Ne znam, ja sam ovu zimu ovdje u Austriji prošao High on Life preko browsera i mobilnog interneta. Ima delay ali nije niti blizu onoga što sam u Hrvatskoj vidio sa PlayStation varijantom. Nije PR već radi, da imam 5G mobitel vjerojatno bi radilo još i bolje Da nisam to sa svojom rukom probao nebih ništa o tome pisao.
Microsoft vs FTC (Sony)
- Uređivano
Cloud nema šanse kod ogromnog broja gamera…npr. esports gameri koji preferiraju 120+ hz/fpsa a idelano 240hz/fpsa radi minimalnog input laga, SP AAA gameri gdje igre konstantno dižu ljestvicu u zahtjevima…jedna RTX 4090 tjera takve igre na 450W…ne znam koliko bi koštao najam takve mašine i da sve bude premium iskustvo.
Također jednog dan kad sve ode u cloud kreču ucjene cijenom servisa, premium će koštati pošteno a mogu mijenjati cijenu kako im se sprdne. Jedina zraka spasa je da ima desetak takvih provajdera, i da se bore cijenom. Ali to opet znači da će svaki od njih imati vlastitu ponudu, pa gameru ostaje jedino da uzima najam na više servisa istovremeno ili da koristi kako koji mu treba, ako će se moći gasiti na mjesečnoj bazi.
Ne vidim niš dobro u clud gamingu, to kaj nema početnog troška za hardver debelo platiš ovisnošću o servisu. Nadam se da će to biti debelo odgođeno limitima tehnologije.
Fenix . Od idealnog masovnog igranja iz clouda udaljeni smo otprilike desetljeće.
Ma više od toga, koliko god to radilo opet svi ovisimo kakav net imamo doma. Pa evo dode mi susjed iz Njemacke i kaze tu je internet top kako mi je u Njemackoj los, a ja svoj net smatran da je uzasan.
Ali jos mi svi cekamo nove konzole da imas sve jace bolje brze i onda to priko clouda radi uzasno, mozda nekog ne smeta ali mene bi kopalo cilo vrime
Moje neko iskustvo s cloud gamingom je GeForce Now, ok je to funkcioniralo (isprobao par igara) u de facto idealnim mrežnim uvjetima, no cijelo iskustvo je daleko od onoga što bih koristio svakodnevno. Kako Fenix kaže, trebat će još barem desetljeće prije nego li to postane mainstream.
Svi dokazi upucuju na planirani monopol, jasno ko dan.
Kako dolaze ove vijesti, točno se vidi da sve što dođe u medije je čisti PR, uključujući Sonyjev. Zapravo se u pozadini obje korporacije tuku rukama i nogama da jedni druge što lakše / brže izbiju iz tračnica.
Realno je Sony zadnjih 10-ak godina imao kudikamo bolju strategiju pa MS sada pokušava vagonima keša riješiti zaostatak. S druge strane ovi koriste koliko god mogu svoju tržištu prednost da bi potkopali Microsoft na svakom koraku (bilo da su u pitanju privremene / trajne ekskluzive, kupovine ciljanih studija ili što već). FTC bio realno mogao na sudu ispitivati jedne i druge, samo je to kao i u Hrvatskoj hrpa nesposobne birokracije koja ne zna raditi svoj posao.
Na kraju će se uvijek samo štititi korporativni interesi financirani budžetom za lobiste, dok ćemo mi to sve plaćati.
Krenuo je dan 3
Jim Ryan je pametan lik.
To je u potpunosti kontradiktorno onome sto vecina developera govori.
Ne bi riječ rekao da Sony nakon što ti skupo proda igru, tu istu igru blokira tj. njenu online komponentu ako ne platiš i pretplatu za online igranje.
Tak da spika kak netko voli a drugi mrzi gamere ili ih šiša i koristi ko bankomat, mogu okačiti mačku o rep.
Dokaz da govore jedno, misle drugo je onaj e-mail šefa Bethesde gdje mu nije jasno zašto neće više izdavati igre na svim platformama, a sad u živo govori kako je dobro da radi igre sam za Xbox i PC.
Brijac Ako ćemo tako, taj apsurd plaćanja online-a je MS uveo kod X360, a onda Sony kopirao kod PS4. Vjerojatno bi ga Sony uveo ovako i onako nakon nekog vremena, ali tko zna.
Jednaka su oni govna, korporacije koje jako vole svije gamere, dok plaćaju što je više moguće. Korporacije kojima je cilj profit, a ne ljubav prema gamerima.
U stvari nisu ni govna, normalne korporacije kao i sve druge u kapitalizmu. Voljeti bili koju od njih a da tam nemaš dionice je smiješno.
S tim da vjerujem da određene indie igre definitivno i profitiraju, nije sve 100% ili propast. Ali ako pričamo o široj slici, ovoj akviziciji i onome što Microsoft pokušava napraviti te indie igre će prve dobiti penis.