• Gaming Vijesti
  • Xbox Series S je ograničio razvoj Kingdom Come 2 kažu developeri iz Warhorse studija

Zero Očito menadžment memorije ne skalira sa rezolucijom onako kako je MS zamislio ili ovi nisu sposobni isporučiti, što je isto realna mogućnost.

Moguće je i jedno i drugo, ali osobno mislim da je ipak Cryengine tu pre velik zalogaj za trenutno stanje konzola tako da se ne može ni previše očekivati pogotovo od XSS koji je jačine ala PS4 Pro ili možda malo jači? Moguće i da je XSS bottleneck ali opet, ako se The Witcher 3 može vrtiti na Switch, argumennti da XSS koći razvoj igara su blesavi.

    dormin Ima i to smisla da, al opet i kad tako gledamo, onda možda ne bi sad kukali svi kolektivno kako kvaliteta igara opada, gaming bi ostao skup sport ali možda sa više kvalitetnog sadržaja, tko zna.

    Blitz Da je ovo normalan forum ne bi se navodno odrasli ljudi ovoliko pjenili oko tuđeg mišljenja u vezi neke "bilijunske" korporacije, al eto, očito da nije 🙂

      prayer kakav PS4 pro lol. Gotove sve specifikacije su bolje na Series S (osim što PS4 pro ima 0,2 TFLPs više), de još nova arhitektura. Ja kontam da nekada stvarno samo nešto bubnete i ostanete živi, a na netu svi podaci dostupni.

      Na kraju će biti da je Series S na razini GameCube…A to što se tada curent gen igara više vratilo u nativnoj rezi u 60fps-a nego danas, to nema veze. Devovi su nesposobni i samo se pumpa grafika i jebenih 700 cutscena sa "dobrom" glumom i pričom.

        maverick Pa eo vidiš da su se napalili na moj komentar. Ispada da je jedina konzola u povijesti koja koči razvoj igara (pogotovo na pc platformi) Xbox Series S.

          RickBarry koči zato što njima paše da okrive komad hardvera što su igre sranja sa day one patchevima i što su igre bile ispoliranije i bolje se izvodile u doba NES ere.

          maverick

          Slažem se zadnjim dijelom posta ali Series S nije trebao postojati iz više razloga.

          Zna se dobro da su to lošiji čipovi kojima su isključili CU-ove i lansirali kao slabiju konzolu. Da se ne baci, ono što je Sony bacao. Izdali su ju kao prevaru pod budget ili affordable Xbox.

          Konzolu koja je osakaćena na propusnosti, RAM-u i grafičkim kalkulacijama.

          Naravno da koči razvoj i viziju. Developer se jebe jer igru radiš za najslabiju platformu a onda dižeš detalje za jače pa finalno za PC.

          Dakle u startu neke vizije otpadaju pa čak i sami gameplay ili osnovne funkcije igara.

          Baldurs Gate 3, treba li išta više spominjati?

          Kolega, igre nisu iste nekad i danas.

          Taj current gen je radi covida izdan tak i tak u slabijem izdanju nego je bilo inicijalno zamišljeno, Series X i PS5 imaju muku sa UE5 engineom i modernim igrama, gdje neće napola slabija konzola.

            RickBarry Da je ovo normalan forum

            Ako uzmemo u obzir kakve sve spodobe smo imali na forumu, u trenutnom stanju ovo je jedan od najnormalnijih foruma ako ne i najnormalnijih foruma na balkanu.

              Sterlok

              Jeste ali Series S i X imaju isti CPU.

              Problem je grafička koja je više nego duplo slabija i to je predstavljalo problem kod izvođenja split screena na TV-u. Trebaš renderirat 2x.

                pravednik izdavači imaju na izbor izdati igru na Xbox konzolama. Ionako kažete da Xbox konzola nema i da je prodaja smiješna. Te mentalne gimnastike vec odavno nemaju smisla.

                Baldurs Gate 3 🤣

                Takve igre prije nisu ni izlazile za pc (pardon konzole) i jebeni high end kompjuteri stucaju na nekim djelovima u toj igri o čemu imaš više videa na YT.

                Baš čudno kako odjednom Starfield i slične igre mogu ići u 60fps-a, a to na početku nije bilo moguće jer IZLIKE. Toliko braniti korporacije, već postaje zabrinjavajuće.

                pravednik to je predstavljalo problem kod izvođenja split screena na TV-u. Trebaš renderirat 2x.

                I znači igra je sranje jer se ne može igrati Split Screen? Pa daj nemojte me jebat 🤣

                pravednik Jeste ali Series S i X imaju isti CPU.

                Problem je grafička koja je više nego duplo slabija i to je predstavljalo problem kod izvođenja split screena na TV-u. Trebaš renderirat 2x.

                Nisam ni znao da se to još koristi, bez zajebancije 😃

                BG 3 je CPU bound igra, jako loše optimizirana koja zakolje u nekim dijelovima i duplo jači PC, kao da je u pitanju masovna strategija sa stotinama jedinaca na ekranu lol. Nešto su kroz zakrpe popravili, nisam baš nešto pratio jer me igra ne zanima.

                RickBarry neću suditi, ne pratim što pišeš da ti pravo kažem ali možda ljudi vide kako izletiš iz paštete sa komentarom koji nekome izgleda kao provokacija neke sorte.

                A kao što sam napisao imali smo individualce koji su samo čekali da izazovu shitstorm.

                Ne znam što bih ti rekao u vezi toga. Imaš tu ps tabor, izgladi odnose sa njima ako mozeš :-D

                Trebamo svi FFAffati u slozi.

                DarkPunisher Hvala što me pratiš.

                I što s mojim komentarima točno ne štima? Sve apsolutno legitimno.

                Osim toga, komentari su na temama gdje drugi uvjeravaju u 8k igre na ps5, šta drugo nego ih sprdat?

                Imam doma sada XSS konzolu i dok vidim kako Gearsi 5 izgledaju na tome (a izvode se u 60 fps-a), samo ću reci čudo od tehnike za te novce. Ok, to je cross-gen igra s dosta zatvorenim levelima, no svejedno. Čekam samo da ID najavi idući Doom u nedjelju pa dok će se izdvoditi u savršeno stabilnom framerateu, onda će opet biti “ne možeš uspoređivati ovo-ono”. Ne omalovažavam bilo kojeg developera, no primjećujem da ovi koji se žale na XSS konzolu, obično im treba 30 patcheva prije nego li srede svoju igru.

                Baldurs Gate 3 je bio dosta specifičan slučaj jer danas jako malo igara nudi splitscreen mod i to je fakat bio overkill za XSS konzolu.

                I pada mi napamet CDPR koji je sto se tiče konzola doveo Cyberpunk od neigrivog smeća do radi savršeno dobro na Steam Decku. Može se, samo to traži dodatne resurse i vrijeme.

                  Deadwalker Doom Eternal se posere i dan danas po preko 90% igara. Ali tako je to kada imaš sposoban tim developera i još su jebeno izdali igru na Switchu koja je pravo čudo na toj konzoli.

                  Ali hej! Ne možeš karati medvjeda u Split Screen. SeS(X) nas koči!

                  Obrušili ste se na MS zbog XSS ali niste u pravu.

                  Series S je slab ali i cijena mu je u skladu s tim. Jako jeftin hardver s jako velikom ponudom igara.

                  Zamislite da su izdali KC na Switchu i da je zbog toga bio još više ograničen.

                  Šta bi onda krivili Nintendo jer im je konzola preslaba?

                  Jednostavno nisu trebali izbaciti igru na Series S i to je to.

                    Na XSS se žalilo više developera, nema tu puno pameti, AAA igre je teško izvesti za širok raspon hardware-a, pogotovo za XSS sa umanjenim brojem CU-a i smješnih/ukupnih 10gb Ram/Vram.