Kojima želi da ga u narednim stoljećima nakon smrti cijene kao velikog umjetnika
Hideo Kojima obilježio je gaming industriju kao malo koji dizajner videoigara u povijesti igranja. Sa 61 godinom ne pokazuje znakove stajanja, naprotiv, pred njim su njegove najveće igre. Sada je u razgovoru za japanski Anan News otkrio što ga gura dalje.
U narednim stoljećima da ga se cijeni ali i pamti kao velikog meštra, vrlo teško. Dok god je živ spominjat će ga se što u negativnom što u pozitivnom kontekstu. Mrtav Kojima nikom nije od koristi. Da napravi možda još 3-4 inovativne igre možda će ga i pamtit kao najvećeg revolucionara u gamingu.
wooddiebone Death Stranding nisam mogao probaviti, ali to je isključivo moj problem.
Ima nas. Na kraju puno previše sati i ukupan dojam na igru od nekih 7/10. Ali uzelo se fizičko izdanje za PS5 na debeloj akciji pa i ne žalim toliko barem zbog toga. Ne radujem se nastavku.
Zero Ima nas. Na kraju puno previše sati i ukupan dojam na igru od nekih 7/10. Ali uzelo se fizičko izdanje za PS5 na debeloj akciji pa i ne žalim toliko barem zbog toga. Ne radujem se nastavku.
Potpuno suprotan dojam, meni je bio 14/10.
MGS V(znajući što se dogodilo u prethodnim igrama) i Death Stranding nemaju konkurencije u video igrama, čak niti u filmovima po tematici i izvedbi i odličan su primjer nadilaženja medija i žanra. Ako je itko na korak i u mogućnosti da preskoči granice žanra i medija video igara onda je to Kojima.
wooddiebone joj daj, vidi se da si opcinjen, dal su jebene igre? Definitivno, pogotovo dvojka koja je remek djelo, ali sad da su pomicali granice ili da su danas nedostizne, ne, nisu ni u top 50.
Da se razumijemo, ja hejtam Kojimin karakter ne igre, covjek radi dobre igre, ali da je neko bozanstvo gaminga, za mene nije.
Ja pričam o igri koja je svojevrsni mindfuck od početka do kraja, koja je raspizidla pol gaming svijeta jer igramo s drugim likom i zbog toga je desetljećima bila na začelju po "listama najboljih MGS-a" da bi se tek kasnije shvatilo što je pisac htio reći. To je igra s kojom se doslovce uzelo ono što je dotad s serijalom napravilo, pojelo i izbljuvalo. Treba imat muda za to. Igra se doslovno izruguje s tobom kao igračem cijelo vrijeme i izaziva te da promisliš što radiš. Još smo dobili okljaštrenu verziju MGS2, jer se nije imalo ni vremena, snage i vjerojatno love za prebaciti sve Kojimine zamisli u igru.
Ovo sve što ti navodiš je super, ali je to već Kojimino igranje na sigurno. I to je počelo s MGS3 čisto da mu bijesna većina ne odsječe glavu koliko je prijetnji izdobivao. Al ok, svakom svoje.
Loading...
Something went wrong while trying to load the full version of this site. Try hard-refreshing this page to fix the error.