Prije ce biti to drugo, idu Seginim putem.

A slogan im nije trebao biti This is Xbox nego Here is Xbox. Dacu im ja besplatne konsultacije na viber broj.

Deadwalker podsjeća me na onu legendarnu Super Bowl reklamu za Tide

Deadwalker Izbaciti iduću generaciju konzola sto prije uz vrlo jak lineup ekskluziva;

Ne znam jesi li vidio šta je Phil Spender jučer rekao, ali po tome, xbox praktički ekskluziva više neće imati.
"No red line on any game"

Marketing doing marketing stuff.

Giphy - ben carson t GIF

Malo je više od marketinga. Ovo je prekretnica, konačna potvrda da konzola više nije bitna. Da, znali smo to već neko vrijeme, ali sad je gotovo.

A reklama kao reklama meni super. Ali zeznuto, jer kad netko bude tipkao na mobitel u vožnji i pogine, može se reći da ga je ubio Xbox.

EDIT: Stvarno se nadam da će novi Switch kakav god da bude barem u neku ruku bit konkurentniji za third party

Nije zajebancija, ovo su prave reklame u subwayu.
Moram priznati, vrlo čudna marketing strategija.

    Stvarno su u kurcu, a još u većem sam ja jer sam kupio drugi XSX. Kad odigram Indija, STALKERA i Avowed, ode na prodaju.Pa nek bude gdje hoće.

    Jbt za koji dan izlazi Indie i STALKER…da je to Sony, znala bi baba u staračkom domu da dolaze takve dvije igre.

      Flipper i Flight Simulator 2024 izlazi za par dana. Koda se srame svojih igara.

      Flight Sim me ne zanima previse ali igra ima implementirane nevjerojatne stvari u real timeu. Doslovno imaju real time migracije zivotinja za nekakav photo challenge.

        Meni je reklama baš hit. Imam dojam da ih boli tuki totalno. Još samo da uspiju tu spiku prodat mlađariji.

        Ja mislim da su trebali još poradit na kvaliteti streaminga prije ovakvih masovki. Prvi dojam je sve

        somethingwrong Znaš što, mislim da je reklama baš u duhu vremena i da s te strane marketing definitivno nije pogriješio. Čim prije se riješe hardverske predodžbe Xboxa kao "one konzole skoro identične PS-u, ali ni izbliza toliko popularne", to možda i bolje za njih. Što se tiče većine razvijenog svijeta i infrastrukture koja to podržava, vjerujem da nisu uranili. Problem je uvjeriti stare korisnike da je upravo to ono što im treba. Kod novih vjerojatno budu lakše postigli rezultate.

          A jesam se nasmijao, stvarno je ekipa kreativna sa memesima.

          Nije niš čudno. Iksboks je napravil megaloman koji dela i vindovse za kompjutere a iksboks je ni manje ni više nego mini komp sa ograničenjima a to je u današnje vrijeme i plejka. Ima sve što i komp ali sa ograničenjima. Sve današnje konzole su kompjuteri a neke koje nemaju ni drajv jedinicu nisu ni to već prenosivi emulatori.

          Jedina konzola mislim na 90-te koja je bila kao igrača konzola bil je prvi plejko. Imal je sve atribute kućne igrače videkonzole a u tu generaciju spadaju i tadašnja konkurencija. Sve je iksboks jer iksboks je pc a igrače konzole su pc.

          Zero Znaš što, mislim da je reklama baš u duhu vremena i da s te strane marketing definitivno nije pogriješio. Čim prije se riješe hardverske predodžbe Xboxa kao "one konzole skoro identične PS-u, ali ni izbliza toliko popularne", to možda i bolje za njih

          Možda je reklama u duhu vremena, ali ne kužim koji proizvod pokušavaju prodati. Po njihovom, već posjedujem 15ak Xboxa Ha-Ha-Ha
          Šta reklamiraju? Gamepass? Hoće li ga preimenovati u Xbox?
          Meni vrlo nejasna kampanja.
          Kome reklamiraju? Novim kupcima, koji nemaju ni PS5 ni Xbox?

          Kaže Spencer da idu na proširenje tržišta, znači kampanja nije usmjerena na gamere. Zbog čega bi non gameri bili zainteresirani za game streaming service? I još usto ne reklamiraju igre na tom game service. Vrlo zbunjujuća kampanja.

            Stvarno neznam sta je najbolja strategija za Xbox vise, sve vise mi djeluje da bi im bilo najbolje ukinut konzolu i gamepass i jednostavno postat publisher za Sony/Nintendo i PC.

            Niti Abk+Bethesta nije pomakla broj usera na gamepassu a vjerujem da gamepass trosi lovu kao lud.