yakuza_stinger Fromove igre bi mi bile totalni mazohizam. Nisam siguran jel' bi guštao u takvim igrama. Mislim, jedini način za saznati je da probam.

Vjeruj mi, Fromove igre su nešto najbolje što se desilo modernoj gaming industriji. Kvaliteta njihovih naslova i razina inovacija koju su donesli svakim naslovom je nestvarna, a jednom kad se ufuraš u taj stil igara više ništa nećeš gledati istim očima 🙂

yakuza_stinger A za ovo Ghost of Assassin's Creed, ne znam između redaka čitam da misliš da i ja kenjam po tvojoj ocjeni? Tu sam na tvojoj strani - ako treba dodjelit nižu ocjenu, neka. Dapače, malo pooštrit kriterije ocjenjivanja nije na odmet. Ne može sve biti minimalno 8/10.

Ne znam, to čekam 😃 I da ti je 9/10 meni je to skroz fajn ako imaš dobar argument. Argument "priča i sidequestovi su predobri" nije validan 😃

    yakuza_stinger Nisu tolilko mazohizam koliko je skroz iskrivljena percepcija na konto toga jer se From ustvari usudio krenuti suprotnom putanjom od modernih studija i vratiti nas u slično stanje kao onomad za vrijeme arkadnih automata. Osobno i dalje ne vidim igre koja po defaultu nude takav osjećaj postignuća, a poslije Sekira ni takvu igrivost. Nakon njihove igre sve je nekako banalno i isprazno, pa opet čekaj da te iznenade nečim novim. Elden Ring ti je dobro polazište, ali za prvu From igru bih ipak preporučio DS Remastered. Ako to ne budeš cijenio, preskoči slobodno i ostalo. Osim Sekira, Sekiro je ipak nešto posebno. Igra za svakoga, hihihi.

      foggy Vjeruj mi, Fromove igre su nešto najbolje što se desilo modernoj gaming industriji. Kvaliteta njihovih naslova i razina inovacija koju su donesli svakim naslovom je nestvarna, a jednom kad se ufuraš u taj stil igara više ništa nećeš gledati istim očima

      Ispravak, Fromove igre su bile dobre. Onda je stigao Elden Ring i sve unazadio nekoliko stepenica. Jedva 6/10 igra.

        Zero Evo, uzeo si mi riječi iz usta 😃 Nije mi se dalo toliko pisati, ali svaka From igra je genijalnost za sebe, i slika onih boljih dana kada te igre nisu vodile za ruku. Toliko feelsgood momenata nisam sveukupno doživio u igrama koliko sam u Fromovim igrama. Digli su sve žanrove kojih su se dotakli jedno 2 razine iznad konkurencije.

        Takve su meni igre dobar "objektivni" pattern kako ocijeniti neku igru koju igram poslije - da sam igrao novi Horizon nakon Eldena, mislim da bi mu dao 7. Što me vraća… Nisam ga još dovršio 😃

        weky Ispravak, Fromove igre su bile dobre. Onda je stigao Elden Ring i sve unazadio nekoliko stepenica. Jedva 6/10 igra.

        Sve igre su im na isti kalup, a pljuje se po ubisoftu.

          Sterlok Sve igre su im na isti kalup, a pljuje se po ubisoftu.

          Ova rečenica kao ona "metal muzika - pa to je sve isto, samo se deru, ništ ih ne razumiješ". I toliko respektiraš Ubisoft da ih pišeš malim slovom, nuff said

            foggy pa aj objasni da nije tako. šaka pijuna pa boss i tako do kraja u svakoj igri. evo sad pišem malim slovom sve i respektiram nikoga.

              Sterlok Šta da objasnim, koliko je ridikulna tvoja izjava? 😃 Ako svedeš igre na takav simplicity, onda si opisao 90% igara. Jel to znači da je validno utrpati to sve u isti koš? Sve open world igre su onda iste, čemu onda imamo razinu RDR, Witcher igara u odnosu na ne znam, Middle-earth: Shadow of Mordor?

              nemam pojma, ljudi se bune da su sve ubisoftove igre iste, i da je to sranje. također jako pojednostavljeno pa se nitko ne plače zbog takvih ridikulnih izjava. iz nekog razloga ako se išta kritizira od ovih japanaca odmah se ljudi dižu na zadnje noge.

                Ne znam koji su ti ljudi, ne poznam ih. Kada nešto takvo komentiram onda i argumentiram. Ugrubo, Fromove igre imaju više mehanika da ideš samo probat par oružja, armor setova i buildova na prvom bossu (Dark Souls recimo), nego cijeli Assasins creed serijal sveukupno. Svakom naravno svoje, i to je u redu. Origins je recimo bio solidan Creed naslov kojeg sam odigrao.

                Sterlok Uzmi Bloodborne, Dark Souls 3 i Sekiro. Odigraj prva 2 sata svake od njih pa usporedi da li su iste. Kako foggy kaze, nema smisla objasnjavat ako ni ne znas o cemu se prica.

                  sanzo probao sve to, istina nikada odigrao jer su pre naporne i dosadne, bez imalo zabave za mene. Koncept je isti, i napisao sam koji je koncept u grubo, pijuni pa boss, pijuni pa boss, pijuni pa boss. Povukao sam i paralelu sa pljuvanjem Ubisofta zbog sličnih stvari, varijacije između AC, FC i Ghost Recon serijala svakako postoje, iako su po konceptu jako jednolične. Kad odigraš sve to po redu jasno vidiš razlike iako je sve to na isti kalup, osvoji bazu pa kreni na iduću.

                    @foggy "Takve su meni igre dobar "objektivni" pattern kako ocijeniti neku igru koju igram poslije - da sam igrao novi Horizon nakon Eldena, mislim da bi mu dao 7"

                    I kak da te onda s ovakvim stavom netko shvati ozbiljno dok pises recenziju? Znaci najgori moguci pristup za jednog "recenzenta"!

                      Sterlok probao sve to, istina nikada odigrao jer su pre naporne i dosadne, bez imalo zabave za mene. Koncept je isti, i napisao sam koji je koncept u grubo, pijuni pa boss, pijuni pa boss, pijuni pa boss.

                      To je opis skoro svake igre koju sam igrao u zivotu. Kao da kazes film ne valja jer ima uvod, radnju i ending creditse. Kakve igre su onda po tebi zanimljive?

                        sanzo one koje uvode nešto novo, pogotovo za nas veterane gaminga. Problem je što te novine ljudi ne prihvaćaju, često takve igre financijski muku muče. Npr. konkretno Death Stranding ili Fallout 76. Obje pokušavaju nešto drugačije prva sa snažnom pričom i drugačijim gaplayom od izlizanih igara, dok druga u single player koncept RPG istraživanja uvodi multi komponentu kao bi razbila moguću monotoniju. Nisu igre po kalupu.

                        renda Nemoj se odma vređat 🙂 Zasto imas potrebu toliko emocionalno reagirati tamo gdje te netko pikne i odmah kontra napadat?

                        Što sam krivo rekao? Kad neka igra digne granice i napravi revoluciju kao sto je W3 to napravio u svoje vrijeme sa zanrom, jel onda sve isto za sljedecu igru koja nakon toga izađe? Naravno da nije. I naravno da ne govorim to sto boldas kao 1:1, spominjem kao mjerilo jednog dijela. Igra koja prvi put isprica pricu kroz neke timelapse je prva, a ostalih 14 je pokralo ideju. Naravno, stvari su kompleksnije od toga na nacin da onaj tko kopira neke ideje moze iste implementirati na svoj nacin jos bolje. Nemoj se hvatat za svaku slamku, ne kuzim sto si mene uzeo na zub toliko, a bas ako hoces iskreno, i ti si recenzent, a kao takav nebi trebao razmisljati kao tele.

                          foggy pa niti sam te napal niti te imam na zubu, fakat sam dobre volje 🙂

                          Mozda nekad malo pregrubo izgleda post, ali nikad nije zlonamjeran, poanta je da barem ja nikad ne gledam kolko je neka igra bolja od ove koju trenutno igram i po tome donosim sud jer ako su mi obje za tipa 8, iako ova druga neke stvari mozda radi malo bolje ne budem rusil ocijenu i sud, samo to.

                            Meni isto From igre ne pašu, iako je to primarno i jedino zbog toga što se potiče puuuno previše truda (u mojim očima) za prolaženje pojedinih sekcija. I onda kažnjavanje svakog gubitka sa ponavljanjem i opet i opet. Jednostavno nemam toliko živaca ni volje, a s druge strane ne osjetim tu prijeko potrebnu satisfakciju nakon izazovnijih dijelova koja bi me potegla naprijed. Lore bude bogat, no prezentiran na najopskurniji način, što me isto demotivira na istraživanje istog. Takav je neki moj dojam nakon nekoliko isprobanih (doduše, nikad pređenih) From igara. Dovoljno je reći da sam u Demon's Souls stigao do final bossa i odustao jer mi je bio pun klinac. 😂

                            Daj mi izazov i težinu ako je ikako moguće bez traćenja sati i sati na učenje osnovnijih mehanika i uživat ću. Kako se to neće dogoditi u skorije vrijeme kod Froma onda ću ih do neke točke u budućnosti izbjegavati.

                            renda Mozda nekad malo pregrubo izgleda post, ali nikad nije zlonamjeran, poanta je da barem ja nikad ne gledam kolko je neka igra bolja od ove koju trenutno igram i po tome donosim sud jer ako su mi obje za tipa 8, iako ova druga neke stvari mozda radi malo bolje ne budem rusil ocijenu i sud, samo to.

                            Velim ti, nije sve 1:1 kako si me citirao, kompleksno je. Zašto nebi usporedio neke igre koje su istog žanra? Ili mehanike koje su slične? Ne znam baš koliko je pametno svaki entitet gledat totalno zasebno, pogotovo kad se prema nekim igrama stvarno mjerila kvaliteta. Uvijek imaš neku igru koja je radila nešto slično ali možda bolje i samim tim smatraš da zaslužuje bolju ocjenu od one druge. Recimo igraš Assasins Creed Origins i imaš faktor fajtanja. to radiš brat bratu 10-15h kroz igru. I onda imaš Elden Ring. Tu bi svakako dao prednost Eldenu zbog puno boljeg tog segmenta. Ali to ne kroji konačnu ocjenu naravno, jer fokusi su ipak malo drugačiji. I tako na kraju imaš neke segmente, neko mjerilo. Nekim recenzentima je mjerilo neka šablona po kojoj to rade, nekima nešto šesto… Koja je tvoja šablona? Kak ćeš dat nekoj igri osmicu? Puno previše faktora tu ima u igri i apsolutno si me citirao kao što index.hr citira izjave iz konteksta neke presice.

                            Zato i jesmo tu gdje jesmo i sve igre su 8/10 ili 9/10, a na kraju to nema nikakvog smisla.

                            P.S Kad nekog ideš nazivat "recenzentom" (ne smatram se ja nekim renomiranim recenzentom da bi me to uopće diralo), to je zlonamjerno. Nemoj lagat samog sebe.

                            Sterlok

                            Nisam se dugo bavio Ubisoftovim igrama ali koliko shvaćam problem je u veličini svijeta na kojem su dodane hrpetine "sadržaja" koje umjetno pumpaju dužinu igre i količinu contenta i same su sebi svrha dok recimo FS igre imaju tako odličnu igrivost i sve što se u svijetu nalazi ima konkretnu svrhu, a svijet je dizajniran tako da jednostavno želiš još i još, pa je i sam replay faktor igre na samom vrhu gaming industrije.