renda Ja bi ti odmah dao otkaz jer nisi sposoban ostati pribran kada eskalira situacija.
Neznam kakva je bila politika poduzeca u kojem si radio ali ti kao trgovac nemaš šta ulazit u konflikt sa kupcem. Takve stvari se prosljeđuju nadređenom koji to onda riješava. Zato i vece organizacije imaju odjele reklamacija/prituzbi i slično.
To ti nije ništa drugo nego loš balkanski mentalitet poslodavaca gdje neki tjeraju svoje zaposlene da rješavaju konflikte na bilo koji način. A zapravo ponekad treba pojesti govno, vratiti čovjeku lovu, ponekad biti u minusu radi bolje reputacije poduzeca. A kažem ti problem je što ima dosta poslodavaca koji ti kažu steraj ga u kurac, nema zamjene proizvoda ili povrata love ko da se radi o milijunima. I napravit ce sve samo u svoju korist pod cijenu reputacije.
U krajnjem slučaju kad si radnik, radiš kako ti se kaže i to je to. Ako ti smiješ u konflikt sa kupcem i ako to tebe na kraju dana ispuni kao osobu svaka čast. Ja bi prije otišao sa takvog mjesta nego se svađao s ljudima radi materijalnih stvari, za koje ionako ti kao radnik dobivaš mrvice od zarade.