weky sonic mania je bolja igra od svega nominiranog ove godine.

I ovaj sony se najeo ludi gljiva

Od najava očekujem Dragon's Dogma 2

Ovo u sredini je Fragile. Daklem, sutra DS2 najava? Može.

Direktor Days Gonea o razlozima zašto je igra bila neuspjeh

Giphy - Here We Go Reaction GIF by MOODMAN

    Jebena transwokefarmakomafija je ubila mijenjanje light i dark tema na forumu

    @Feminix prodana dušo

    Torgue Days Gone je bio neuspjeh? Oukeeeeeej….

    Igra se prodala u vise od 10m primjeraka i drzi preko 90% na Steamu, jedinom mjestu gdje priznajem ocjene i gdje se ne trpe sranja. Druga stvar je sto se nastoji prikazati DG kao neuspjeh

      yakuza_stinger to i govorim, pocetkom godine su se sami zaposlenici zalili da takav tretman od Sonya i feedbacku unutar svoje kompanije.

      Sto se tice wokea, necu ni komentirat, tome nije mjesto na takav nacin, pogotovo ne od glavnog covjeka studija. Nije dobro kada se ide u takve krajnosti, da je Days Gone podbacio zbog woke reviewova i da je tlou2 podbacio zbog desnicarski homofobnih reviewova. Nije istina

        chono zapravo, za Days Gone je komotno mogao samo napisati "loše ocjene". Ništa drugo (iako bi pod to mogao pasti njegov razlog pod brojem 2 - nisu igrali igru kak spada, nisu doživjeli kak spada, a onda nisu ni ocjenili kak spada). Broj prodanih primjeraka je rame uz rame sa Tsushimom, a nju se smatra uspjehom. Days Gone je na kraju ispao praktički žrtva. Okarakteriziralo ga se kao znatno lošiju igru nego što to je.

        Nemojmo se zavaravati. Industriji su ocjene kritike izuzetno važne. Važne, jer između ostalog utječu na percepciju igre i na njenu prodaju.

        I tu je Days Gone jako podbacio, koliko god da se radi o jako dobroj igri.

        Edit:

        u navlakuše o TLOUP2 neću opet ulaziti

          @yakuza_stinger pa da, losa recepcija kod igraca i to je to. Evo primjerice @StarFox_N je probao, ne ide i odustao. Igra je takva, kod nekih igraca se nece "primiti".

          @Tzereen ne moras se ni hvatati, jer je dana usporedba kao dvije jedine recentne krajnosti u industriji, nista drugo. Ako imas jos prigodnih primjera, slobodno, ali nemoj mene napadati negdje gdje stvarno nije potreba niti je bilo zle namjere

            Tzereen

            Ima dosta igara koje su dobile lose ociene, a prodali su se vise od 10 milijuna primjeraka. Ocjene ne igraju toliko vaznu ulogu jer prodaja odlucuje hoce li biti nastavka ili ne. Izdavacima je daleko vaznije prodaja od samih ocjena.

              Sorcerer Izdavacima je daleko vaznije prodaja od samih ocjena.

              Svima je. Ali ocjene utječu na prodaju. Ne uvijek, ali većinom.

              chono na koji sam te način napao?

              Tzereen ha ne znam. Ako je u igri slični mentalitet kao kod filmova, onda bi Fast & Furious propo nakon 3 nastavka. Jak marketing i hrpa povrata (profita) na uložene novce i ide to.

                yakuza_stinger ma kod filmova i glazbe to nema veze. Najčešće je baš suprotno, istina. Ha-Ha-Ha

                Honestly, nisam siguran koji je razlog. Možda zato kaj film košta 50 kn, igra 600 kn. Možda zato kaj niko ne vjeruje filmskim kritičarima već dugo.

                Meni se čini da se mi opet smatramo uzorkom populacije, a zapravo smo manjina. Od tih 10 milja kupaca Days Gone, ako ih više 100.000 gleda Metacritic ili čita ocjene, ubij me odmah.

                  yakuza_stinger ja npr. sebe uopće ne vidim u ovom jer mi metacritic ne igra ulogu.

                  Btw, nisam ziher za ovih 10 miljona. Jel bilo službeno? Ili je to kaj je ovaj lik rekao za 8 miljona plus ovo na PC-u? Znam da se taj broj dispjutao i da je navodno bio skoro upola manji. Jel se Sony ikad službeno oglasio? Nisam više pratio.

                  S tim da mi se čini da se vremena mijenjaju. Službena kritika će postati sve manje bitna, dok će bitni biti razni online recenzenti/influenceri i word of mouth as always.

                  Edit:

                  Moram se maknuti s moba jer me glava probija. Nemrem više pisat.

                  chono Igra se prodala u vise od 10m primjeraka

                  Nije u 10, direktor je brojao broj igrača kao prodaju, a ne zaboravimo da 30 milijuna PS+ pretplatnika ima pristup.

                  Na kraju, nastavak nije odbio Sony, nego vrh SIE Benda koji je želio novi IP.

                    Fenix 8 plus milijuna na PS i gotovo 2 na PCu

                    @Tzereen moj post nije navlakusa, na tom sam mislio.