Clair Obscur: Expedition 33
- Uređivano
Da mi je neko reko da cu maltene špricat na turn based combat dobil bi šamar, but here we are…šta je ovo sunce ti jebem a tek sam na 3h.
DarkPunisher Baš to. Nisam mogao smisliti borbu na poteze.
U Personi 5 mi je bila ok, zatim u BG3 dosta dobra a ovdje fenomenalna.
StarFox_N Upravo to, ja sam probao i ove navedene i nije mi ni to sjelo, ali ovdje mi je tako sve poslozeno kao da je za mene radeno.
Mene je vec igra na uvodu raspametila. Znas onaj osjecaj kad upalis nesto i na prvu vidis da je nesto posebno? E tak sam ja imao ovdje, sve, ali sveee tako dobro poslozeno u cijelinu a tek sam zagrebao povrsinu.
- Uređivano
Mene zasad najviše ubijaju soundtrack i atmosfera te nenadjebiva prirodnost / realnost u razgovorima između likova u animacijama. Ovo zadnje je al pari sa Forbidden Westom, al ovdje su likovi baš posebno lajkabilni i prirastu srcu.
Priča je zasad isto bog bogova… 1700 upitnika nad glavom, pogotovo nakon kraja prvog acta (sad sam otplivo u gornji dio mape nakon što sam pronjuškal sve okolo). Toliko emocionalno i melankolično, ko najbolji film. Baš posebna igra.
Jebemti kako su mi sad zasuzile oči na scenu pogreba / oproštaja od Gustavea… kako igra pogađa, čudo…
Mene jos najvise prva izjabala - ono glupo drvo, trcis ravno pa klizne, pa svaki drugi skok ne prihvati dobro i klizne… poludio sam. Climbing je isto malo pizdarija, a odbojka easy.
navodno ce nerfat napade,ak je ovo istina onda jedan veliki L za njih.
- Uređivano
Da, stendhal ide na nerf, sta je okej jer je suludo da napravim 50-60 milijuna dmg i izbrisem simona koji je najtezi boss s doslovno jednim udarcem. Build u svojoj sustini sa podizanjem dmg ispod odredjenog postotka healtha ce i dalje bit viable, radija sam s versom s istim buildom 5-10 milijuna dmg a virujem da se moze to jos bolje iskombinirat, sta je ipak malo normalnije od onog sta je maelle radila. No ukoliko neko ne zeli nerf, samo ne updejtat igru.
"Expeditioners, a quick note on Stendhal and balance changes: We hadn’t planned to make any balance changes this early—just bug fixes, unless something clearly stood out.
Well, Stendhal did. It was underwhelming for most of development, so in our final pre-release balance pass, we gave it a big damage boost—and clearly overdid it. It ended up overshadowing most other options. We still want you to be able to break the game—and you absolutely still can—but Stendhal was making it a bit too easy.
You’ve got one more day to enjoy it in its current form and set some wild records. The adjustment will be included in our first full hotfix set, going live tomorrow.
The patch will roll out on Steam first, and other platforms will follow. After the change, it’ll still be a strong single-hit skill with great synergy potential... just more in line with everything else."
- Uređivano
To je najcesci argument igraca na netu ali ipak se sve PVE igre nerfaju, jer developer ne zeli anomaliju u sistemu, a ovo je anomalija koja itekako odskace od ostalog i ne dopusta u nekom smislu pruzenu širinu ostalih likova/buildova. Da sam ja dev takodjer mi nebi bilo milo da igrac sve izazove koje sam stavija pred njim doslovno preskoci zbog mog previda ili loseg optimiziranja, apsolutno bi nerfa ono sta to dozvoljava, do odredjene granice.
U nekima to nema smisla, kao nekoc sta su radili u helldiversima, jednoj quick fun, in and out igri, di nije toliko izrazeno naposljetku, no u ovoj itekako ima.
I'm baaaaaaack!!!!!
Bacio sam se na igru ko svinja u kopanju. Nema jela, nema spavanja…