Na ovo gledam s potrošačke strane kao netko tko je potrošio jako puno novca na igre i s tog stajališta vidim da sve češće dolazi do situacija gdje za cijenu AAA igre dobivam manje kvalitetnog sadržaja. To je trend AAA igara već dulje vrijeme.
Naravno da je s biznis strane ideja imati čim veću zaradu, to je biznis. I naravno da postoje temelji biznisa, no isto tako postoji ta mogućnost da su neki od temelja biznisa, ili barem ovo do čega je biznis došao, vrlo pokvareni. Ideja poput lojalnosti brendu i pasivnost gdje se ljudi uvjeravaju da ništa ne mogu, doveli su do toga da korporacije radije uvode pohlepnije mehanike, a ne kvalitetne. Naravno, opet se može reći da to ima smisla. Ako s manje truda mogu više zaraditi, zašto bi onda ulagali trud? I nitko ne tvrdi da to nije efikasno, ali jednostavno nije ispravno niti korektno za potrošače. Jedini način na koji se takvo ponašanje može korigirati je upravo od samih potrošača.