wooddiebone I nema nikakve veze sa plastičnim sisatim lutkicama, (BTW model za Eve iz Stellar Bladea je prirodna ženska) nego sa činjenicom da potražnja upravlja ponudom.
Znamo svi da je model prava ženska, kao što je i model za Jordan prava ženska.
Očito je potražnja za sisatim lutkicama puno, puno , puno manja nego za likovima poput Aloy,Ellie, Joela, Nike Belica, Johny Silverhanda itd. itd.
Brojke sve govore. Po brojkama se itekako isplati praviti likove kao npr. Aloy, a baš obratno za ovo šta ovi zagovaraju. Iako se konstantno pokušava uvjeriti u suprotno.
Gameplay je kralj. Još kad dodaš zanimljivu priču, trud u kvaliteti i karizmatične likove ideš iznad ostalih.
Najbolji primjer je Capcom. Studio koji izdaje masu različitih igara već 40 godina, puno većom brzinom nego drugi studiji.
Igre su im hit/miss ovisno o nastavku, tehnička kvaliteta je osrednja, a likovi i priče su dosta safe i dvodimenzionalni.
Zbog tog učestalog izdavanja nastavaka, DLC a, remasteriranja i svega gore navedenog, njihove igre se ne iščekuju kao šta se iščekuju igre od ovih top4.