Ovaj tjedan se igra(lo):
The Inner World (PC) - 2D point 'n' click avantura smještena u svijet gdje je svemir zamijenjen zemljom a jedino nastanjeno mjesto u njemu je šuplja kugla gdje je život moguć zbog vjetrovitih izvora koji stvaraju zrak za stanovnike. Radnja prati mladog Roberta, osobnog glazbenika i posinka Conroya, redovnika koji se brine za posljednji aktivni vjetroviti izvor, te njegovu avanturu koja započinje gubitkom Conroyove omiljene ogrlice i potragom za istom. Gameplay se uglavnom sastoji od standardne P&C petlje (razgovor s likovima, skupljanje predmeta i rješavanje zagonetki) uz dodatnu mehaniku sviranja frule a la Loom. Da Vam se malo poštede živci, imate mogućnost otkrivanja svih interaktivnih predmeta u prizoru te detaljni hint sustav koji daje površne savjete ili detaljno rješenje trenutne zagonetke (ovisno o Vašoj želji). Igra je podijeljena na pet poglavlja te se svako poglavlje sastoji od nekoliko scena koje sadrže zagonetke za napredak te sve potrebne predmete za rješavanje istih tako da ne morate brinuti o lutanju mapom svijeta i mahnitom traženju rješenja. S vizualne strane, The Inner World se hvali ručno dizajniranim likovima i scenografijom dok mi art style izgleda kao da je izašao iz dječjih slikovnica.
Uz to, animacija u igri mi izgleda malo grubo dok je u animiranim sekvencama mrvicu bolja. TIW također ima glasovnu glumu čija kvaliteta varira dok su mi od soundtracka u sjećanju ostale samo melodije koje odsvirate na fruli. Igra mi je bila ok, ništa posebno; priča je malo šablonizirana ali zbog likova i svijeta sam htio vidjeti njezin rasplet. Slično kao i s Leisure Suit Larry rebootom, nastavak će se eventualno odigrat.
Giants – Citizen Kabuto (PC) - SF pucačina s elementima RTS-a od Planet Moon Studios, kojeg je činila ekipa iz Shinya zaslužna za MDK. Igra prati sukob triju frakcija na otoku koji putuje svemirom:
- Meccaryni (ili Meccs) – tehnološki razvijena rasa koja se oslanja na vatrena oružja i razne sprave poput jetpackova, štitova, kamuflaže i sl.
- Sea Reapers – jedna od domorodačkih rasa na otoku. Koriste mačeve, luk i strijelu te čarolije.
- Kabuto – titularna divovska beštija koja luta i hara otokom.
Iako igra ima tri frakcije, nema tri odvojene kampanje nego jednu veliku tijekom koje mijenjate strane. S gameplay strane, radi se o pucačini iz trećeg (ili prvog) lica u kojoj lutate velikim mapama kako biste izvršili različite ciljeve. Kretanje je brzo, pucnjava zadovoljavajuća ali jako iritira činjenica da ne možete saveati usred nivoa te što igra nema checkpointe; umrete li, krećete cijeli nivo ispočetka. Od RTS elemenata sam se zasad susreo samo s upravljanjem Vašeg odreda, koje je jednostavno ali radi; ekipi možete dati naredbu za napad područja ili specifičnog objekta te ih možete pozvati na svoju lokaciju. Igra ima mehaniku izgradnje baze ali tek sam počeo nivo gdje se ona prezentira. Vizualno je igra ok, prvenstveno zahvaljujući neobičnom art style-u. Zvuk je također solidan. Trenutno sam prošao trećinu igre pa ću konačne impresije javiti idući tjedan.