Bacio sam oko na gameplay i kaop ljubitelju souls igara ovo izgleda vrhunski. No s obzirom na prvi nastavak budem pričekao više informacija da ne bi sve ostalo na dobro odrađenom traileru.
Lords of the Fallen
Uhhhhh, jedva cekam.
3-4 minute napreskokce… da si što manje spojlam.
Kako će se ovo rokat
Definitivno budi optimizam nekon ovih prosječnih ocjena za Atlas Fallen.
Nadam se da tu neće sfušarit
Eto i od IGN-a
Vidjet cemo, ali po ovome ispada da su reklamirali UE5 konzole prije izlaska koje nemogu vrtit UE5 naslove…
Kaj se PC-a tiče u kratkom roku smo došli od upscale master race opcije, do upscale minimum zahtjeva za igranjem UE5 igara.
Kaj je najgore trenutne UE5 igre ne koriste najzahtjevnije opcije, znači taj engine se tek treba ispružiti kako treba. Nadali smo se dobro optimiziranom engineu, ove prve igre su hladan tuš. Grafički nije to toliki napredak ako je uopće a krši hardver.
U suštini, ovo je samo potvrda da će se konzole vratiti na default 30 FPS-a jer ako PC ne može to vrtiti u stabilnih 60 na 1440p rezoluciji, konzole sigurno neće. Ova opcija 1080/60 može proći ako imaš televizor od 55 inča ili manji i ne sjediš na udaljenosti od pola metra od njega.
Ja sam UE5 engine iskusio samo kroz Fortnite - naspram ranije verzije, performance udar je svakako poprilično vidljiv, s Lumen i Nanite opcijom neki average mi je bio oko 45 FPS-a na 3440*1440 rezoluciji. Čak dok isključim to, stabilnih 60 je teško imati, a pričamo o Fortniteu i developeru koji je napravio taj engine. Igrati UE5 igre na 4K rezoluciji, mislim da PC od 2-3 soma EUR ne gine.
Da, izgleda da će sad gurati upscale kao default. 1080p/60fps je čak i ok, ako će frame time biti ok. Remnant 2 je recimo primjer kako to ne funkcionira i koliko trzavu igru mogu napraviti ako se ne posvete optimizaciji. Ako je to problem, neka izbace određene efekte ili barem ponude mogućnost da se isključe i na konzolama. Nitko ne kaže da je npr. RT must have i da se bez njega ne može.
Vecina korisnika Steama ce profitirati! 1080p way to go
Ovo što sam nešto random čitao po internetu, developeri nisu baš oduševljeni engineom jer je optimizacija noćna mora. Naravno, ovisi i koliko je sposoban developer u pitanju, no vidio sam komentare tipa "ako se ne mogu glavni featuresi enginea imati uz neki normalan framerate, bolje onda razvijati igru na UE4".
Normalno da bolje, tehnički aspekt igre je i stabilnost a to niti jedna UE5 igra nema.
Jebe mi se za svemirsku grafiku iz CGI trailera ako mali određeni dio ljudi uopće to može igrati. Znači RTX 4090 i najnoviji procesor.
Remnant 2 me držao radi gameplaya i na PC-u ima prednosti ali majke ti božje zahtjevno u 3 pizde materine, sttuter koji nisu riješili od UE4.
Unreal Engine je svestran i gotov proizvod svima na korištenje, uz nadoknadu ali prednost dajem custom in house engineu poput Insomniac Gamesa, Naughty Dog, Ubisoft onaj koji koriste za Assasins Creed.