zato nema MP-a. Budimo realni, Eternal MP se odradio kod nekih zbog trofeja i odmah se zaboravilo na igru i nije se pisalo, u Doomu 2016 isto nije bilo interesa igrača za MP. Bilo bi zgodno kao bonus da ga ima, ali eto…
DarkPunisher Prica je whatever i ne svida mi se opce taj smjer.
Da ne spojlam previše, ni meni nije sjeo onaj dio s vraćanjem iz mrtvih kroz okultni obred. Ne uklapa se u narativ igre, ali da je bilo fora vidjeti raspalog/besmrtnog Slayera - je.: p
Super su se posvetili kampanji a ista gora nego u prethodnicima.
Mogli su ubacit kakav horde mode, ili kakve pve misije, ne mogli nego trebali, ako vec nisu htjeli placat servere za multi, jer to je jedini razlog zasto ga nema, a ne price za malu djecu. Space Marine 2 je odlican primjer kako se to radi, igra bi odavno bila mrtva a jos je itekako ziva zbog dobrih co-op misija, dobrog progres sistema, konstantnog nadodavanja sadrzaja itd.
- Uređivano
Sutra stiže path tracing update za PC, Nvidia je već izdala i novi driver koji između ostalog donosi podršku za PT (ili samo poboljšava?):
This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 4 technology including FBC: Firebreak and REMATCH, as well as the Path Tracing update for DOOM: The Dark Ages.
Nisam siguran hoću li skidati update jer mi se ne da updejtat driver za grafičku.
Zero možda bolje pričekati dok ne vidimo ako je driver adekvatno testiran
Deadwalker Heh, i to, da.
Zero isprobao path tracing, no nije vrijedno gubitka performansi. Izgleda igra bolje, samo za 2K rezoluciju da bi vrtio na max postavkama treba 4080 ili 5080 grafička i 16 GB vrama. FG pojede dosta i kada još uključiš path tracing, odeš debelo preko 12. Možeš onda kresati memorijski texture pool, no variram onda od 50 do 65 fps-a, Za takvu brzu igru, daj ti meni ipak 100+ framerate i minimalan input lag.