StarFox_N Misliš da će u budućnosti dolaziti sve više 30fps igara.

PS5 bi trebao imati pravilo da svaka igra ima performance mode od 60fps, bez obzira na lošiju grafiku. Izbacivati igre u only 30fps u 2024. je komedija, pogotovo za naslove u kojima ima brzih kretnji i borbe.

    somethingwrong Vjerujem da bi GTA6 mogao tražiti PRO model za performance mod.

    Igra će biti ogromna i sigurno jako zahtjevna.

    Općenito bi te velike open world igre s vremenom mogle postati prezahtjevne za current gen.

    Iako sam mišljenja da se može kada se hoće i kada je developer sposoban.

    stitrek Slažem se. To je na konzolama postao standard s ovom generacijom i trebalo bi ostati tako.

      biver onaj tko se imalo razumije u tehnikalije mogao je u startu znati da su to puste price, kao i one fanova kako se jos nije puni potencijal konzola dostigao i da ima jos puno prostora za napredak. malo maune! to nisu vise zatvoreni sustavi kao ps3 kojeg su godinama navlacili da da maksimum. ovo su pc-i i kao takvi uskoro ce doseci svoj maksimum, ako vec i nisu i zato trebaju jace iteracije.

      nes ti 8k naljepiti na kutiju lol. bogami ni ti ultra brzi ssd-ovi jos nisu nista revolucionarno donjeli. kakva smijesna generacija konzola…

        maverick ja se baš ne slažem za ovaj dio- u PS3/360 generaciji je bila najveća razlika između PC i konzola već negdje nakon 2 godine. PS5 ima praktički svaku veću igru zakucani 60fps mod ili zakucani 30fps fidelity mod. I nije neka ogromna razlika naspram PCa do nekih 1000e(osim u Ray Tracingu). Razlike ima, naravno, ali niti blizu kao prije. Pogledao sam dosta udporedbi na Digital Foundry i većinom se moraš dobro zagledati da vidiš razlike. Razlike u frejmovima su dakako tu, iako i to nije toliko upadljivo računajući da je već lower mid kartica poput RTX 4060Ti čak duplo jača na papiru od PS5 GPUa

          somethingwrong razlike nema zbog malog napretka u vizualima, ali je razlika igrati 30, 60 ili 100+fpsa. PS3 je bio bestija i dugi niz godina je PC lovio razinu koju su PS3 igre uredno isporucivale. Danas to radis sa mid end segmentom grafi i obicnim 6 core procesorom, a tu je AMD napravio revoluciju Ryzenom u omjeru ubitacnih performansi i niske cijene

            somethingwrong racunaj da nove graficke izlaze svake godine i sve vise ostavljaju series x i ps5 iza sebe. takodjer najvise sam se dotako spomenutih 120fps-a i marketinga oko hdmi 2.1 za kojim su svi poludili da kupe nove TV-e, a 4K@120 nece bogami imati ni na ps6, a upitno je i ps7 jer ce i grafika pratiti razvoj pa ce igre opet biti sve zahtjevnije ,a renderiranje u 4k, sa RT i jos ako hoces 120 fps-a je skupo, jako skupo i to jedan hardware koji treba kostati 500-600€ nece moci ni za 10 godina vrtiti, nebitno zvao se ps7 ili xbox space shuttle. kazem bilo je nerealno od pocetka…

              chono za PS3 je to točno samo u igrama 1st party studija, kod MP naslova su imali ogromnih problema zbog kritično drukčije arhitekture.
              1st party studiji su to nastavili i na ps4 i 5, ja sam se više osvrnuo na multiplatform naslove sada gdje se nema puno vremena za optimizaciju.

                somethingwrong mp naslovi da, ali sony studiji i Kojima su izvukli zadnji atom snage iz cell procesora. bas kao i sto je ms radio cuda sa gearsima i halo. prvi gearsi i judgement su skoro generacijski skok, kao i prvi uncharted i 3. toga vise nema jer je snaga hardwarea odmah poznata i naravno da ce neki izvuci maksimum iz istoga, ali onakav leap kao u ps3 eri neces vise vidjeti, barem ne na ovakvim arhitekturama.

                maverick racunaj da nove graficke izlaze svake godine i sve vise ostavljaju series x i ps5 iza sebe

                Teoretski bi trebali i više, ali osim u extremnom Ray tracingu to i nije slučaj. Uzet ću CP2077 za primjer jer je na svim platformama i na PC je top od the food chain u grafici trenutno.
                I opet Horizon i TLOU2 i Ragnarok izgledaju bolje, i to generacijski bolje u većini segmenata(osim u RT/PT).
                Ja razumijem da je rađen u starom engineu, ali to i je poanta. Opet se pali DLSS i Reflex da se igra na preko 100fpsa. Do developera je većinom, ali i do brda konfiguracija koje se još vuku tako da je optimizacija primarna stvar , a sve ostslo sekundarno i ta teoretski ogromna razlika je puno manje primjetna nego bi mogla biti.

                  somethingwrong malo je nezahvalno usporedjivati igru koja se odvija u gradu i ima puno vise npc-a, podsustava itd i jedan ragnarok ili cak horizon. ragnarok sije obje igre u animacijama lica, horizon sije u vegetaciji i interkaciji s istom kao i vodi i njenoj interakciji, ali cyberpunk sa rt je nova dimenzija. taj lightning toliki promjeni igru da je za neusporediti sa icim trenutno. sto se tice Tlou2, mislim da Ragnarök i Horizon izgedaju sveukupno impresivnije u gotovo svim segmentima, osim horizon u animacijama likova, sto facijalnih sto opcenito tokom gp-a

                  za bas pravu usporedu sony bi morao napraviti slican cyberpunku tip igre, ili evo cekati gta6 pa onda mozemo diskutirati.

                    maverick sto se tice Tlou2, mislim da Ragnarök i Horizon izgedaju sveukupno impresivnije u gotovo svim segmentima

                    To sam i ja mislio dok nisam odigrao remaster TLOU2 u koji su ubacili i RT. Ne postoji igra na tržištu koja je u cijelom paketu iti blizu. I original TLOU2 ima uvjerljivo najbolje next gen animacije. Tu se i developeri drugih studija slažu da ne bi bilo da ja nešto tu izmišljam. U dokumentarcu koji je nedavno izašao su se dosta dotakli baš animacija koje su i za ovaj gen- next gen. GOW R je odličan, kso i Horizon koji je na potpuno drugi način napredan.
                    Najsmješnije je što su sve 3 te igre rađene da rade i na PS4.
                    Ja želim napokon vidjeti PS5 igre od ta tri studija. Ok, vidjet ćemo DS2 u Decima engineu sljedeće godine i izgleda nenormalno, ali baš me zanima sljedeća Naughty Dog igra. (Nadajmo se teaseru u travnju)
                    I da, ovo mi je baš dalo ideju da seciram tehničku stranu CP2077, TLOU2R, GOW R i Horizon FW i možda AW2 iz te perspektive u sljedećem videu nakon šta završim analizu priče Returnala. Možda i još neku igru u usporedbi.