Mislim da nemamo temu koja objedinjuje sve AC igre a i treba mi neka smjernica sa kojom da započnem moj kratki AC putić.

Naime gledajući odavno na YT neke filmiće o AC mislim da je bio Syndicate u pitanju koja je bila mislim prva koja me pobliže upoznala sa tim serijalom i to mi se svidjelo. Poslije sam odgledao i neki film na temu AC pa i on me je uputio u tu spiku. Želja za nekom AC igrom i dalje je prisutna.

Idem zatim malo čitat recenzije po raznim portalima i u njima se dotiču i ostalih AC igara. Tad mi dođe muka koliko je tih AC naslova. To mi zbilja otežava izbor.

Nedavno si upišem na gugl tražilicu da poredaju od najlošije pa do najbolje AC naslove i rezultati su bili tu negdje ali to opet može biti subjektivan sud onoga tko sastavlja listu i što više može biti kopiraj zalijepi sistem tako da ni to mi nije nešto pomoglo.

Imam namjeru odigrat jednu, najviše dvije AC igre i koje da si nabavim pitaj Boga.

I sad neobavezno jer pitam reda radi a i da pišete u ovoj temi koji AC je po vama ovako koji vas se najviše dojmio i koji vam nije nikako sjeo. Sve vezano uz AC serijal videoigara. Zanimaju me vaši dojmovi ukratko. Znam da se pisalo mnogo o pojedinim AC naslovima ali to je tako raštrkano na portalu na sve strane hehe! Malo u temi pa malo izvan.

Šta mi vi predlažete? Vi koji ste možda odigrali sve AC nslove. Koja bi bila ovako dobar uvod u taj AC svijet?

Moje preferencije da započnem igru (vrijedi opčenito za igre sa više nastavaka) nekako idu na bazično i početno a tad bih trebao onda početi sa AC 1 a on mi se pak ne igra. Ne interesira me toliko AC priča ako su međusobno spojene ove što imaju redne brojeve u naslovima iako mislim da nisu.

Tak da mi je svejedno koja će mi biti prva. Bitno da guštam dok igram, da ima akcije plus avantura plus samoobrana od neprijatelja a može i da ga roknem. Jer kakva ti je to igra ako nema neko manje smetalo koje ti staje na put. Igre sa bossevima mi nisu baš omiljene ali ajd ako igra ima ono prethodno onda moram otrpjet bosseve.

Nije nit bitno želim li nastavit serijal ili ne. Želim se ubacit u AC avanturu sa nekom a kojom?

Najviše me zainteresirao AC: Origins i Syndicate.

    TITANXIS ako ti se da preko malo zastarjelih mehanika, ja bi krenuo od Ezio kolekcije na PS4. Pa na Black Flag.

    A ako misliš da nemaš toliko goriva u sebi da ih igraš jedan za drugim (nemaš sigurno), s Black Flag ne možeš falit. Najzabavniji AC.

    EDIT: I spajam temu s već postojećom

      Fenix je promijenio naslov Assasin's Creed serijal.

      Fenix

      Ok nisam znao da ima tema o AC već jer na tražilici mi nije izbacio opženito AC nek pojedine naslove.

      Što se tiče Black Flaga, ok mi je jer i za njega sam čuo riječi hvale. Za EZIO kolekciju nisam bio toliko upućen. Sad išao malo pročitat što kolekcija sadrži.

      To su stariji naslovi koji bi me uveli u AC sistem a u tom je problem jer bi mi se moglo svidjet pa ću na kraju htjet sve AC-ove bez obzira valjali ili ne, poznam sebe Ha-Ha-Ha.

      A s druge strane to mi paše jer su tri u 1 a to volim pa ću već razmislit.

      Hvala na preporuci za BF a i za EZIO kolekciju. Jer sviđa mi se.

      Velim ti, ne mislim igrat baš sve, najviše 2 AC igre i ako bi mi se toliko svidio takav tip igara, može doći i do treće.

      Što zbog vremena a i što zbog novaca ne želim puno ulupat na jedan serijal a toliko toga imam još za odigrat.

      Radim si pomalo listu igara koje nisam jpš odigrao a bile bi mi ok za igranje.

      @TITANXIS ako ti se da, savjetujem da odigraš svaki 🤣

      Ako ne, ono što je @Fenix rekao je dobar naputak, preskočiš jedinicu i odigraš Ezio trilogiju za početak.

      Po meni ti Ezio collection ponajbolje opisuje, prezentira i objedinjuje što su i tko su Assassini.

      AC Unity najbolji parkour, AC Rogue jako zanimljiva priča (igraš kao templar).

      Od ovih novih RPGova Origins je jedini vrijedan spomena u kontekstu Assassin's Creed priče, Odyssey i Valhalla su dobre igre, ali ne dobre AC igre po meni tako da ih možeš i komotno preskočit.

      2 mjeseci kasnije

      Dobra mi je ta Ezio kolekcija. Fala Fenix i Fetty. Ispravio sam krivi navod u temi zadnje kupljeno dobiveno.

      Igram prvu na listi AC 2 i za sad jedino me jebu smušene kontrole. Kada dođem do zida i da skočim na rub i popnem se gore, lik se odbi od zida i skoči na drugu stranu i kada u trku sa ruba treba skočiti na rub krova da ga prihvati on katkada se sagne da se želi spusti dolje. Jebote to mi bitno kad sam u run-u sa nekim tipom lokalcem u Firenci.

      Momentalno ga trebam dobit da stignem prije njega do sata katedrale i dobi me uvijek zbog tih jebenih sporo odazivnih kontroli ili ja prebrzo pritišćem jer sam naviko na te brze combate iz drugih igri. Počela me jebat igra na počecima a ne želim odustat od nje nikako jer mi je ovako dosta intigantna i svašta me u njoj očekuje zanimljivog.

      EDIT: C'mon tartaruga, nabijem te na svoja muda.

      16 dana kasnije

      Jebem ti pas strinu kam se taj Ezio sve penje. Pa ja više ne mogu. U glavi mi nije zbilja good. Momentalno sam na nekoj visini u katedrali da sam već dobio fraze od tih visina i penjanja. Kao da se ja penjem imam filing, baš sam se uživio u lika. Nije to toliko visoko jer bio i višlje ali platforme na kojima stojim i po kojima skačem tak su potencionalno opasne, mali promašaj i padam.

      Već sam puno puta pao u toj misiji kad prebrzo stišćem kontrole pa i više puta zaredom pa lik skoći sa super visine i skine si healtha, jebiga, moj automatizam pritiskanja.

      Imam sad tako malo healtha da možda jedva čekam da opet padne i rikne pri nekom padu ali mamicu mu, nikak da krepa taj Ezio, hehe. pa da ispočetka sa punim healthom krenem. Namjerno ga ipak neću ubijat.

      Sad vidim da sam pri kraju misije i ovo sad stojim na nekoj letvi i moram do suprotne strane a vizualno mi to izgleda dosta udaljeno. Već sam dosta dogurao i šteta mi sad da padnem pa sve ipočetka a tamo me čeka kraj misije. To je mamac da te navede da skočiš i padneš a vjerojatno trebaš sa bočne strane letvi doći do sredine.

      Evo zdravlje mi koma, vjerojatno jedan pad i sve ipočetka, odnosno od zadnjeg checkpointa.

      EDIT: Sve je ok, ipak nije bilo toliko udaljeno, optička varka. Skočio sam ko zajec i kraj misije, pronašao sarkofag, yes.

      5 dana kasnije

      Jebem ti solve four trials. Već se sa tim jebuckam dobar dio popodneva, mali predah pa opet. Uspio 2 spičit i skoro trećeg ali pao sam i ode sve u krasan k. Auć, fali mi i još par sek. više da uspijem dohvatit polugu i reaktivirati je. Ponavljanje je majka mudrosti e pa jebem ti takvo ponavljanje.😆

      Ezio na Kristovim mukama.

      Konačno sam uspio rješit taj dio. Problem mi je predstavljal i polumračni prostor unutar ugaonih zidova pa nisam videl di trebam se popeti.

      Sve za ovu sličicu AC logoa koja mi se ukazala kad se riješil zadatak.

      Još sam u zraku. Tu se vidi ta poluga sa dvije oštrice.

      Jućerašnji rad.

      Otvoril se logo što znači još jedna tajna prostorija templara.

      koliko oni imaju tih sarkofaga, pitaj boga. dok ih god ima traje i igra.

      u svakom tom nazovi lijesu dočeka me divovskih 5 kn.

      komunalni radnik, pukla cev od kanalizacije.

      jedan manje (Carlo Grimaldi) Tak star a pokvaren.

      e sa ovim sam se dost zajebaval. nikak da ja to odletuckam kak spada. taj da vincijev izum je za kurac. radio sam sve po ps-u išo gore dole ali svejedno i vatricu koristio da to čudo topli zrak podigne a katkad došel preblizu pa su se malo skurila krilca ko ikaru ali opet ni me to spuštalo prije vremena.

      ko visoko leti nisko pada nije uzaludna uzrečica. ali ova igra je čudo, srednjovjekovni gta5.

      nabasao na neki ulični karneval.


      Joj meni počinjem biti ljut na jebene kontrole. Prokleta gljiva (stick levi u ovom slučaju) ko ju izmislil.😄

      Ezio (kućo stara) često skače na neželjenu mi stranu drito ili u vodu ili na niži nivo no dobro ja tako pritisnem prebrzo i neprecizno zarotiram gljivu u brzini ali ipak.

      Ni jedna igra u novije vrijeme me nije tak dugo zajebavala zbog kontroli (kao nekoć znalo bit na PS1) i još statični kut kamere u tom trenutku kao da čeka da se skripta odradi i kad prođe zadano vrijeme opet kamera se stavlja u orbit poziciju.

      Opet finta sa polugama, rjršio dvije jučer od 4 i ponovnim igranjem danas checkpoint je ispočetka.

      Ma kaj gledaš u tu vodurinu, kaj ti ni bilo dost kaj si u nju skakal? Ah… ili sebe gledaš u odrazu, znam da si lepi ak je tak onda sorry.!

        TITANXIS sad nakon toga na nove AC-ove čisto da vidiš napredak. Ipak je to igra iz 2009.

          Fenix

          To jedva čekam ali najprije kao što veliš Ezio kolekciju da rješim onda sljedeći Black Flag da nabavim i mislim da je to to od Asassinsa za mene.

          Taj napredak sam lijepo iskusio u Nathan Drake kolekciji. Svaka je bila bolja od prethodne što se gameplaya tiče i kontrola a sve 4 igre su mi izvanredne.

          još mi fali jedna poluga za odradit i to je to za sad.

          Ma konačno sam uspio odradit ovaj dio nakon milion pokušaja. Već sam htio odustat za danas i nastavit sutra pa prekosutra i tako dok god ne upali ali ajd fala kiti uspio sam. Sad mogu dalje kroz igru dok opet negde ne zapnem.

          Vrata tajnog prolaza se otvaraju.

          A ja za to vrijeme visim i likujem za svoj uspjeh.

          Ovo je od jučer

          2 min. za dobit utrku a potrebno je doći do 16 checkpointova, što na cesti što po krovovima. Koji put padnem a ne isplati mi se nanovo jer unaprijed znaš da ti nije dovoljno vremena pa želiš ubit preostalo vrijeme zabavljajući se. Fora mi je još iz prijašnjih igara činit pizdarije kad se nema kaj drugo.

          Počeo sam iz dosade da si skratim vrijeme u tih 2 min. ubijat civile i sustav me upozorava da Ezio ne ubija civile. Ja mislio ajd ok ali danas sam skužil da ti nedaju više od 3 ili 4 da ih ubiješ jer slijedi desinhronizacija.

          ovo od danas

          Naoružanu vojsku slobodno možeš rokat do mile volje a njih nema puno po gradu.

          5 dana kasnije

          Vrijeme je da počnem nadoknađivat za svoju neaktivnost na forumu lesgoooo


          Prije mjesec-dva sam odlučio malo rješavat igre iz backloga pa sam se odlučio za AC serijal na Ubi Connectu. Nakon Black Flaga nisam ništa igrao a AC2 i Brotherhood su mi childhood classics koji će mi uvijek bit u dragom sjećanju. (❁´◡`❁)

          1. , kad je Notre Dame bila oštećena u onom ogromnom požaru, Ubisoft je bio poklanjao AC Unity, pa sam ga skinuo ali nikad nisam odigrao.

          Assassin's Creed Unity

          Nisam baš puno pazio kroz playthrough, ali igra mi je generalno bila dobra za igrat. Sjećam se da je launch bio užasno buggy i prepun glitcheva, al danas je čak i okay. Par manjih buggova ali ništa pretjerano strašno.

          Unity je preplavio ulice Pariza s ljudima i super izgleda, imao sam dojam da u niti jednom drugom Creedu ulice nisu bile tako guste i tzv. Social Stealth se fakat tako i osjećao (ali i sa druge strane, preformance mi nije bio uvijek najbolji, e sad, je li to do mene ili do optimizacije, ne bih znao)

          Novi parkour sistem mi je pre-do-bar, animacije su insane i baš se osjeti taj "flow" kad se skače preko krovova Pariza u doba revolucije.

          Sam Pariz je totalni eye-candy, od palača i ukrašenih ulica do najsiromašnijih djelova grada i blatnih uličica i baš se primjeti razlika u tim djelovima (od samog izgleda do civila koji prolaze i čak i unutarnjih prostora i krčmi)

          Priča mi je bila hmm, pa okay? I guess? Ništa posebno, no imala je zanimljive ideje a Arno mi je solidan glavni lik, pogotovo na polovici/pri kraju igre je više okarakteriziran, te bih stvarno volio da su više razradili taj dio jer ono malo što sam vidio mi je bilo fora.

          Znam da igra ima masu Co-Op stvari ali sam prolazio solo pa ne mogu komentirat o tom aspektu :/

          E sad, ako se dobro sjećam, ovdje su prvi put uveli "Black Box" level design sistem. Svaka velika assassination misija sad ima jako razrađen prostor s više pristupa, prilika za infiltraciju, načina kako okupirat stražare dok se šulja odostraga etc. Znam da su totalno različite igre, ali te misije su me podsjećale na Hitman levele u ovim novim igrama. (Hitman-esque, Hitman-lite verzija?) I gušt su za prolazit.

          Neprijatelji sad imaju tierove ili levele ili dijamantiće(?) koji određuju koliko ih treba mlatit i koliko jake su im batine (recimo, assassin s tier 2 opremom može riješit tier 3 lika, samo će duže trebat i treba bit pažljiviji)

          Recimo, tu se sad može više stvari napravit: Dal da ja kao igrač, skupljam pare da nadogradim opremu i da mogu uvijek biti on-par sa svima, bez obzira stealthao li ili ne ili da ostanem na starter opremi, te da se više fokusiram na stealth i da mi svaka greška bude kobna, da više pazim i razmišljam dok igram. 🤔

          Equipment u ovoj igri je insane. Znači, dimna bomba sve rješava, ima i ok izbor ranged opcija ali s druge strane svi gadgeti su dosta skupi sa kupit, do mjere da shopping za metke, noževe, dimne bombe, etc. na kraju dana dođe par tisuća livra! (liverea? uglavnom franačkih šoldi lmao)

          Mislim da je bilo prošle ili prije 2 godine ali Ubi je također imao giveaway za AC Syndicate

          Arkham Assassin's Creed Syndicate

          Zadnji Creed prije nego šta je Origins izmjenio formulu, Syndicate me nikad nije nešto privukao, čak i kad je izašao, nije me bilo briga, takva vremena, I suppose.

          I sad, na moje ugodno iznenađenje, Syndicate me dosta privukao i čak sam išao rješavat veliki dio side-contenta!

          Po prvi put u serijalu igramo s dva lika odjednom, brat i sestra Jacob & Evie Frye. Jacob je namijenjen za open combat, dok je Evie više za stealth. Zanimljiva ideja, pogotovo jer mijenjanje likova je ful brzo. Moj problem s ovom idejom je u tome šta nisu dovoljno razdvojili likove, svaki lik može sve radit, samo Jacob se malo bolje šora, dok Evie se malo bolje šulja, razlika je u exclusive skillovima koje svaki lik ima i to je to really. Vidim da istu stvar rade i u novom AC Shadowsu, samo se nadam da će tu biti veća razlika između gameplaya likova.

          Opet imamo novi leveling sistem, ovaj funkcionira tako da se za svakih cca. 1000 xp dobije 1 skill point, a da bi se prešlo na novi level mora se potrošit određen broj skill pointa, i tako sve do 10-tog levela.

          Stvar koja me najviše iznenadila i koju stvarno nisam očekivao su promjene u combatu i koliko grappling hook mijenja kretanje po mapi i stealth!

          Obviously u Londonu u doba kraljice VIki nisi mogao nosit big-ass mačetinu pa su sva oružja u igri vrlo low-key (osim kukri noža lmao), bokseri, skriveni noževi… Igra ima combo sistem kao u Arkham serijalu i u nekim većim tučnjavama je išao preko x160! Uveli su i neki "instant kill state" u kojem svi protivnici s jako malo HP-a su spremni za finishere, ali igra putem skillova i perkova potiče "setup" u borbi da se više neprijatelja sredi odjednom, malo planiranju u combatu ne škodi, samo je malo zeznuto za namjestit.

          Grappling hook je alfa i omega. Ulice Londona su dosta široke i ne može se jednostavno skočit s jednog kraja na drugi kao šta se moglo u ranijim igrama, a i svijet je puno vertikalniji. Zbog toga imamo grappling hook koji kompletno rješava ta dva problema i održava "flow" u kretanju po gradu. Dok neki smatraju da hook ubija parkour (i mogu razumijeti to stajalište), u mom iskustvu s igrom parkour mi je više bio za horizontalno kretanje i donekle vertikalnog, dok hook mi je bio primarno za vertikalno kretanje uz povremeno horizontalno, prema meni sjajan dodatak i ovdje mi je parkour bio najzabavniji u serijalu! Rješio sve viewpointove u igri i rijetko koristio fast travel jer mi je movement toliko zabavan u ovoj igri.

          Uvedeni su gang fights za kontrolu nad djelovima Londona i okay! Cool stvar, veliki dio mi se sviđa i koliko se sjećam imam samo jedan nitpick. Znači. da bi se preuzeo district, mora se odradit par side-stvari, od rješavanja gang hideouta, otmice važnih članova bande do oslobađanja djece koje rade u tvornicama i sl. (fun fact: ako su svi u tvornici mrtvi/onesviješteni onda u final cutsceni tvoj gang pomaže djeci da pobjegnu, a ako je ostalo još neprijatelja, onda je scena drugačija, svi se mlate dok djeca bježe, fora mali detalj). Nakon bilo koje takve misije može se pojavit district boss, i pošalje par lika da te izmlate, tu već postoji prilika da se riješi bossa unaprijed. Nakon šta je sve gotovo u districtu, ima zadnji gang fight u kojem se okupljaju sve sile u tom djelu grada i imaju ogroman (doslovno samo 10-ak ljudi + boss) brawl. Nakon toga district je "liberated" E sad. Moj nitpick oko tog sistema jest da, barem kako ja smatram, igra ne nagrađuje dovoljno igrača ako ranije ubi bossa, on je ionako samo još jedan obični neprijatelj u gang fightu, zar ne bi bilo bolje da on odmah bježi i ako ga se uspije ulovit i riješit, zadnji gang fight se može kompletno izbjegnut?

          Priča me nije toliko uhvatila na žalost, a glavni negativac je stvarno samo stereotipičan insane bad guy lik, a i boss fight mu je lame

          Full Synch side objectives ovaj put daju dodatne nagrade! To me ful vuklo na njihovo rješavanje ovoga puta!

          Sve u svemu, Syndicate me baš ugodno iznenadio i stvarno sam se zaustavio par puta dok sam igrao i samo si reakao "U jbt pa ovo je fora!"

          Assassin's Creed Origins

          OKAY DAMNNNN

          Nikad nisam mislio da će itijedan Assassin's Creed biti blizu mojoj ljubavi AC2 ali Origins me totalno, apsolutno, stopostotno oduševio i kompletno sam zaluđen s ovom igrom u zadnje vrijeme!

          Par stvari o meni koje su utjecale na moja iskustva s AC serijalom: Veliki faktor da bi me igra zanimala je njen setting, obožavam drevni Egipat i mogu zahvalit Serious Samu, dokumentarcima na tv-u i učiteljicama i profesorima na tome. Priznajem, bio sam veliki skeptik kad su najavili promjenu u Assassin's Creedu, toliko veliki open world i rpg elementi me nisu zanimali. Nakon Originsa sam potpuno promjenio mišljenje, no ipak nisam siguran ako bih se ubacio u Odyssey ili Valhallu (možda kasnije, jer sam se zasitio open worldova a i setting me ne privlači nešto).

          Od kuda da uopće krenem, open world mi je prelijep, raznolik, ima svega i svačeg za istražit, hidden endgame bossevi, horde (arena) mode, utrke u hipodromu, istraživanje piramida, čišćenje mape….

          Bayek kao glavni lik mi je jedan od najboljih glavnih likova iz cijelog serijala, a glumac koji mu daje glas ga je odlično odglumio! Ne da kroz glavnu priču možemo vidjet kakva je osoba, nego i kroz side questove! Vidimo kroz igru odnos s njegovom ženom, kako osveta utječe na čovjeka, vidimo šta Bayek voli a šta mu se gadi, nije čovijek tabula rasa, reagira na puno stvari u open worldu!

          Ovog puta može se penjat po apsolutno svemu! Samo drži tipku i idi naprijed, od piramida, hramova, do cijelih prokletih planina! Iako nije složenije kao u prijašnjim igrama i ne mogu se izvodit recimo, side ejectovi koji su mi bili amazing u starijim igrama, fakat je fun i na neki način oslobađajuće!

          Priča mi je bila fora i nisam se s njom žurio, nego kao i u Syndicate, rješavao sam sporedne stvari u međuvremenu. Ima twists, turns, i u stvari emocionalan kraj. Baš pravi origin story.

          Combat je totalno drugačiji, ali se brzo čovijek navikne: light i heavy attacks, dodge, roll, block, parry, pa čak i sekundarni (charge?) light i heavy attacks! Različite vrste neprijatelja koji su jako očiti da se radi o drugoj varijanti, imamo različite tipove oružja, lukova i strijela… Gear se može nadogradit i držat kroz levele a i ima puno legendary oružja!

          Ima i tu smiješnih malih easter eggova i refenci na svašta, čak i našao jedan o Santani



          Nakon 70+ sati još otkrivam nove stvari u igri, rješavam open world mapu i lagano idem prema 100%, što je u stvari jako rijetko za mene!

          Imam nekakav feeling da se ovoj igri treba pristupit kao open world action-adventure igri prvo, a Assassin's Creed igri kao drugo. Ovo je tek početak Assassina (hidden ones) kao organizacije, tako da izravan combat je glavni dio gameplaya, dok ima mogućnosti za stealthanje, nije toliko razrađen kao i u prijašnjim igrama.

          Assassin's Creed Origins: The Hidden Ones (DLC)

          Okay! Prvi story DLC za Origins. Smješten je u Sinaju 4 godine nakon glavne igre, max level je podignut sa 40 na 45. Uhvatio ga na popustu za 4€ i apsolutno se isplati!

          Priča se odvija oko pobune protiv Rimljana i dodatnog objašnjenja početaka Assassina, vrlo kratka, ali enjoyable. Ali ending… Majko moja nisam očekivao da za DLC od 4 eura ću dobit takav impactful ending, još više nego u glavnoj igri! Ne želim spoilat ali tko je igrao znat će o čemu govorim, baš odlično odrađena scena i vide se emocije.

          Čak i mapa od DLC-a je raznolika, dobro, ne kao i glavna igra ali navrh glave mogu nabrojat 3-4 različita okoliša.

          Side questovi su okay, ali super je stvar šta se neki od njih nadovezuju na glavnu priču i pokazuju šta se sve dešavalo nakon šta je Bayek odradio svoje.

          Mislim da mi je ovo prvi DLC ikad kojeg sam rješio 100%

          Apsolutno planiram i uzet The Curse of the Pharaohs čim bude na popustu!

          :3

          Assassin's Creed Mirage

          Neću puno o njemu jer ga još igram, ali već sam cca. 10 sati igrao i so far, ful super je!

          Ubisoft je najavljivao da se ovaj AC vraća korjenima serijala, i vidi se: manji open world, assassin stožeri imaju stari dizajn kojeg su imali i u jedinici, puno puno veći naglasak na stealthu, open combat je sad opasniji.

          Bagdad i radnja su mi jedno od najzanimljivijih u serijalu, malo toga znam o zlatno doba Islama, tako do non-stop lovim collectable "Historic sites" koji objašnjavaju povijest i svakodnevni život u Bagdadu i svašta nešto, totalno guštam čitajući o tome! Navečer čak i gledam mini-dokumentarce na Youtubeu!

          Volim kad ovako igre imaju ful zanimljiv tekst u loading screenovima, mala stvar ali uvijek je super kad bude u igrama

          Ulice su pune svakakvih ljudi od svuda, Europe, dalekog istoka… A sama mapa igre je postavljena na način da prolog počinje u kutu mape, a odmah nakon uvoda krećemo od glavnog ulaza u Bagdad (ili kao ja, samo 180 i s devom u pustinju, pa onda naletit na bandit camp i skriveno blago).

          Basim kao glavni lik mi je malo drven, uvijek monotono odgovara na sve oko sebe, baš se primjeti, pogotovo nakon šta sam igrao s Bayekom.

          Kao i Basim, na žalost, parkour mi djeluje drveno i kao da trčim na magnetnoj traci i da nemam nikakve kontrole, čak i dosta neprecizno, bez obzira ako igram M+KB ili s kontrolerom. Recimo, idem radit leap of faith a Basimu se baš sviđa beton kraj gomile lišća (╯°□°)╯︵ ┻━┻

          Skoro svaki gear chest u igri ima neki mini puzzle kako doć do njega, podijeljen sam oko toga jer na jednu ruku zna bit fora ali s druge strane malo previše vremena zauzima.

          Omg kitty hiii :33 hii kitty hii :3

          Uhhh stvarno nisam složio misli tako da ću morat napravit neki bolji review nakon šta rješim igru ali za sada ful uživam u njoj, glazba je bomba, već skinuo soundtrack na Spotifyju, sviđa mi se kako je combat sada opasan, nadam se da će bit neki character development s Basimom.

          3 mjeseci kasnije

          Konačno sam uspio maloprije odigrat prvu utrku u zadanom vremenu i osvojit 3000 novčića nakon 19.09.24. kad sam zadnji put je igrao.

          Uspio sam i to zahvaljujući YT-u koji mi je otkrio kraći i brži put. E da sam tim putem išao prije, još bi mi ostalo vremena nakon završene utrke za kavu. Koliko sam se izvježbao na tom duljem putu da sam bio vrlo dobar i falio bi mi jedan ili dva čekpointa kojeg nisam uspio čopit.

          Pomanjkanje tih jebenih sekundi. Sad je to iza mene. Na redu je druga pa treća utrka. Za sad ću se pomučit i tek nakon silnih neuspjeha opet ću na YT tražit pomoć.

          Assasin's Creed 2.

          Danas sam rješio i drugi zadatak od ukupno 3 da dobim nagradu. Bio je najlakši. Već me neka tajnovita škvadra prati dulje vrijeme i želi me ubit ali otom potom.

          Ovaj treći zadatak tj utrka je druga po lakoći težine. Ali je zajeban bome. Guram ga tog Ezia već pola sata i nikako da pobjed suparnika, strinu mu šarenu.

          Naživciral sam se maloprije sa kontrolama, jer često padanje bezpotrebno zbog pomenutih sjebanih kontrola a i na samu igru i devove koji su napravili to čudo koje me jebucka sam ljut. Neznam zašto se upuštam u igre koje me mogu isfrustrirati a kad služe i stvorene su za zabavu. Pa nevolim taku baš prokletu zabavu gdje se nerviram i psujem ali neće taj vrag uspjeti jer ja sam uporan ko bik.

          Napokon rješio sva tri natjecanja i nakon toga uslijedila su još bonus 3 zadatka koje sam također rješio u par ponavljanja. Sad mogu opet normal igrat i razvijat priču do nekog sporednog mini zadatka.

          Ovaj levi je varalica, potplatili su žiri da bude on pobjednik. Ezio je pravednik i rješava po kratkom postupku sve kaj ne valja.

          Krug se sužava. Još jedan rista urotnik je otprdel u vječna lovišta.

          Ovaj ss je sistem PS4 čopil nabrzaka u fade trenutku ali i paše sa nazivom trofeja.