Gaming Chat - news, tračevi i rumori
Bolje da su bacili novce u zahod i pustili vodu.
Metroidvania smjestena u Record of Lodoss svijet...moze!
- Uređivano
Ovaj Remaster trebamo
Tomb Raider 3 remaster.
Za sada samo prva mapa-Indija.
Nevada, Pacific, London i Antarktika u izradi.
Također će još poboljšati animacije i frame rate vatre, vode i kamena(zamki).
Zanimljivo da gameplay jeste malo clunky ali nije zastario kao mnoge igre iz 1996.
To su bile igre ispred svog vremena uz legendarni Metal Gear Solid.
Nakon što složim gaming PC ovakvi klasici će se prvo igrati. Jeba mi sve.
Fućka mi se za 240 frejma ako je igra kvalitetna.
Ova igra ima teže zagonetke i secret dijelove od većine modernih naslova.
- Uređivano
Evo ja sam sad u nostalgičarskom elementu i igram se na emulatorima za sve od PS1 do GC pa čak i PS3.
Podsjetio si me da bi mogao i TR3 probati, premda tu igru nekad nisam mogao normalno igrati. Niti jedan level proći. Pitam se jesam li samo bio loš ili je bila prenapredna za klince sa (u to vrijeme) težim kontrolama?
pravednik koliko vidim, dodali su samo teksture - tipa na lišće, dodatne grafike kao slonove na zidove i malo popravili/pojačali sjenčanje/osvjetljenje. U globalu lijepo to izgleda al nije sad ništa pretjerano u odnosu na oriđiđi PC verziju.
I da, TR3 je težak - ne toliko indija koliko onaj London majku mu njegovu - nivoi Aldwych (podzemna željeznica) i Lud's Gate (puno radnje pod vodom) nisu normalni. Dugački, teški, na momente kao labirint dizajnirani.
Najbolje od svega, igra te ne pripremi na ništa, nema guide. Lara ne komentira, snalazi se samostalno i pazi na svaki korak.
Znao sam jebati majke i nebesa kad bi igrao 2h, jedva se izvukao i onda me vlak pokosi jer sam zaboravio snimiti.
Zamke u Pacificu isti kurac ili laseri u Nevadi.
Uff.
Mada je ponekad dosta krivo skočiti.i jbga padne se.
Danas je sve servirano na pladnju, puno hintova, pokazivača, tipke, komentari protagonista...
pravednik o da, po tome je igra, da ne kažem nastavci, nenormalno kažnjavala. Jednostavno skoro ništa ti ne govori i vrlo rijetko navigira. Pusti te da vršiš eksploraciju po volji, ali moraš fakat pazit.
S vremenom što više nivoa pređeš, skužiš neke mehanike koje je Core Design radio pa se dosta stvari može predvidjeti. Ali da li to smanjuje težinu? Pa i ne baš, jer uvijek dođe opet neka, opasnost, provalija, zamka itd koja te ubije.
Deep Cover Gecko mi je jedan od najdražih platformera sa sivonje. Gexa bi trebalo vratiti, ako jedan Playtonic može napraviti solidni Yooka Laylee, valjda ovi mogu nešto približno slično.
Ja sam kupil, ali je na cekanju, ako je sudit po Hyper Light Drifteru onda bu jebena igra
Ja sam za Solar Ash vidio samo jednu recenziju i tam je dobila 6/10.
Kakva greška... Ovo bi satralo sve ostale MMO-e da je izbačeno i odrađeno kako treba.
Ne bi.
- Uređivano
Obrazloži. Ja mislim da je IP već tad bio toliko jak da bi privukao gamere i hrpetinu ljudi koji nisu gameri. Možda sam u krivu.