Genesis igrali bi svi klikera po tebi
Nintendo Switch 2
- Uređivano
sanzo vecinom platformeri da, gdje je zbilja i bitno. To je problem tog gena, isto je bilo sa ps4 i xone. Moralo se puno žrtvovati da igre idu u 60fps. Medjutim nismo plakali i kukali kao sada odjednom.
Ja sam Sekiro presao na ps4 u 30fps, sada je odjednom sve smece u 30fps. Da, shooteri, platformeri i dmc like igre stvarno "zahtjevaju" 60 fps, ali sve ostalo…pa i ne bas toliko.
I sada ako ne bude na Handheld konzoli barem sve igre 1080@60 ne treba konzola ni da izlazi. Mislim stvarno…
maverick Moralo se puno žrtvovati da igre idu u 60fps. Medjutim nismo plakali i kukali kao sada odjednom.
Meni je prije cca 2 godine pocelo smetati 30fps. Sad ne mogu ni 40ak fps. Samo 60. Padove jos trpim.
maverick dok ne vidis nesto bolje, ni ne znas sto propustas….i meni prije nije smetalo 30fpsa al gadno je kad se naviknes na nesto bolje. Igrao sam svakake igre na Switchu, prezivio sam 30fpsa ali sam pizdio. Godinama sam imao raspravu sa PCMR ekipom oko tih famoznih FPSova, al su nakraju oni bili upravu….
- Uređivano
Ja sam u taboru di mi 30fpsa ne smeta, šta nije ni čudno pošto igram od ZX Spectruma….
Više od 30 je bolje, ali uopće mi ne smeta ako je zacimentirano na 30.
Mogu uživat u igrama i na 30 bez da psujem i živciram se.
I da, imam PC, a i sve ostale bolje konzole i znam šta je 60+
- Uređivano
Nemojte me krivo shvatiti i ja uvijek volim vise fps -a. Tu dvojbe nema. Samo kazem da neke igre nisu toliki big deal kada su u 30fps kao npr hellblade koji ni nema combat praktički ili pak turn based igre i slično.
Stvarno se nadam da ce novi Switch nuditi sto više igara u 60fps-a. Ali prvi Switch to nije mogao, nisu mogle puno jače konzole tog gena ps4 i xone. Pogledajte koliko je na njima bilo 60fps igara da nisu first person shooter i da ne ubrajamo pro konzole.
maverick zadnju deceniju gurala se grafika i graficka dostignuca. Zato se fps drzao na 30 da bi grafa isla gore. Sad kad je graficki 'plafon' skoro osvojen, dizajnerski topovi se okrecu na veci fps a pomocu raznih kerefeka i varki graficki prikaz ostaje priblizno isti. Tako meni izgleda ova situacija.
solidmerlin to je u redu. Ali bih volio vidit da se malo vise bave inovacijama i korištenjem napredne fizike u igrama sto je zacudo bio nekada slucaj u igrama. Sada mi jedno pada na pamet Zelda i Alyx te Astor Bot koji su na tom polju dali si truda.
- Uređivano
maverick ja sam Astrobota kupio najvise zbog fizike. Gledao sam DF video sa onim jabukama i odma narucio igru. Ali fizika je samo par interakcijskih situacija u igri. Fizika je zacin ili šlag na kraju.
solidmerlin svejedno je dobro vidit da se zabavljaju time i da postoji. Meni je nevjerojatno da si u jednom Max Payne i Soldier of Fortune sa početka 2000ih mogao pucati u objekte u prostorijama i zidove i ostajale bi rupe i objekti bi se unistavali, a mnoge nove igre to nemaju. Ne kuzim obsesiju da grafika bude sto realisticnija, a sve je samo šminka, nista nije opipljivo i interaktivno. Ne mozes glupu stolicu pomaknuti koja ti stoji na putu.
maverick taj problem ima 2 istine. Prva, ako je moglo lomit fasadu na ps2 zasto ne moze na ps5. Druga, valjda smo se svi nalomili stakala i nagurali stolica, daj nesto drugo. A to drugo nema. Hocete malo checkerboard grafike?
ide u cetvrtak najava
Sad se zna već i snaga. Valjda iscurilo jutros.
Evo slikovito, samo kliknite na link.
Flipper Znači ugrubo u prijenosnom obliku nešto na razini PS4, a u docked na razini Series S. Bit će to zvijer od konzole, vjerujem da će to biti još bolje jer će imati i vlastita/Nvidijina upscale i vjerojatno frame gen rješenja. Mogu samo misliti kako će Nintendove ekskluzive izgledati na ovome.