Overboard (PC)
Kratka indie avantura u kojoj se igra sa ženom kojoj je cilj izvući se nakon ubojstva muža. Zanimljiva ideja, ali osrednja realizacija gdje se gameplay svodi na isprobavanje raznih mogućnosti dok ne nađeš način da nekom drugom uvališ krivnju. Ok za par sati zabave, ali ništa posebno.
6,5/10
Hades (PS4)
Odličan roguelite baziran na priči o Hadu i Perzefoni. Čudno za žanr, ali najbolji aspekt igre su njena prezentacija i likovi. Vidi se koliko su se developeri potrudili oko istraživanja grčke mitologije. Svaki portret lika i svaki razgovor sadrži hintove na razne mitove, od suptilnih detalja kao makova na hipnosovom pojasu ili kornjače u hermesovoj torbi do cijelih sidequestova stvorenih oko nekih od njih. Likovi stalno imaju nešto novo za reć i čak ni nakon 50 sati igre nisam iscrpio sve razgovore. Glazba je također super, samo zbog brzog prolaska prostorija često se prekida jedna pjesma nakon desetak sekundi da bi se zamijanila drugom što malo kvari dojam.
Gameplay je zabavan na početku, ali zbog nekoliko odluka u dizajnu brzo postaje repetitivan. Prva od njih je ograničen broj boonova koje se može dobit. Svaki bog teoretski ima oko 15 različitih, ali kako se neki imaju preduvjete izbor se na početku svakog ustvari svodi na 5-6 od koji su isti za sve bogove, samo sa drugim efektom( napad, special, cast, dash, revenge, call). Također boonovi iz iste kategorije brišu jedni druge čime svaki run počne na jako sličan način i rijetko čak i do kraja daje neku veliku količinu slobode. Nemoguće je složiti build koji je potpuno beskoristan, niti neki koji će sve protivnike ubiti u sekundi šta je često slučaj u drugim roguelite igrama. Igru je tako puno lakše naučiti, ali gubi jako puno dubine i ne pruža onoliko mogućnosti eksperimentiranja kao neki drugi naslovi. Raznolikost protivnika isto nije velika te se tako nakon nekih 20-30 sati vidi sve šta igra pruža.
Različita oružja i njihove varijacije malo popravljaju monotonost, ali čak i između oružja gameplay ne razlikuje drastičo.
Kratkoročno je sve to iznimno zabavno, ali već nakon nekih 30 runova se je igra počela svodit na rushanje kroz bosseve da bi vidio nove razgovore. Ni sustav progresivnog otežavanja igre kroz heat ne pomaže puno oko toga jer su pojedine promjene skoro beznačajne i tek nakon desetak levela heata igra stvarno postaje malo teža. Dok meni ove stvari smetaju, razumijem i da je to glavni razlog da je igra postala tako uspješna. Manja težina, manji broj odluka i veći fokus na priču ju je svakako približilo publici koja inače ne bi bila zainteresirana, a sa cijenom koju traže za igru teško ju je ne preporučit svakome pa makar odustao nakon desetak sati.
8,5/10