Ovaj Remaster trebamo
Tomb Raider 3 remaster.

Za sada samo prva mapa-Indija.
Nevada, Pacific, London i Antarktika u izradi.

Također će još poboljšati animacije i frame rate vatre, vode i kamena(zamki).

Zanimljivo da gameplay jeste malo clunky ali nije zastario kao mnoge igre iz 1996.

To su bile igre ispred svog vremena uz legendarni Metal Gear Solid.
Nakon što složim gaming PC ovakvi klasici će se prvo igrati. Jeba mi sve.
Fućka mi se za 240 frejma ako je igra kvalitetna.

Ova igra ima teže zagonetke i secret dijelove od većine modernih naslova.

    Evo ja sam sad u nostalgičarskom elementu i igram se na emulatorima za sve od PS1 do GC pa čak i PS3. 😃
    Podsjetio si me da bi mogao i TR3 probati, premda tu igru nekad nisam mogao normalno igrati. Niti jedan level proći. Pitam se jesam li samo bio loš ili je bila prenapredna za klince sa (u to vrijeme) težim kontrolama?

    pravednik koliko vidim, dodali su samo teksture - tipa na lišće, dodatne grafike kao slonove na zidove i malo popravili/pojačali sjenčanje/osvjetljenje. U globalu lijepo to izgleda al nije sad ništa pretjerano u odnosu na oriđiđi PC verziju.

    I da, TR3 je težak - ne toliko indija koliko onaj London majku mu njegovu - nivoi Aldwych (podzemna željeznica) i Lud's Gate (puno radnje pod vodom) nisu normalni. Dugački, teški, na momente kao labirint dizajnirani.

    Najbolje od svega, igra te ne pripremi na ništa, nema guide. Lara ne komentira, snalazi se samostalno i pazi na svaki korak.

    Znao sam jebati majke i nebesa kad bi igrao 2h, jedva se izvukao i onda me vlak pokosi jer sam zaboravio snimiti.
    Zamke u Pacificu isti kurac ili laseri u Nevadi.
    Uff.
    Mada je ponekad dosta krivo skočiti.i jbga padne se.

    Danas je sve servirano na pladnju, puno hintova, pokazivača, tipke, komentari protagonista...

      pravednik o da, po tome je igra, da ne kažem nastavci, nenormalno kažnjavala. Jednostavno skoro ništa ti ne govori i vrlo rijetko navigira. Pusti te da vršiš eksploraciju po volji, ali moraš fakat pazit.

      S vremenom što više nivoa pređeš, skužiš neke mehanike koje je Core Design radio pa se dosta stvari može predvidjeti. Ali da li to smanjuje težinu? Pa i ne baš, jer uvijek dođe opet neka, opasnost, provalija, zamka itd koja te ubije.

      Deep Cover Gecko mi je jedan od najdražih platformera sa sivonje. Gexa bi trebalo vratiti, ako jedan Playtonic može napraviti solidni Yooka Laylee, valjda ovi mogu nešto približno slično.

      @Miro jesi možda nabavio Solar Ash za PS5? Nitko ništa ne piše.

        Ja sam kupil, ali je na cekanju, ako je sudit po Hyper Light Drifteru onda bu jebena igra

        Ja sam za Solar Ash vidio samo jednu recenziju i tam je dobila 6/10.

        Flipper
        Nisan
        Recenzije su bile prosjek pa san odusta, ima valjda dosta mista di je igra naporna tako de necu.
        Kupio 3 na saleu sad i guardianse jos nisan pokrenuo.

        Obrazloži. Ja mislim da je IP već tad bio toliko jak da bi privukao gamere i hrpetinu ljudi koji nisu gameri. Možda sam u krivu.

          Google.
          Loop Hero.
          Pretraži.
          Slike.

          Hvala Dead ♥️
          Upravo sam morao otići oprati oči varikinom.

          Uvijek <3
          Spoj kreatora TLoU-a (najbolje igre ikad) i ovog pixel indijanca je najbolji poklon kojeg sam mogao iskopati.

          greyback ljude ne privlače mmoevi sa imenom već sa kvalitetom. zato FF14 rula, WoW odumire iako je najjači brand za mmo igre a novi MMOevi koji su highly anticipated u trenutku kad kiksaju sa hajpom padaju u zaborav i nikad više se ne mogu oporavit. Harry Potter MMO bi zbog razvikanosti propao unutar 24 sata jer se radi o EAu i njihovom načinu monetiziranja contenta. Možda funkcionira kod FIFAsheepova ali kod mmo playera to ne pali osim ako si kinez.

            Sad mi iskočilo na Yt, prvi glas o igri.

            A izgleda čist oke