maverick moram reci da sam prije gledao indijance s visoka. nakon sto sam se prosle godine odlucio i uvjeriti da ti indijanci nisu nista posebno, krenuo sam igrati neke od razvikanijih i uvjerio sam se u konacnici.
uvjerio sam se da su mnoge od njih narativno, stilski, gameplayom, glazbeno, level dizajnom, pogodjenom trajnoscu i pacingom svjetlosnu godinu ispred 99% AAA igara.
Indie igre imaju određenu slobodu izražaja pri kojoj nisu ograničeni potrebama zarade. Naravno, žele zaraditi, ali u to se ulazi sa željom da se istakne na tržištu. Kako bi se probili, potrebno je imati određenu dozu originalnosti, pogotovo sada kada je poprilično pristupačno uletjeti u taj teritorij.
Osobno volim baciti oko i na neke Early Access naslove. Primjerice, nedavno je iz Early Accessa izašao Wildermyth, igra koja simulira igranje DnD-a. Jednostavna mehanika koja koristi proceduralno generirane događaje kako bi se likovi kojim upravljaš razvili, ostarili, zaljubili, imali djecu, umirovili se i na kraju umrli. Nisam dovoljno zagrebao da vidim koliko taj sistem drži vodu, odigrao sam svega 2-3h, ali za sada sam oduševljen. Jednostavno je, ali je zarazno i originalno.