Tzereen ovaj Jamis mi je predivan, po čemu je Lapieerre bolji ili lošiji? Po cijeni su tu negdje.

    Picek E tu sam ti ja na tankom ledu, to bi se trebao posavjetovati sa svojom
    boljom polovicom ona je u cestovnim vodama, ja sa cestovnjacima barem današnjim
    imam minimalna iskustva. Znam da je shimano ultegra top oprema za njih i da skuplji dolaze
    sa karbonskom vilicom i da netko preferira V-brake zbog ukupne težine.

    Osobno mi loša zg infrastruktura, ceste i bijedne bike staze uopće nisu za takav bajk
    ako češ ga koristiti isključivo unutar zagreba, ako planiraš neke duže ture 100-200+ km
    onda ga je okej razmotriti, ali ako ti treba za po zagrebu i maksimir onda i dalje stojim
    pri Treku. I vjerujem mi koji god da uzmeš ako baš zagrizeš teško da će ti to biti jedini bajk 🙂
    ja ih trenutno imam tri komada, a za četvrti čekam da na lager dođe veličina,
    bolja polovica pak ima dva jedan cestovni i jedan hardtail.

    sada je pala nedoumica na ovaj Trek i Jamis i moram se odlučiti. Ajmo reći da bi 80% vožnja bila cesta, 20% Maksimir. Kada budem radio treninge 40-50km ni nemrem se voziti po Maksimiru, gdje ću nabiti takvu kilometražu, morat ću potegnuti malo dalje, pretpostavljam po cesti.

      Picek Apsolutno si dobro razmisli ako već niš barem za prvi bajk što će ti biti u fokusu
      i prioritet 7000+kn nije malo novaca, nadodaš još opremu boce, kaciga, itd… nakupi se, skup je to sport.

      Picek Rog Joma i Markoprojekt su ti na 2 minute jedan od drugog. Otiđi danas tamo, sjedni i probaj kak ti se čini za držanje, vožnju i koljena. Znači, položaj tijela ti je bitno drugačiji. Jedan ima suspenziju, drugi nema. A i ovaj Trek Cross ima jako dobru opremu za tu vrstu bicikla, dok Jamis ima početnu opremu za gravel bicikle. S druge strane, gravel je i više od 2 kile lakši.

      Ako ćeš biti pretežito na cesti, ja glasam za gravel, ali ovisi najviše o tebi. Bajk se ne kupuje na neviđeno. Sjedni i probaj.

      Meni su isto svi savjetovali Jamis ili Trek. Eventualno Scott. Na kraju sam ih sve isprobao. Još i Ghost i Meridu i Cube i Orbeu. I uzeo Haibike te sam oduševljen. Najbolje mi je sjeo.

        Tzereen Bajk se ne kupuje na neviđeno. Sjedni i probaj.

        Točno to, i to isprobat koliko god je moguće duže….

          Torla ostavim ja njima osobnu na jedno 2-3 godine, nije problem 😂

          @Tzereen kaj misliš po opremom? Ono, vidim da bicikl ima kotače, pedale i tako to. Nije auto pa da gledam grijana sjedala, servo i sl. 🙂

          Da računaj si eventualno uz bajk i dodatne troškove kao npr. gore linkove eventualno
          još baci oko ako se odlučiš za cestovnjaka da možeš staviti dva nosača bidona
          na njega ako češ ići na duže cestovne vožnje. ujedno dodatni trošak od 300-400kn.
          Jer tek kad kupiš bajk troškovi kreću 😃

          BTW kad je već pokrenuta ova diskusija…

          Koja je razlika između 3x7-8 brzina i 1x10 brzina?

          Pretpostavljam da je, kada ima više brzina, promjena brzina u manjim opterećenjima? U odnosu na ukupno 10 brzina šta nude neki modeli…

          Ili ima nešto dublje?

            Torla iako su u početku svi gurali 3***7, 3*8, da bude čim više brzina, skužili su da je naprijed puno praktičnije da nema mašinice. Samo iza na kotaču. Praktičnije je, lakše i jeftinije za održavanje i lanac ispada rijeđe.

            A nije bitan broj brzina, nego raspon zubaca od minimuma do maksimuma. Pa ti moderni 1*10 bude jednako kao 38, kaj se tiče najmanjeg i najvećeg omjera, samo kaj imaju veće raspone među njima. Npr. ako gledamo da ima omjer od 11 do 46, ovaj ima raspone svaka 2 zupca, a ovaj svakih 4.5.

            Edit:

            @Picek kaj se tiče opreme, predlažem da ju uzmeš možda odma kad bajk uzimaš, u istom dućanu jer ćeš nerijetko dobiti i po 50% popusta zato kaj si upravo uzeo bajk. Još ti lijepo oni sve zmontiraju tamo i pokažu kako, da znaš sam za drugi puta.

              Picek nije više, nego gledaš rang i kvalitetu opreme.

              Uglavnom se skoro uvijek preporuča Shimano. Najpouzdaniji, najjeftinije održavanje i najveći broj zamjenskih dijelova. I sad imaš rangove Shimana za brdske i za cestovne.

              Brdski su (ovak iz glave):

              Tourney
              Altus
              Acera
              Alivio
              Deore
              XT
              SLX

              Dok su cestovni:

              Claris
              Sora
              Tiagra
              105
              Ultegra
              Dura-Ace

              Osim toga, gledaju se i vilice, jel ju opće imaš, koji proizvođač, jel uljna ili zračna, jel ima remote lockout ili ne. Gledaju se kočnice. Ma svašta ti ima rangove. I obruči kotača i žbice, a sama rama da ne govorim.

                Picek dvije različite vrste bicikala sa dvije različite grupe oprema. Trek je odličan omjer dobivenog uloženog, za jamisa nemam pojma. 😃