doctorfreak
Rado, uzmi samo u obzir da pisem iz 20ak godina starog sjecanja pa oprosti ako nesto krivo govorim. 🙂
Tim je bio jako mali. Core team je bio: 3 programera, 1 dizajner (Sanjin koji je isto tu komentirao) i 1 voditelj projekta. Ostali su se ukljucili kad se projekat vec blizio prvom objavljivanju: zvucni tehnicar, promocija, organiziranje testiranja i puno testera. Sve se moze vidjeti unutar igre pod ekranom Zasluge.
Najvise znam o dijelu programiranja buduci da sam tu bio od pocetka. U principu pocelo je samnom i jos jednim programerom, pa se jos jedan pridruzio, jedan otpao i jos jedan se pridruzio i na kraju smo nas 3 to iskodirali do kraja. Damir i ja smo radili na samoj igri a Lovro je radio na izradi formata karte i izrade karte. Igra je implementirana u Borland Delphi-u i koristi Direct3D 7.
Inace, Lovor je napravio cijeli custom editor u kojem je napravio kartu Rijeke. Taj (2D) editor nikad nije objavljen jer je zahtjevao dosta tehnickog znanja o tome kako se radi igra da bi se efikasno koristio. Mapa je vektorskog formata. Zgrade imaju spremljen tlocrt u obliku 2D poligona, visinu i jos neke parametre (poput vrste krova) koje onda igra automatski "podigne" u 3D zgradu. Ceste su spremljene kao grafovi pojedinacnih traka koji se onda grupiraju u ceste koje opet igra kod pokretanja iskombinira u teksturirane ceste. Te trake ujedno imaju i prometna pravila definirana na njima.
Vezano za cesto raspravljanu temu toga kako je igra 2D a Rijeka ima brda: Originalna ideja je bila da igra bude top down 2D. Znaci da koristi 3D ali da je kamera stalno direktno iznad, kao sto je GTA 2 imao. Razlog je bio sto smo smatrali da necemo imati dovljno resursa da napravimo 3D igru koja ok izgleda jer smo klinci koji to rade u slobodno vrijeme. Zato nismo ni razmisljali o terenu, jer nije bas bitan ako ti je kamera direktno iznad.
I dugo je igra tako razvijana. Vec smo imali teksturirane zgrade, ceste i modele auta i vec je to licilo na igru, mogao si se voziti okolo. Ali, kamera je bila direktno iznad auta, u stilu GTA 2. I mislim da me Damir jedan dan nazvao: "Ej, cuj, ja sam fore radi probao spustiti kameru dolje da vidim na sta lici…" "I?" "Pa cuj, to izgleda skroz ok". I tako je i ostalo. 😃
Igra je zapravo dosta dugo razvijana, nekih 4-5 godina do prve javne verzije. Radili smo u slobodno vrijeme, poslje skole (kasnije faksa) i vikendom. Ja sam recimo bio na drugoj godini faksa kad je igra izasla. Za finalizaciju igre je pomoglo i to sto smo Lovro i ja bili cimeri na faksu. 😃
Eto, tolko za sada, moram ici dalje raditi, ali bilo se fora prisjetiti. 🙂