sanzo Kuzim, nisam mislio na investigatione nego samo na ono da ti se prikaze di je cudoviste na mapi. To se stacka. Ne moras svaki put 10 tragova skupit kao na pocetku.
Aha to, da, istina, iako kad neko vrijeme ne huntaš nekog monstera, jedino što se stacka je moje nerviranje oko te mehanike jer ti taj bar opada. Možda se varam, ali zvoni mi to u pozadini.
sanzo Za opremu i gemove nisam imao neke vece zamjerke. Nisam uspio nikad slozit 100% optimalni gear, ali nije bilo ni potrebno. Fora je kad padne nesto rijetko, ali to je +0,5% damagea na kraju. Fatalis je najtezi hunt u igri i moze se proc bez da si potpuno optimiziran.
Ja sam picajlza i volim prtljat buildove, pa je bilo tlaka dobit neki gem koji ti baš treba. Najbolje je ne zamarati se s time uopće pa kad padne, padne. Kasnije su dizali malo taj RNG % jer je bio koma, pa se valjda sredilo. Ja sam preskočio neke gemove jer nisu nikako padali. Kao što veliš, nije nužno, ali ljepo je 😃
Npr, kada metneš gemove za brže oštrenje oružja, itekako pomaže ako guraš takav build i oružje se tupi brzo. Ima caka, nije strikno ili uopće damage bitan. Crit i weakness exploit dižu puno više damage od raw %.
Solid_Snake Eh da, ima li u Wildsu "jahanja" monstera kao u Worldu, ono kad skočiš pa ga zajašeš. Ne znam ima li točan termin. Nisam nigdje vidio to u trailerima. Ja sam čitave taktike u Worldsu bazirao oko toga
Rise ima kera kojeg jašeš i jako si brz pritom. Napredak usporedno s Wordlom i Icebornom. I letenje prek Wirebuga cool stuff za kretanje, iako mi je malo ubilo gameplay protiv monstera.
Brijac Nikad nisam MH igrao, s kojoj drugom popularnom igrom biste to usporedili?
Wild Hearts ti je na uzoru ovoga, i God Eater kojeg sigurno nećeš igrati 😃