Izgleda zabavno na kratak period ali da bi brzo moglo dosadit. Probat će se dođe li ikad na Plus.

Upravo saznao da nije opeworld što me iznenadilo. I kažu užasno linearna igra.. Hmm, odustajem od day1, a čekam konačne recenzij hoću li je uopće kupovati.

Baš sam bio nabrijan na igru, evo kako se stvari promjene preko noći.

Ajde da napišen koju

Odlicna igra koju nesmin igrati, znaci dica su trazila da je kupim da igramo skupa i onda ako malog nema nesmimo igrati i ako male nema nesmimo igrati a kad smo svi onda meni nedaju da igram eto… ali unatoc svemu uspio sam isto zaigrati.

Igra je top @Flipper je ovaj put bio u pravu nije lagao kao za Forspoken. Grafika je stvarno odlicna klanje zombija vrhunsko igrivost zarazna. A posto igramo coop sve je jos duplo bolje. Igra nije open world nego podjeljena na mape koje su ogromne i detaljne jos otkljucavas shortcutove kao u dark soulsima iskreno ovo mi je puno bolje i draze nego da je open world. Ima pun k istrazivanja i tajni main story se cini kratak ali zato ce biti side stvari dosta.

Meni kao ljubitelju jedinice ovo je to sto sam trazio

Ja ipak nisam uzeo. Očekivao sam open world, jer je tako i bila najavljivana.

Nabijem im linearne mape na Q.

    ibor4you meni pase kaj nije open world, vec mi ih je pun k.

    Virujte da apsolutno u niti jednom trenutku necete reci joj da je barem igra open world. Mape su ogrome i detaljne nebi sigurno takva grafika bila da je open world. Ovo za sad je cistih 9/10

    A i šta bi taj open world donio? Reciklažu sadržaja? I ovako se popipkivamo na osrednje prehvaljenje open world igre.

    Meni gore sistem pari brutalica i da tu leži sva zabava. Ovo ostalo, eh.

    6 dana kasnije

    Nikako se pogoditi sa smjenama i školom pa smo tek sinoc zavrsili igru.

    Kraj mi se nije nikako svidio jer nije zavrsilo sad jeli triba cekati treci nastavak ili dlc pitaj boga. Iman osjecaj koda je na pola igre kraj.

    I nakon nekog vrimena skuzis da su sva oruzja ista i mozes ono koje nades dizati na svoj level tako da ti nista nije drugo potrebno. Legendarnih ima samo 8 (nos ti posran, tvoga seren moga peren) sto je dosta malo jer jebiga ona su ipak posebna. Ova malo ispod crvena sve mozes sam napraviti da bude kao poseban drop.

    Sad ici pocistiti side misije i to je to

    Kraj je takav kakav je vjerovatno jer je igra prošla kroz razvojni pakao. Dobro je to izašlo uopće i funkcionira.

    Kakav ti je dojam na kraju? Meni izgleda ok za co op plus igru.

      member

      Sve znan ali bas je stalo nekako naglo nerjeseno sad oce li kroz dlc ili DI3 viditi cemo.

      Meni je igra odlicna u coopu prezabavna samo ovaj kraj i kad skuzis da su sva oruzja ista padne malo dojam

      mjesec kasnije

      Odigrano. Dobra igra, s obzirom što se sve izdešavalo oko nje.

      I to mi je baš žao, jer je trebala biti odlična, bolja i veća od prvog dijela. No vjerujem da bi moglo biti šanse za novi nastavak, što se iskreno nadam.

      3 mjeseci kasnije

      Nisam igrao original, nekako me nije privukao, no tada još nisam ni bio u tom nekom zombi settingu (tek sam s prvim Dying Lightom malo počeo uživati u zombi apokalipsama). Kako je original bio osrednja igra i po kritikama, recenzijama te nije baš bilo previše fanova, baš me čudilo da je ova igra tako prošla kod publike i u recenzijama kao osrednja do dobra igra, no ništa više od toga. Ja sam ovoj igri dao sve; prošao ju uzduž i poprijeko i to za 45 sati, a igra mi je vratila to s kamatama. Rekao bih u svome slučaju kako mi je sijela kao budali šamar te da je jedna od zasigurno podcjenjenijih igara generacije.  
      *
      *

      Priča, likovi i humor toliko pašu uz ovaj setting i atmosferu da sam samo molio da neki bitan segment igre ne fejla i na moju veliku sreću nije. Samo se nasmijem na komentare koji se izruguju priči, kao da je nešto najgore što su doživjeli u igrama, no ako shvatite kakva je ovo igra i da je sama priča, naracija te dijalozi likova obljepljeno klišejima, dobrom zajebancijom i jeftinim humorom, onda se te ne treba tražiti najbolja priča godine. Čak ju ne bih opisao kao da je u službi igre i da je dovoljno adekvatna, nego mi je baš sjela i obožavam igru toliko da ću ju zasigurno još puno puta proći. Ukoliko vas moj tekst natjera da malo krenete s igrom, nemojte odustati ako vas ne primi odmah, nije ni mene. Tri puta sam se vraćao igri kroz duži period, da bih zadnjih 20 sati odigrao u tri dana praktički. A u prilog mi je išlo i bolovanje na kojem sam nažalost završio jel...

      *

      Prvo igra ima spektakularni uvod, prolog ili kako ćete. I ono što me se odmah dojmilo je audio vizualna prezentacija i cijeli taj grafički identitet igre - pun pogodak. Pogotovo kada znamo da je igra promjenila od svoje prve najave tri developera i da je jedva ugledala svijetlo dana. I kada to sve oduzmem i zbrojim plus ono što ću navesti još u recenziji ovoj svojoj kao subjektivnom dojmu, jest da je igra na kraju krajeva meni masterpiece i da sam jako jako veliki fan ove igre. Ono što igra sjajno radi jest da je ovo polulineralni open world naslov. Nakon što sve kvartove Los Angelesa obneiđete iako se mogu uvijek rješavati sidequestovi i istraživati svi djelovi grada, opet priča na sjajan način vodi linearnu politiku te su maing questovi baš evo top topova. Cijeli taj ritam igre, od odličnih dijaloga, zajebancije, koljačine, istraživanja, lootanja, craftinga oružja, municije, gadgeta, perkova i skillova, sve mi je tako dobro pogođeno, da eto nemam nikakvu zamjerku. U prvoj polovici je igra čak malo za moj ukus i preteška, no kada se izgradimo kroz skillove, bolja oružja i perkove igra više toliko ne frustrira težinom. Još kada dobijemo ala Cratos Rage u jednom trenutku igre stvari se bitno mjenjaju. Igra na početku nudi izbor likova i jako sam sretan da sam odabrao upravo Jacoba koji je bio i nekako logičan izbor, budući da je u glavnom fokusu na svakom igrinom promo materijalu i marketingu. Jacob je spaljevina žešća. Njegovi komentari, podjebavanja, ma predobro napisan lik. Svi su likovi dobro napisani. Neprijatelji su mi wow i ono što me je u prvom djelu igre zbog težine malo frustiralo, kasnije sam promjenio cijeli koncept borbe. Jer sam u prvoj polovici igre doslovce samo s batinama, mačetama i noževima sjeckao neprijatelje, da bi kasnije se pojavila i vatrena oružja koja su fantastična. Baš su ono, sjajno napravljna i napucavanje je mesnato i odlično. Sidequestovi su mi isto tako bili baš zabavni. I da igra jako nagrađuje maksimalno istraživanja, jer resursa ima, ali treba gledat svugdje. Mislim da sam doslovce sve i jednu moguću prostoriju pročešljao, pa mi je zato i trebalo toliko da kompletiram igru. Kraj je bolesno dobar i nemogu vam opisat koliko mi je drago da je igra u cijelosti fantastična. Savršen početak i kraj, pejsing igre, priča, ma sve. Atmosfera. Igra izgleda jebeno fantastično. One vile, bazeni, pa pješćane plaže po noći. Teksture su vrh. Igra uglađena u 60 FPS-a, bez bugova, ispolirana do maksimuma. Šta reći? Siguran sam neće svima biti tako wow ili odlična; no eto došla mi je u pravom vremenu kada mi se baš igralo nešto ovako krvavo, otkačeno i kvalitetno. Čitao sam par recenzija i ponovno često takvi dragulji dođu u ruke recenezetima kojima se ni ne igra takva igra. Omalovažavanje priče ove igre me podsjeća kada su priču Mafije II proglasili lošom - komedijaši. Preporuka ako vam se svidio tekst i igra kasnije postaje sve bolja i bolja. Ima svega, od napucavanja, istraživanja, predobrih lokacija, makljaža, adrenalina i na kraju krajeva jedan fantastično zaokružen proizvod. 









      2 mjeseci kasnije

      Odigrao jucer DLC i stvarno je los ali ono bas los. Jako kratko, nezanimljivo jos te igra i par puta natira na nosenje necega od kraja na pocetak samo da taje duze i vracas se na ista mista bas umjetno produzena trajnost necega sto je jako jako kratko. Nova oruzja samo jedno i nema nista legendarnog za skupiti.

      4/10

      6 mjeseci kasnije

      Dead Island 2 je od danas konačno i na steamu! Kupio sam gold edition jer su me stvarno zanimali DLC characteri i Haus DLC, kult poremećenih "techno-death" bogataša će imat dosta dobru dozu "wtf koji/a (insert najdraže spolovilo here)" al anyways…


      Prošli tjedan sam dovršio prvi Dead Island, a prekjučer Riptide. Kao klinac sam igrao prvi al jedva dogurao do drugog acta (slums) a Riptide možda onak 10 minuta proveo u igri lol, sjećam se da su mi bile ful teške igre. Nisu loše igre al su dosta ono, "eh.", Techland je demonstrirao dosta dobre ideje (i neke koje nisu baš bile nešto, khm Thugs khm) koje će još nadalje poboljšat za Dying Light, jednu od mojih najdražih igara ikad!


      Odmah krenuo kao Jacob samo zato jer je na coveru igre i podsjeća me na Lenny Kravitza, cool guy, a i pjesme su mu pretty good.

      Giphy - ryan destiny GIF by STAR

      U usporedbi s prvom igrom characteri (ili Slayeri, kako se u dvojci nazivaju) nema weapon specijalista, neće netko bit bolji s palicama ili mačetama, nego kao i prije, razlikuju se u statsima (tko je brži, ima više stamine, zdravlja itd itd…) ali i u posebnim perkovima (npr. damage boost koji se stacka kad brzo mlatiš zombije)

      Every Slayer In Dead Island 2, Ranked


      Čak i na medium-high postavkama igra izgleda predobro, LA je divan i sunčan, a zombiji su ružni i prljavi. Ok ne fakat. Volim ovakve zombie koljačine jer mogu istodobno isključit si mozak ali i isključit mozak nekom zombiju (trajno) ali, J E S U S. Fakat se nisu zezali kad su hvalili F.L.E.S.H. sistem, ovo je vjerojatno najbrutalnija zombie igra koju sam igrao do sad.


      Gameplay moram pohvalit jer nakon nekog vremena u originalu sve mi je već počelo ić na živce sa stamina managementom. U dvojci su promjenili masu stvari pa sad light attack, kick, trčanje i skakanje više ne oduzimaju staminu, combat je brži i igrač (ako zna šta radi) sam može određivat tempo borbe i povuć se kad mu treba health, a ne kao u originalu "tuc-tuc-pauza od 5 minuta". Odmah kao lvl 1 lik sam mogao radit stvari koje bi bile suicidalne u originalu. (Ok znam da izgleda da pljujem po originalu i Riptideu al nisu loše igre, dvojka jednostavno rješava neke stvari koje su mi smetale u tim igrama). Dodali su dodge (i block, kojeg još nemam) i nije povezan sa staminom tako da je samo timing bitan i predobar je! Ako su morali nešto uzet iz Dying Lighta, drago mi je da su uzeli drop kick jer puknut zombija sa krova nečije kuće u Harranu je bio jedan od mojih najdražih hobija u DL-u, a i tu imamo suludi drop kick koji šalje nemrtve na drugi poštanski broj lmao.


      Znam da će nekima smetat stil igre (zombie apokalipsa s puno humora, često me više podsjeća na Dead Rising, a ne na tmuran ton originala) ali da budem iskren meni se osobno sviđa, zna biti cringe u nekim aspektima ali nije toliko loše. NPC-jevi u igri su direkt iz Apsurdistana, podsjećaju na neke od side likova iz GTA V, onako, razmaženi "Oh my Gawdd" Kalifornijski stil koji zna bit na tv-u.

      He's baaaaack! Sad je postao barba tutorial, pokaže ti kako workbench radi i onda se zavali na kauč, boli njega ona stvar, lik je već dvaput prošao kroz sve ovo.


      Igrao sam jedno 5 sati i za sad sam oduševljen s igrom, baš sam morao podjelit sve ovo s Vama.

      Ok skoro je 1 ujutro a mene čeka međuispit sutra di su meni prioriteti auu

      15 dana kasnije

      Završio s pričom i velikom većinom side-questova i ostalih stvari (missing persons, lost and found potraga za oružjem…) igra mi je i dalje top, jedna od najdražih zombie igara ikad, non-stop, krvava zombie zabava. Podijelio bih par misli i onda zapravo napravio "mini-review" oba expansiona (Haus i SoLA)


      • Max level je 30 , možda ljudima neće smetat ali kroz igru sam brzo prolazio kroz levele (side i main questovi daju najviše experiencea, dok zombie killovi, ovisi koja vrsta, daju od 15 do 30 i više XP-ja) i taman par questova prije kraja igre sam bio maxed out, u usporedbi s originalima kod kojih su max leveli bili 50 (original) i 70 (Riptide) ovdje me iznenadilo. S druge strane, Prelazak igre s drugim likom bude puno bezbolniji.
      • Account Challenges: rješavanjem raznih challangeva u igri (npr: ubij x broj ove vrste zombija) otključavaju se trajni buffovi koji vrijede sa svim likovima u igri (npr. veći health, health regen, stamina, weapon damage….). Ne mogu opisat koliko je to super ideja za ovakav tip igre, pa kad je core gameplay tako zabavan i nudi se više igrivih likova, ajde da slijedeći playthrough bude bezbolniji igraču i da se nagradi njegov/njezin trud.
      • Veliki dio progressiona je vezan uz rješavanje main questova, čak se i nakon kraja igre otključaju dodatni endgame questovi, pa bih čak i na jednu ruku preporučio da se prođe main story odmah, jer će uvijek bit prilike za side questove i sve drugo kasnije.
      • Legendary oružja su stvarno legendary, imaju built-in bolesno dobre perkove, ali i svi su unique, te se jedino mogu dobiti putem nekih kasnijih side questova i prelaskom svih main questova.
      • Sva oružja su podijeljena u arhetipove, svaki ima svoji pristup combatu i gdje ćeš ciljat zombije (npr. headhunter oružja će radit critical damage ako ciljaš u glavu dok maiming oružja će masu štete radit na rukama i nogama).
      • Autophage tiers: prolaskom kroz main questove otključavaju se novi abilities, naročito rage, koji je super, ali nakon njega se otključava i autophage sistem. Autophage funkcionira tako da neke skill cards imaju mali simbol na njima koji povećava autophage level. Level 1 produžuje trajanje ragea ali smanjuje max health, level 2 još više produžuje rage ali smanjuje stamina regen dok level 3 daje ogromne buffove rage sistemu ali nema više regenerating healtha i svi healing itemi: energy drinks, protein bars i medkits, vraćaju puno manje zdravlja nazad ALI… Svaki zombie kill vraća o g r o m n i komad healthbara nazad, risk & reward)

      H A U S (12,99€ Steam i PSN store)

      Dead Island 2 - Haus - Epic Games Store

      Creepy kult milijunaša koji se spremaju za nadolazeću apokalipsu, latex zombiji, samostreli, wtf trenuci i….

      TL;DR:

      Expansion se može pokrenuti vrlo blizu samog početka igre preko malene pozivnice koja ošamuti glavnog lika/likicu i probude se kod ulaza u ogromnu villu. Početak je tih, atmosferičan, totalni preokret od kaosa u LA.

      Kroz audio logove i collectable tekstove se može otkriti proces inicijacije u kult i kroz šta sve ljudi prolaze unutra, fora lore!

      Najveći adut ovom expansionu je njegov visualni stil, svaki dio vile je posebno dizajniran i totalno tonski i vizualno različit (američki cul-de-sac, mračna šuma s mašinama koje izbacuju umjetnu maglu i LED ekranima koje daju iluziju ogromne šumetine i nekih mračnih figura kako se kreću u daljini, berlinski brutalistički/industrial noćni klub iz pakla s ogromnim jamama), no expansion ima i dosta mana,

      Kao što je barba Miro rekao, expansion je izuzetno kratak i služi se taktikama da mu se umjetno produži trajanje (npr. pola expansiona nije moguće preći dok se ne otključa specifični ability u main questu base igre)

      Nema novih zombija, samo novi izgled za (skoro) sve vrste zombija ali s expansionom su dodali samostrele u igru koji mogu biti quest reward i regular drop u chestovima kod nekih zombija.

      Kroz expansion mogu se naći par unique skill cardsa (najdraži mi je Konstantin's gift, svaki put kad te zombie ozlijedi, nastane AoE explozija oko tebe koja odgurne sve zombije i nanosi težak damage i onda ide na cooldown od cca. 8 sekundi)

      Osim bolesnih visuala, mystery cult priče i jednog novog weapon typea, Haus ne pruža puno toga za 13 eura, preporuka je da se uzme ili na popustu ili da se uštedi za SoLa expansion jer skippanjem Hausa ne propuštate puno toga.


      SoLA (14,99€ Steam i PSN store)

      Dead Island 2 - SoLA - Epic Games Store

      TL;DR: Woodstock '99 na stereoidima, ako vam je DI2 bio dobar i želite još, SoLA nudi još toga!

      Po tonu i izgledu puno bliži base igri nego Haus, SoLA kao expansion pokazuje kako bi glazbeni festival izgledao kad bi odjednom izbila zombi apokalipsa (spoiler: jako crven)

      Layout mape mi je fora dizajniran, safe house je u sredini mape, dok svi eventovi i questovi su rasprostranjeni oko nje i primarno u kutevima, tako da se ima šta za istraživat u bilo kojem smjeru.

      Story mi je osobno bio okay, na početku te privuče misterij da je došlo do outbreaka na festivalu, bez da je itko bio zaražen i onda se krene u istragu.

      U expansionu se pojavljuju 2 nove vrste zombija! Whippers i Clotters.

      Whippers

      Experience the festival of your nightmares in Dead Island 2: SoLA |  TheXboxHub

      Nova vrsta zombija koja koristi svoja crijeva kao bič s AoE damageom i posebnim debuffom koji onemogućuje korištenje fury modea!

      Whip it good!

      Clotters

      Creepy… Ne znam ako se oni mogu klasificirati kao zombiji, developeri su ih dizajnirali s namjerom da izguraju što više iz DI2 gore sistema, ove nakaze se stvaraju iz raznih tjelesnih ostataka zombija i ambushaju igrače. nakon par sekundi će se doslovno rastopiti u gomilu krvi i kostiju te će se ponovno pojaviti negdje drugdje… Kao neki T-1000 iz Terminatora 2 ali umjesto metala on koristi krv i meso.

      Side questovi expansiona su puno teži nego DI2 ili Haus, neke od stvari u ovom expansionu će se najbolje rješavat s nekim u timu.

      Za sad sam u SoLa expansionu našao 2 legendary oružja, Ripper (isti iz originalnog Dead Islanda) i sawblade launcher, brutala!

      SoLA duže traje i ima raznih side questova, za razliku od Hausa, ovog apsolutno mogu preporučiti!

      Nagrade

        ZigguratVertigo

        Kupio sam po izlasku na Steam onu verziju sa svim ekspanzijama. Za sada mi je base verzija odlična, grafika i Interijeri tj dizajn je baš next level, a zombiji i njihov sistem raspadanja je zbilja next gen! Jako dobro sve odrađeno, za sada me znatni više dojmilo nego Dying Light 2 koji je u mojoj knjizi bio fail naspram prvog dijela.

        11 dana kasnije

        Haus ekspanzija ima možda najbolju estetiku koju sam vidio u igrama od Cyberpunk. Završio glavnu priču, Haus i danas idem na SoLa pa ćemo vidjeti kako će to izgledati. Za sada je igra jedno jako veliko osvježenje

        Evo gotova igra sa svim ekspanzijama

        Plusevi

        • Fantastičan art, dizajn, estetika
        • Bez konkurencije najbolji model zombija, gore-a kao i njegova degradacija
        • Velik broj raznovrsnih zombija
        • Zanimljiv sustav nadogradnje oružja sa raznim kombinacijama
        • Dosta velik odabir igraćih likova sa dobrim i balansiranim sustavom nadogradnje
        • Zanimljivi likovi sa vrlo dobrom dozom humora bili glavni ili sporedni
        • Fantastične performanse

        Minusevi:

        • Spužvasti zombiji koji uvijek budu jednako ako je i veći level kao ti pa samim time prividan oblik levelanja
        • Loša i nepotpuna priča čak i sa ekspanzijama
        • Vrlo malo ako imalo OST-a
        • Ekspanzije iako su same po sebi zanimljive nisu niti približno dobre koliko bi mogle biti

        Igra ima strašno puno potencijala ali fali joj momenta, ima odličnu strukturu samo eto nije sve dobro sklepano i daje dojam kao da je užurbano. Baš za svaku stvar koju fantasticno odradi ima još jedna koja bi mogla toliko puno bolja biti. Za mene 7.5/10