Diskusija za opća iskustva s GLS-om. Pa da prvi podijelim svoje prvo i odmah loše iskustvo slanja GLS-om.

Naručim pickup paketa i to platim 10.49€. Idući dan ih nema, ali zato pošalju email treći dan da dolaze između 9:30 i 12:30. Ja ostajem doma, čekam, i naravno, do 12:30 nikoga nema. Čekam još 15 minuta, spremim se za otić u firmu i dok izlazim iz zgrade prema autu zovem kurira.

Javi se on nadrkan i nepristojan, kaže bio je upravo sad, ali nikoga nije bilo doma. Znači laže, a na pitanje da zašto me barem nije nazvao, kaže da se to ne radi kod prikupa. Kažem ok, blizu si, vrati se onda. Ne radi on to, čekaj ponedjeljak, odgovara.

Ja već popizdim, krenem prijetit mailovima, i on ponudi da mu donesem paket na neku lokaciju u drugom kvartu gdje se navodno nalazi. Kažem ok, pristanem jer se sve već odužilo, dovezem se tamo, nema nikoga, čekam, i taman kad pomislim da me sjebao, eto njega konačno, dojuri, samo što me nije stjerao u onu stvar, baci paket u prazan kombi i ode.

I sad mene uhvati strah da će mi polomit sve, a velika je vrijednost paketa, pa zovem SZK da upozorim što se događa. Naravno, čekanje, svira neka muzika, već mi je pun kurac, ali ne poklapam. Napokon se javi neka ženska i pazi ovo, uvjerava me da je to sve normalno. Kuriri ne zovu, ja sigurno nisam čuo da mi zvoni, a i uobičajeno je da se kurir ganja po gradu.

GLS nikad više.

Prvo iskustvo sa nekom firmom je ono najvažnije, bilo loše ili dobro. Žao mi je kaj si imal loše iskustvo sa njima.

Doduše ja nisam baš slao puno preko GLS-a već samo dobivao kad bih nručivao preko weba i nisam do sad imao zamjerki a eto onda su kad trebaš ti slati kao privatna osoba bude neko sranje.

Nisam privatno nista slao gls-om ali sve sto je meni bilo poslano bez problema i uvijek jako brzi.

Poslovno radimo s GLS-om i UPS-om takoder nemamo problema.

Za Postu (ne paket24) i overseas bi se vec dalo pisat losa iskustva.

Nije ni overseas ništa bolji. Imam svaki dan ratove s njima. Ne znam kakav je In Time ili Mail Boxes Etc

Uh, žao mi je što si imao prvo, pa takvo usrano iskustvo. Eto koliko sve ovisi o ljudima koji rade…! Jer sam na desetke puta nešto slao GLS-om i uvijek sve bilo super. Također, kad nešto trebaju dostaviti uvijek sve uredno. Mislim da su samo jednom zakasnili i to zbog pogrešne komunikacije SD i njih. Stvarno nikad problema. Za razliku od Paketa 24.

Imam jako puno iskustva s GLSom, ali nikad ovakvo.

Slao sam i primao pakete od njih i privatno i poslovno.

Na žalost, nekad se dogode ovakvi idioti od kurira.

I ja sam dosad imao pozitivna iskustva kad sam primao GLS-om. Kurir nazove 5 min prije nego što je kod mene, spustim se, pokupim i to je to.

Meni osobno čak nije ni problem ta komunikacija s kurirom, dogodi se, svatko može imat sjeban dan, ali da GLS uvjerava da je to sve normalno, to mi je već problem.

Upravo mi lik iz GLS-a isporučio RE4. Nazvao prije da se dogovorimo za vrijeme i lokaciju. U biti ni prije nisam imao problema s njima niti s Overseas. Sve je bolje od HP-a, rekao bih.

Izgleda da je do kurira…nikad problema s glsom..po mojem iskustvu najbolja dostavna služba kod nas.

Pošalju ujutro sms…zovi koju min prije nego dođu do adrese..isporuke unutar 24 sata…paket nikada ostećen.

Sa svuma ostalima sam imao problema…a najviše sa hp-om.

    Kod primanja paketa je ipak drugačije pogotovo ako si označio plačanje pouzečem i onda moraju biti uljudni i pristupačni jer očekuju tvoj novac i još ako proizvod nekaj nije ok pri preuzimanju, onda tek popizde.

    Po pravilima i pravima kupaca ti kao kupac si dužan otvorit paket i vizualno provjerit ispravnost da nema nekih vidnih oštećenja. Kurir veli suprotno da se paket ne smije otvarat ako ne platiš prvo i da onda ide iz njegovog đepa ako nekaj ni ok.

    Kupci ne znaju svoja prava i popuste pred kurirom. Tako sam ja htio otvorit svoj PS4 kad sam dobio od dostavljača i bio uporan da ja to ipak želim provjerit, on mi nije dao ali ja sam rekao ne dam novce ako ne otvorim prije i provjerim jeli sve ok. On me uvjeraval da je sve ok da oni to rade non stop i da su pakiranja sigurna od oštećenja uobičajenim rukovanjem pri utovaru istovaru ali ja sam svejedno opet inzistirao.

    Na kraju je valjda popizdio i uzeo skalpel iz đepa i otvoril kutiju a ja išao gledat, bilo sve ok i onda sam mu platio. Rekoh mu: nemojte se ljutit to je moje pravo i ne kupujem neku sitnicu za parsto kuna. Reko je ok ne ljutim se i ja sam katkad kupac i tražio bih možda tako i u pravu ste. Hoću reći da kuriri rade samo kako im njihove gazde kažu.

    doctorfreak po mojem iskustvu najbolja dostavna služba kod nas

    A DHL?

    Oni su mi se uvijek činili turbo premium jer su skupi, ali jednom sam paket iz Kine dobio za dva dana i od tad prema njima imam predrasudu da su isusi kristovi dostave.

    Kad sam bio u Instaru, samo su oni preko svog Cargo offshoota htjeli preuzet jedan poveći paket izvan gabarita svih ostalih kurirskih službi i poprilično su tip top odradili sve od komunikacije do izvedbe.

      wooddiebone Dhl je razina iznad..isto ko i onaj američki kak se zove…ups..

      Također je gebruder razina iznad za veči teret.

      Ali zato imaju i fine cijene.

      GLS je vrhunska firma. Dosta ovisi i o dostavljaču. Nemam zamjerki.

      GLS, DPD, DHL vrhunske su firme sa svima sam surađivao nikad nije bilo problema al kak kaže Loki ovisi i o dostavljaču dosta.

      Al HP to treba zakonom zabraniti da rade dostavu znači paket 24, iz Slavonskog Broda u Zg za 8 sati stigne i onda iz Zg na dostavu u Veliku Goricu 9 dana jbt.

      Do sada sam imao ok iskustva sa svima, ali rekao bih da to ovisi o dostavljaču.

      Čak i kad me lijepo zamole da se spustim na parking, nije mi problem. 🙂

        7 mjeseci kasnije

        Vi koji imate više iskustva, ako šaljem nešto GLS-om (DPD-om ili nekim trećim sličnim) i dolaze po paket, trebam li imat ambalažu za slanje ili oni imaju nešto za ponudit?

          Fenix nisam siguran za ambalazu, ali nemoj DPDom, oni su u rasulu. Istra je od 11. mj bez dostave, jer im je skladiste nakrcano tisucama paketa i neznaju izaci iz kaosa. Tako da vecina djece nije ni dobila bozicne poklone. Mi jos cekamo paket

            Fenix nažalost, ne znam kako je kad šalješ baš nešto svoje, ali kad radiš povrat, super je. Brzo se organiziraju, dođu i pokupe paket vrlo brzo, bez dodatnih troškova. A zapakiram u ono u čemu sam dobio. Zato ne znam kako je kad šalješ baš svoje. Ali zadovoljan sam s njima.

            Prilično sam siguran da trebaš samostalno zapakirat i isprintat onaj potvrdni papir.

            Kurir dođe uzme paket i potvrdni list, a tebi da list na kojem je navedeno da je paket uzeo.