- Uređivano
Monster Hunter Wilds
- Uređivano
@sanzo Kak napredujes? Ja sam main rijesio, sad su Rank 4 questovi i HR cap pa pomalo derem. Ima dosta side misija sto mi je jako drago, tak da pecam i kad smo kod toga, pecanje i kamera su uzas, ne vidis ni ribe ni jel grize, nasere se prevoz ispred kamere i ne mice. Nakon zadnjeg updejta svaki put tutorial ostane kad bacas stap… stvarno treba moc sjebat nesto sto je valjalo.
I ove fore trejdanja itema za kuhanje su totalni promasaj.
Na pol high ranka sam. Malo prije sam prošao HR Jin Dahaada. Pecanje mi se isto ne sviđa, ali nisam se ni trudio previše za sad. Kuhanje je bilo bolje u skoro svakoj drugoj igri. Animacije izgledaju dobro i fora je kako se hrana mijenja ovisno o sastojku, svejedno bi radije normalnu palico kuhinju.
Borba mi je i dalje odlična i sviđa mi se kako možeš za bilo koje čudovište stvorit quest. Rane su mi najbolja nova mehanika od mountanja. Većina novih čudovišta ima super dizajn, samo ih je ukupno premalo, još bar desetak ih je trebalo bit u base gameu. Dizajn oružja i oklopa je daleko bolji od Worlda, ali mi se čini da će se većinom koristit ova od tempered čudovišta koja su sva ista za sad. Dizajn UI-a mi je dosta loš. Za sve treba par odabira više nego u riseu i to se nadam da će sredit kroz patcheve ili sa ekspanzijom. Bar škrinju nek vrate van šatora.
Igra je trebala bar još par mjeseci razvoja. Ima potencijala da bude na kraju jako dobar MH ako probleme srede.
- Uređivano
sanzo Ma ja sam riješio jedno 20tak side questova od kojih je 5 bilo pecanje i satima sam čekao ribetine. I onda dođe i kamera me ubije i ode riba… Baš loša i traljava izvedba. Sve što pišeš se slažem. Derem redom sve pa traje, uopće ne žurim a vani i frezam ovih dana Plus guide pokusavam pisat, makar ne znam koliko ima smisla.
E da, najbitnije… Jel ima jebena opcija da mi automatski višak onog što berem sprema u item box? A ne da svaki jebeni put moram cancellat i tam slat? Pa ubija me to.
Gledam malo po YT. Vizuelno izgleda kao da je neko nalozio stare novine ispod kamere. Texture krzna sa PS3.
solidmerlin A onda kontrast i najljepse scene ikad. Gradovi nisu nesto detaljni, ali generalno je sve to i ok jer ne gledas nikud osim u ralje pakla kad te hoce pojest
Novi monsteri i generalno roster monstera je 3 koplja ispod Worlda
Twillight Slozio bih se i ja. HR 50 sam, pregazio Arkvelda i ne mogu vjerovat da nema Kushale i takvih dragona, samo masivne bestije koje su vise naporne nego zanimljive. Tu je kraj igri i sadrzaju koliko vidim, jedino jos imam optional questova i skupljanja, i neki dobar build napravit.
Uz tehnicke probleme i po meni bolji gameplay, te uzasno kompliciran item managment, mislim da mi je ovo iza Worlda. Mora se malo slegnut.
foggy gameplay je ajmo reci pod navodnike “bolji” , ispoliraniji, brži, efektniji i responzivniji… radi toga dolazi meni do osnovnog problema… jebeni wound system, radi tog bullshita vecinu fighta(koji su u startu dosta laksi nego recimo u Worldu) monsteri provode na leđima, nakon KO se dižu ispogađaš woundse i eto ih opet na leđima. Tier 4 monsteri provode više vrimena na leđima nego češke kurve.
Znam da capcom održava svoje naslove živim dugo i očekuje nas tonu contenta i updateova ali niti jedan elder u base gameu??? Arkveld je ok, ali nije Nergi, ni Velkhana , a bogami ni Magnamalo…
O onin paucima i lignjama ne zelin uopce trosit rici
- Uređivano
Twillight Slozio bih se i s tim, donekle. Fali mi malo challenga generalno, ali wound sistem mi je ok, pogotovo kasnije kad te u 2-3 hita ubiju. Tu znaci dosta, i nije mi smetao. Nije mi sve bilo lagano, ali laganije od Worlda i Iceborna svakako. Kad si na podu i ide napad, nikad me nije pogodio. Kao da su namjerno nullali damage kad je kriticno. Design monstera je suboparan i na slicnu foru.
Moj najveci problem su settlmenti, osjecam da su rastrkani i neman feeling huba. Rise je tu briljirao, predivna mjuza, sinergija svakog kutka - ovdje vise ne znam ni tko je tko nit me uopce briga. Jos uz tehnicke probleme vec poruzni i siromasni settlmenti imaju jos i taj minus.
I naravno item managment ne kuzim, sve je kompliciranije nego prije. Pa jel ja moram svaki put uc u sator i loadat loadout da rastockam sve? Btj potrosim shock i trapove, moram u sator i ponovno ih prabacivat i slagat ako ne zelim loadat loadout. I ove fore da svaki jebeni put moram 2 puta cancellat item da ode u box…
I da, skoro zaboravih - lokacije su mi ok, ali ovaj auto navigation sistem doslovno je ubio exploration. Samo sjednem, kliknem i nemam opce pojma gdje je sta jer igra sama sve odradi za mene. Totalni promasaj i to mi je zao jer neke lokacije su mi predivne, pogotovo suma.
Pecanje su usrali, kamera je govno, ne vidis ribe u daljini.
Naravno, i kuhanje mi je sranje, te sustav razmjene namirnica.
Za tempered equipment jos ne mogu reci previse, ali koliko kuzim on je bolji od bilo kojeg oruzja monstera.
Kak sjebat serijal toliko?
Oko item menagmenta, pecanja i kuhanja se slazem, no to su sve sitnice koje se daju rijesit jednim manjim patchem.
Equipment raznolikost mi je problem također, nemam više onaj osjecaj upgradea niti prestiža nakon šta sam morao farmati 10+ killova za e. blood ili neki gem da mogu craftat ili upgradat weapon.
Sad roknem dvaput monstera i imam sve. Plus decos padaju ko lude, base MHW je bila patnja za r7 decos dobiti.
Sta se tice monstera, uopce ih ne razlikujem, toliko su mi zanimljivi u ovom nastavku da nemam pojma koje je koje, niti jedan mi nije posebno pamtljiv i to mi bas smeta. Nema world ending epicness.
Lokacije su ok, borba je dobra… ipak su to dvi najbitnije stavke.
Slažem se s ovime oko item managementa. Retardirano mi je da prvo trebam prebaciti materijale iz storage inventoryja u pouch i onda mogu craftati. Imao sam baš jučer situaciju sa shock trapovima i tranq bombama jer sam trebao uloviti nekog monstera. Uglavnom, odem u misiju i fali mi jedan materijal za craft i mogu se jebat. Sva sreća pa je kompanjon bacio shock trap, a ja sam ga onda ulovio tranq bombom. I nije problem u tome da mi je falio materijal za craftanje već način na koji su to posložili - bio sam siguran da imam materijal kod sebe, a on je poslan u storage inventory. Taj dio me zbunjuje - ako mi je pouch full, šalje mi automatski u storage inventory no obrnuto - ne mogu u misiji povući na neki način stvari iz storage inventoryja.
Skupio konacno end game set. Ova Artisan oruzja su OP as fuck, dolaze sa 3 slota koja imaju 3 socketa za decorationse i idu 5 levela up gdje se moze nastancat affinity i attack power dodatno i nema skoro nikakvog smisla izradit ijedno monster oruzje. Malo lame, vise volim monster weaponse.
Sad jos imam malo dekoracija farmat pa da dignem affinity i weak exploit, armore na max level i ne znam sto dalje.
Krune je lako farmat, imam jos i nesto endemic trofeja i imam sve.
Side content naspram worlda razocaravajuc. Meni je ovo cvrsta osmica, ali po apsolutno nicemu devetka.
Tempered end game monsteri su jedini challenge u igri.
Jesam, ima event za dobit neku bezveznu kacigu i 2 za farmanje stvari (hrana i armor sphere). Ništa posebno zanimljivo za sad. Mizutsune je tek sljedeći mjesec tako da ću mislim sad polagano par huntova na dan i igrat nešto drugo dok ne dođe.
Meni je dizajn novih čudovišta dosta dobar i fightovi bi bili ok da nisu tako lagani. Stvarno su masovno olakšali sve. Jedini put kad sam solo izgubio hunt je kad sam u low rank armoru probao ubit tempered Arkvalda od 5 zvjezdica. Osim toga sam možda 3 put cartao sve skupa u igri. Stun valjda više ne postoji, statusi su slabiji i brže nestanu, kad te sruše možeš se s pticom dignut i healat na njoj… Još ove rane stalno možeš aktivirat.
Čak su i grind potpuno maknuli, 2 put ubiješ čudovište i imaš cijeli set. Na kraju se sve svodi na rollanje artian oružja, a to ne izgleda toliko zanimljivo.
U Worldu su već počeli s tim da olakšavaju većinu toga i svaki nastavak još malo više idu prema tome.