Zato što je izašla na Epic i vjerovatno zato što je horror sa kompliciranom pricom i sporim gameplayem, treba usporediti sa drugim ibrama u tom žanru a opet uzeti u obzir da su neki stariji naslovi puno poznatiji i izdani u više nastavaka.
Alan Wake 2 je Remedyjev najbrže prodavani naslov dosad, ali još je na gubitku
somethingwrong Mislim da je i ulogu odigralo to sto nisu izdali fizicke verzije. Ja osobno znam 2 lika koji uzimaju 90% sve na disku i odbijaju kupit dok ne dode.
DarkPunisher Nisam znao za ovo ali sigurno ima puno ljudi koji kupuju samo na disku.
Plus što nije izašlo na Steamu…
Sigurno je dosta utjecalo na prodaju.
- Uređivano
zadnja remedy igra koja je mene uhvatila je bila Max Payne 2. proba sam control - 2 puta i nije islo, posebice me mapa izludjivala i u vise navrata nisam znao kuda, sta i kako, pa onda story koji isto zbunjujuc posebice jer bi se trebalo citati sve zivo i nezivo, a ja to u jednom tps gdje mi je najbitnij combat jednostavno ne zelim. budni alan mi ima klasicni zapadnjacki punih gaca govana hod te mlacenja prazne slame u nedogled. kada usporedim njega i resi 4,2,3 remakeove, u svako doba dana bih igrao radije resi.
e sada, poznato je da rade na remake max payne 1 i 2 i ako to "useru" i idu na tu foru ultra realnog hoda, aimacija lika, prevsie storya i prekidanja gp-a, osobno odustajem od studija i njihovih igara. znam da su kvalitetne i sve, ali nemam snage za takve igre vise.
tako da drzim fige studiju i drago mi je da se odrzavaju na zivotu, posebice jer sam volio njihov max payne, ali vjerujem da slabiji sale nije samo povezan uz neke gore navedene razloge drugih clanova, vec i to da im igre bas i nisu za siru publiku.
Control je odličan ali ako ti ne leži zašto se siliti.
Dobra je prica i solidni likovi, na momente ima previše "multidimenzionalnih" vizualnih distorzija i anomalija ali sve u svemu skroz solidno iskustvo. Inace nakon svake sekcije imas live cutscene sa glumcima koji su u igri, naravno to mozes preskociti. Igra nije uhvatila maha u startu jer je Microsoft ekskluziva.
Što se tice Controla, kljuc je pratiti kartu i znakove na zidu da se ne pogubiš po prostorijama i sekcijama, prica je u nekim elementima povezana sa QB i AW.
- Uređivano
Sterlok znam da je odlicna igra, ali nije moj tip, a zasto sam probao ponovo? e sada cu ti reci. probao sam ponovo jer sam ovdje prvi puta napisao da sam odustao nakon 2h od igre i neki su me napali kako ne mozes suditi o igri u tako malo vremena, ovo non, bla bla. pa reko mozda su u pravu i kupio drugi puta igru, ovaj puta za box (prvi puta je bilo za ps4), igrao nekih 5h, cak i citao neke fajlove i isti k. ne ide i ne ide.
od sad vjerujem svojoj intuiciji. ipak gejmam skoro 30 godina i vjerujem da najboje znam svoj ukus.
stitrek kljuc je pratiti kartu i znakove na zidu da se ne pogubiš po prostorijama i sekcijama
znam, ali eto ja sam se nasao vise blejati po mapi nego igrati igru.
stitrek prica je u nekim elementima povezana sa QB i AW.
to sam isto cuo ovdje na forumu pa reko barem pricu mogu preskociti jer ionako necu nista pohvatati. mozda da me level dizajn koji je dosta slican bio u prvih 5, 5 ipo sati, te slicni protivici, a ponajvise mapa nisu odbili, i zavrsio bi ju jos. znam da sam se nekim liftom vozao pola sata gore dolje da bih nasao neku side misiju. to me dotuklo.
stitrek nista ipak od Quantum-a. nije moj djir.
Sterlok eto onda ti je sve jasno. samo ja tu i tamo opet ne mogu odoliti pa budala kupim neku igru (iako duboko u sebi znam da ju necu odigrati do kraja) i onda mi stoji stoji, zaigram ko fol malo, ugasim nakon sat dva i nikad vise ne pokrenem.
ugrubo, vise od pola igara koje zapocnem, nikada ne zavrsim. a onda opet postoji igra kao Witcher 3 u koju utucem skoro 300h…