U tvojim godinama sigurno
Grand Theft Auto VI
- Uređivano
Interesantan detalj u traileru je da u svakoj sceni gdje su skupa, Lucia razbija vrata i ulazi ka Rambo, a Jason zada ka mali braco cuva seku
Trailer mi se jako sviđa.
Ovdje se nema šta puno misliti. Day one, opskrbiti se hranom i ne izlaziti iz kuće dva dana.
Evo gotovo 100 milijuna pregleda u 24h.
Baš je fora
- Uređivano
A di je vidilica Mamić iz Međugorja ?
Inače Rockstar potvrdio da je svijet za sebe.
Meni Jason zvuči kao Troy Baker.
Postoje stvarno vrhunski developeri koji rade cista remekdjela. Od Naughty Doga, Insomniaca, CDPR-a, Remedyja, Lariana… Ali samo je jedan Rockstar. Kulturoloski fenomen koji pomice granice svakim novim eksperimentom i time definira buduce desetljece videoigara. Nemam rijeci. Igre se ne bi trebale pre-orderati. Ali Rockstar? Njihove igre nisu samo igre. One su definirajuce iskustvo.
Ovo mi je jebena teorija. Ogroman potencijal za priču.
I feel like Jason and Lucia are going to go on a crime spree across all of Leonida and all there exploits are going to be on TV, the radio and on social media.
Ufff, ako je tako, bit će problema s rješavanjem svjedoka. Samo da ne bude glupi sistem da npr. nekoga ubijem usred nedođije i onda opet izleti zvjezdica makar u blizini nema nikoga.
- Uređivano
member Uzeo bih to sa dozom rezerve s obzirom koliko im je važnih ljudi otišlo i utjecaja onlinea na serijal zadnjih 10 godina. S druge strane ovako na prvu trailer izgleda odlično, Lucia u par sekundi ima više karizme nego Aloy u dvije igre.
Shvacam odredenu razinu skepse, ali Rockstar nije samo Houser. AAA igre funkcioniraju na puno drukciji nacin od filmova, nemaju jednog scenarista vec citavu sobu pisaca koja kontinuirano radi na prilagodbama scenarija. Nema sumnje da je Houser izuzetno kreativan spisateljski um, ali ne vjerujem da je svaku sitnicu svake igre upravo on napisao. Suradivao je s kolegama koji su sigurno vjesti u svom zanatu.
Najbolja analogija koju mogu povuci je Damon Lindelof, pisac serija Lost i Leftovers. Dok se prva smatra izuzetno utjecajnom, ujedno je i kritizirana zbog gubljenja fokusa u kasnijim sezonama. Sam Lindelof je priznao da se to dogodilo jer je htio potpunu kontrolu nad scenarijem, sto je kasnije ispravio u Leftoversima i prenio na Watchmene. Koristio je spisateljsku sobu i napravio kvalitetne serije koje su se isticale svojim scenarijem, a pogotovo dijalozima.
Takoder, mislim da nema smisla omalovazavati likove iz drugih igara, osim ako je poanta izazvati reakciju. Pogotovo vrijedi za Aloy koju si izgleda posve krivo interpretirao. Ona je osoba losih drustvenih vjestina, zatvorena i sklona je ne vjerovati drugima zbog okolnosti u kojima je odgojena. Kroz Zero Dawn se njen karakter gradi prema klasicnom heroju, dok se u Forbidden Westu i Burning Shoresu vidi napredak same osobe. Otvorenija, karizmaticnija, daje naznake svoje osobnosti zbog cega postaje vrlo mesnati lik. Specificno je napisana na taj nacin.