Jedan dio šarma koje su imali prvi MGS nastavci su svakako bile te neke izolirane lokacije. Shadow Moses, Tanker-Platforma pa i đungla iz MGS3. Gdje si sam protiv svih.

U filmovima smo to imali s Nakatomi zgradom u Die Hardu ili Alkatraz zatvorom u The Rock-u. Ovaj zadnji je dosta utjecao na prvi MGS što se na kraju zakružilo i uzimanjem Harry Gregson Williamsa kada se radilo na glazbi MGS2.

MGS4 je s druge strane bio tour po svijetu, šuljanje na ratištu. S time je nestala ta neka posebna atmofera ranijih MGS nastavaka koja je bila specifična.

Remake ce biti senzacija samo pod uslovom da se tehnicki ispolira i optimizuje do najsitnijeg detalja, te da ostatak igre ostane identican u svakom smislu te rijeci. Kojima i njegov tim su napravili remek djelo i to daleko ispred svog vremena, te Snake Eater kao takav nema rok trajanja kao sto nemaju ni kultni filmovi.

Bitno je samo da Konami uradi tehnicki dio posla kako treba.

    Sephiroth

    Kontrole se moraju modernizirati. Ne samo zbog zastarjelosti, nego moderne konzole nemaju pressure sensitive tipke kao PS2.

    Te pressure sensitive kontrole su ionako najgori dio Snake Eatera tak da nije da ćemo izgubit išta.

    Najbolje MGS kontrole su one iz MGS4. I to iz razloga što su CQC kontrole bile prejednostavne u MGSV. Tu su poklekli pred modernom trendovima. Za izvest neke poteze u MGS4 se zahtjevao jako dobar tajming igrača. U petici je praktički sve pisalo na ekranu.

    MGS4 je davao igraču puno veću kontrolu. A to se najbolje vidilo u genijalnom i jako dubokom MGO. Kada bi naišao na iskusnog igrača pobriso bi pod s tobom.

    MGS 3 također imo gotovo jednako duboke kontrole kao MGS4. Naginjanja lijevo desno, dizanje na prste, hrpa CQC poteza za koje 80% igrača nije ni znalo da su u igri. Volio bi da to prenesu i u Remake ali da u isto vrime ne odbiju nove igrače prekopleksnim kontolama iz originala. Zbog toga mislin da su pravi recept za remake MGS 4 kontrole… dakle komplesnost i moderno TPS upravljanje.

      dormin

      Ne bi se složio u potpunosti. Petica ima jednako bogate kontrole, ako ne i bogatije od prethodnika.

      Samo su raširili opseg. CQC više nije fokus, sad imamo divanje, skok u slide, puzanje na leđima, raznorazni trikovi s kutijom, pozivanje, interogaciju, interaktivne elemente koji jesu jedan od zaštitnih elemenata serijala, ali tu su dovedeni na skroz novu razinu i još dosta toga…

      Meni je u MGS 5 definitivno game play, kontrola lika najbolja u serijalu. Sve ostalo tuga i žalost, a svejedno sam utukao 50+ sati.

      Ali to je jedini MGS kojeg sam prešao samo jednom.

      Po priči i atmosferi mi je Ground Zero bolji. Sjećam se ko jučer kakav me hype prao oko fantomske boli. Mislio sam da bi mi mogla biti najigra svih vremena.

      24 dana kasnije

      Ne mogu oni to izvesti da valja bez Kojime. Quotajte me kad izađe

      7 mjeseci kasnije

      Kesio sam se ko zadnja budala kroz cijeli trailer.

      Sve znamo, sve poznato, a opet toliko novo i nenadjebivo i bolesno dobro.

      Od svih novih igara, ja ću ko mrtvi prasac guštat u remakeu 2 desetljeće stare igre

      A pričalo se na početku godine da ovo i SH2 izlaze sigurno u 2024. SH je potvrđen pa vjerujem da će i ovo ili početak 2025.

      Inače, super izgleda.

      Je li to Hayter? Znam da je bilo neke priče da se vraća.

        Sviđa mi se. Izgleda da će biti dostojan remake ponajbolje igre svih vremena.

        Brijac ne samo da se vraća, nego im je main guy za marketing od prve najave igre

        Iskreno volio bi da su malo proširili mapu. Jer izgleda da je sve preslikano 1/1 ali sa boljom grafikom i modernim gameplayom.

        Ali svakako ću preći i volio bi vidjeti remake jednice.

          Jedva čekam. Najdraža mi igra svih vremena, ne znam koliko sam je puta odigrao, ali idemo opet.

          resident_evil Iskreno volio bi da su malo proširili mapu.

          Ja ne bi, ovakav je MGS uvijek i trebao biti, a od onog poluotvorenog Phantom Pain-a mi se prisere svaki put kad ga se sjetim.