somethingwrong

Znam ja dobro što je zezancija i nemam problema šaliti se na svoj racun, ali ne podržavam nacin "zezancije" koji ti i prije spomenuti clan koristite, zato imaj poštivanja za stati kad ti se na to ukaže, hvala.

    Ovaj leak na slici ima smisla, Xbox Handheld pored Steam Deck, Asus, Lenovo i MSI uređaja nema puno smisla, svi podržavaju Windows i Game Pass tako da je tu velika konkurencija.

    Ja koliko se sjecam kad sam igrao na prvoj ps4 konzoli, to je trajalo jedno 4 godine cca i onda sam kupio ps4 pro, razlika u performansama u igrama koje su to podrzavale (npr fps boost) je bila velika i uocljiva naravno, ali nikad nisam imao osjecaj da si morao kupit pro da bi mogao kvalitetno nastavit igrat jos 2-3 godine jer je osnovna konzola dala maksimum koji se ajmo rec od nje i te generacije konzola ocekivalo. Sada je pak stanje da se nove igre za current gen izbacuju u krnjem obliku, poluigrive (sto u usporedbi s pc-em, sto povezano cinjenicom da je u trendu izbacivanje cash grab pouproizvoda) i imam osjecaj da je ova generacija vec dala svoj maksimum te da jednostavno moram kupiti novi neki pro model da zaobidjem korporacijske lazi sa pre-launcha konzola i nastavim igrati donekle ugodno. Kupio sam 4k 120 Hz tv od 2k eur za sto, da igram igre na Series X i PS5 u 24 fps? Pa mogu si switch onda spojit i u kurac.

      biver Nisam siguran na koje igre misliš kada kažeš da se vrte u 24fps-a?

      Jedino ako misliš na neke tehnički loše naslove ali to nema veze s konzolom.

      Osim Starfielda i Dragon Dogme 2 sve igre na current genu imaju performance mod za 60fps-a.

      Iako mi realno neće biti potrebno ja ću nabaviti novi jači PS5 day one isto kao što sam napravio s PS4 PRO.

      Prodati ću PS5 za kojega znam da ću dobiti barem 300 eura.

      Dodam još 200-250 eura i za to dobijem novu, jaču konzolu s dvije godine garancije.

      Mislim da se isplati tako napraviti.

        StarFox_N Mislim da nisi skuzio poantu moju, zato sam i naveo ps4/pro kao primjer. Upravo mislim na naslove kao Starfield i Dragon's dogma 2 i ostale koji ce izlaziti i uvjeren sam mahom biti ograniceni na jedan ili drugi nacin. Nitko na pre launchu nije rekao da ce konzola podrzavati 60fps (kurcili su se i sa 120) 2 godine i da ce onda odjednom pocet izbacivat igre u 30 fps-a. Svi su u nebo dizali 60-120 fps 4k, znaci false marketing.

          biver Sada sam razumio. Misliš da će u budućnosti dolaziti sve više 30fps igara.

          Lako moguće.

          Kako god bilo u svakom slučaju mislim da se isplati kupiti novu konzolu iz razloga koje sam naveo u postu prije.

          Ja ću tako napraviti.

            StarFox_N da, to je dobar deal. Ja ću ako izađe i kupim, obični PS5 dati sineku da su može složiti lijepi GT7 cockpit , a ne da sastavlja i rastavlja volan kad hoče igrati.
            Mada, zanimaju me te igre koje će zahtijevati PS5 Pro. Gta6? Neka neobjavljena ekskluziva?

              StarFox_N Misliš da će u budućnosti dolaziti sve više 30fps igara.

              PS5 bi trebao imati pravilo da svaka igra ima performance mode od 60fps, bez obzira na lošiju grafiku. Izbacivati igre u only 30fps u 2024. je komedija, pogotovo za naslove u kojima ima brzih kretnji i borbe.

                somethingwrong Vjerujem da bi GTA6 mogao tražiti PRO model za performance mod.

                Igra će biti ogromna i sigurno jako zahtjevna.

                Općenito bi te velike open world igre s vremenom mogle postati prezahtjevne za current gen.

                Iako sam mišljenja da se može kada se hoće i kada je developer sposoban.

                stitrek Slažem se. To je na konzolama postao standard s ovom generacijom i trebalo bi ostati tako.

                  biver onaj tko se imalo razumije u tehnikalije mogao je u startu znati da su to puste price, kao i one fanova kako se jos nije puni potencijal konzola dostigao i da ima jos puno prostora za napredak. malo maune! to nisu vise zatvoreni sustavi kao ps3 kojeg su godinama navlacili da da maksimum. ovo su pc-i i kao takvi uskoro ce doseci svoj maksimum, ako vec i nisu i zato trebaju jace iteracije.

                  nes ti 8k naljepiti na kutiju lol. bogami ni ti ultra brzi ssd-ovi jos nisu nista revolucionarno donjeli. kakva smijesna generacija konzola…

                    maverick ja se baš ne slažem za ovaj dio- u PS3/360 generaciji je bila najveća razlika između PC i konzola već negdje nakon 2 godine. PS5 ima praktički svaku veću igru zakucani 60fps mod ili zakucani 30fps fidelity mod. I nije neka ogromna razlika naspram PCa do nekih 1000e(osim u Ray Tracingu). Razlike ima, naravno, ali niti blizu kao prije. Pogledao sam dosta udporedbi na Digital Foundry i većinom se moraš dobro zagledati da vidiš razlike. Razlike u frejmovima su dakako tu, iako i to nije toliko upadljivo računajući da je već lower mid kartica poput RTX 4060Ti čak duplo jača na papiru od PS5 GPUa

                      somethingwrong razlike nema zbog malog napretka u vizualima, ali je razlika igrati 30, 60 ili 100+fpsa. PS3 je bio bestija i dugi niz godina je PC lovio razinu koju su PS3 igre uredno isporucivale. Danas to radis sa mid end segmentom grafi i obicnim 6 core procesorom, a tu je AMD napravio revoluciju Ryzenom u omjeru ubitacnih performansi i niske cijene

                        somethingwrong racunaj da nove graficke izlaze svake godine i sve vise ostavljaju series x i ps5 iza sebe. takodjer najvise sam se dotako spomenutih 120fps-a i marketinga oko hdmi 2.1 za kojim su svi poludili da kupe nove TV-e, a 4K@120 nece bogami imati ni na ps6, a upitno je i ps7 jer ce i grafika pratiti razvoj pa ce igre opet biti sve zahtjevnije ,a renderiranje u 4k, sa RT i jos ako hoces 120 fps-a je skupo, jako skupo i to jedan hardware koji treba kostati 500-600€ nece moci ni za 10 godina vrtiti, nebitno zvao se ps7 ili xbox space shuttle. kazem bilo je nerealno od pocetka…

                          chono za PS3 je to točno samo u igrama 1st party studija, kod MP naslova su imali ogromnih problema zbog kritično drukčije arhitekture.
                          1st party studiji su to nastavili i na ps4 i 5, ja sam se više osvrnuo na multiplatform naslove sada gdje se nema puno vremena za optimizaciju.

                            somethingwrong mp naslovi da, ali sony studiji i Kojima su izvukli zadnji atom snage iz cell procesora. bas kao i sto je ms radio cuda sa gearsima i halo. prvi gearsi i judgement su skoro generacijski skok, kao i prvi uncharted i 3. toga vise nema jer je snaga hardwarea odmah poznata i naravno da ce neki izvuci maksimum iz istoga, ali onakav leap kao u ps3 eri neces vise vidjeti, barem ne na ovakvim arhitekturama.