Zasad koristim Blaster i Dual.

Igram agresivno i umirem jako puno na Jedi Knight težini.

Al volio bi da mogu scrollat sa d-padom kroz sve, Ghost of Tsushima je odradila super posao s time. Bilo bi odlično da su tipovi neprijatelja prilagođeni nekom od stanceaova, ali borba je i ovako dosta zahtjevna.

Umirem baš primjetno više nego u Fallen Orderu. Bounty Hunteri i beštije su poprilično netrivijalni za pobjedit.

    wooddiebone

    Jedi Knight je treća težina? Ako je igram na istoj i meni je za sad igra lakša u odnosu na jedinicu. (Imam 12h)

    Main bossevi također lakši nego u kecu. Tamo su me neki baš pošteno znali namlatiti.

      Igram na Jedi Grand Master i odlično je.

      resident_evil

      Je, treća je.

      Postajem i ja bolji pa postaje i lakše. Ali Fallen Order sam odigrao drugi put prije dva mjeseca na hardu i rezao sam kroz igru kao kroz putar.

      Mislim da je više stvar u kombinaciji arhetipova neprijatelja. B2 droidi su jako naporni i kad ih je čak dvoje već mogu bit opasni, Raider Veterani isto, a vidio sam ih nekoliko puta u pratnji dva B2 droida. B1 imaju granate što je u jedinici bilo rezervirano za Stormtrooper Commandere, tak da imaš iznenađenja. Wampe su opasne, ali rijetko su u kombinaciji sa više neprijatelja pa ajde.

      Purge Troopera nema onolmo ko u jedinici, a oni su mi bili najgori tamo.

      AT-ST su lakši, ali ne znam jel to namjerno da blokira progres u tom smjeru, ali na Jedhi ima jedan koji spama rakete i ne prima damage. Na zadnjem stimu sam skužio da naoadi ne connectaju pa sam pobegel.

      Imam 20h i bez obzira što ima 5 stance opcija. Svaka ima premalo poteza.

      Iako je dvojka u dosta stvari bolja (naravno ako zanemarimo tehnički krš) za sad mi je jednica draža i bolja igra. Priča mi je bolja.

      Možda se to promijeni do kraja. Sad sam na kraju 4. chaptera.

      Odigrao, odlična igra, zanimljivi svjetovi i dobri fajtovi, dobra grafika, likovi i priča sasvim solidni i na žalost tehnički krš. Igra vrijedi na pretplatu, puna cijena je smijeh. Ako se gleda puna cijena 5/10 ocjena, na pretplatu 7/10. Da je dobro tehnički odrađena 9/10 pa ako ju srede ikada, onda bi to i bila konačna ocjena 😃

        Znači dobro da sam odlučio pričekati tehničko krpanje igre jer je to očito jedina stvar koja skroz kvari inače odlično iskustvo.

        Sterlok

        Da su odgodili metar, dva bez greške kandidat za igru godine!
        Jer toliko pažnje i detalja je u igri, da je tragično u kakvom stanju izašla igra!

        Ja problerma nemam sa igorm, nisam ju prešo jer radim, ali ljudi su mi tu govorili da je to sranje i da imam "sttuter fest"

        Ova igra je pravi primjer kada ljudi ulože sve svoje napore da isporuče odličnu igru, a glavonja iznad, ima svoju viziju, (izdat u to i to vrijeme, hoću bonus bla bla) i boli ih kifla o finalnom proizvodu, jer mu je bitan samo njegov bonus!

        Tipu koji ima brojeve pred sobom i nezna šta je duck hunt ili super mario

          doktor1 pa imas, samo su tvoji standardi niski, imas izrazenu potrebu pravdat kupnju ove igre u ovakvom stanju i k tome si dovoljno arogantan stalno prozivati "te ljude" bez ijednog dokaza. Video koji si postao (jedini) je blago receno uzas. Fps ti je posvuda, a stuttera od pocetka do kraja. Znaci svi govore o tehnickom krsu, losoj izvedbi i jos sam developer radi na rjesavanju stuttera, pogotovo na tranzicijama, ali doktor sa FFA foruma nema nikakvih problema.

            chono

            Ti si PC gamer tak da ti je možda teško shvatit da nije svima bitno da su performanse igre optimalne.

            Nije ni meni baš lako pomirit se s tim i žao mi je kaj nemrem dobru igru odigrat u najboljem izdanju, ali nova Zelda će se na svojoj nativnoj konzoli za koju je ekskluzivna vrtit puno gore nego Survivor na PS5 i nitko neće ni razmišljat da pomisli da zbog toga ne zaslužuje GOTY status.

            Zapravo, Breath of the Wild se na obje Nintendove konzole na kojima je izašao vrti gore nego Jedi Survivor na PS5 i to tu igru nije ni na koji način spriječilo da oduševi milijune i zaradi status GOTYa ili se prodaje po apsurdnim cijenama.

            Nije poanta to da je Nintendo sveta krava, mogli bi o tome isto, ali poanta je da nekim ljudima jednostavno nije bitno da igra ide silky smooth dok igraju.

            Ja sam od kad igram doživio jedan jedini problem koji me zabrinuo, a to je da se Cal usred glidea na Kobohu samo smrznuo, fizika tkanine i ostale stvari su najnormalnije nastavile i tak je stajalo oko 4-5 sekundi dok se nije nastavilo najnormalnije.

            Da, frejmovi dropaju i performanse nisu kakve bi htio da jesu, ali igra mi nudi dovoljno da zaboravim na to dok igram.

            Žao mi je jako kaj se na ostalim platformama događa to kaj se događa, vjerujem da je i doktoru žao, ali to ne umanjuje nimalo činjenicu da je igra za nas sasvim dobro iskustvo.

            Možda mi opet bricka konzolu kaj da ti velim, al za sad nije bilo značajnih sranja i nije mi žao love koju sam dao za igru.

            Stvarno ne nalazim tu arogantnost koju ti vidiš kod doktorovih postova o igri. Čovjek igra i djeli iskustva i nema potrebu radit Digital Foundry analizu performansi dok uživa u svijetu i aktivnostima koje igra nudi.

              wooddiebone ides u krajnost, ne radi se o DF analizama, vec o prostom pogledu na njegov video gdje je jasno kako igra radi i koji su problemi. Arogantnost u kontekstu pisanja suprotno od onoga sto je predoceno, ne u postovima, nema potrebe za izvrtanjem mojih rijeci.

              Gle, mogu i ja prozvakat fps drop ili poneki problem, ali je na 13. genu intela i najnovijoj rtx kartici. Koliko god srali po CP77 ukupno, na PCu je ta igra bez jebemti dala 60fpsa smooth bez RTa. Je li bilo ocitih problema? Naravno da je i o tome se uvelike pisalo.

              Prešao sam! Trebalo mi je 25h i 70% sam riješio. Tako da se može još 5-10h sigurno side content.

              Ako zanemarimo tehničke probleme igra je vrlo dobra. Nažalost ne toliko koliko sam očekivao.

              1. U jedinici mi je prica bolja. Inkvizitori su mi puno bolje sjeli nego radnja u dvojci.
              2. Lokacije takodjer ljepše i raznovrsnije u jedinici.
              3. Zagonetki po priči je bilo ful malo dok ih je u Fallenu bilo pregršt.
              4. Ogromna igra a 80% se toga dešava na jbn Kobohu. Znam da su lokacije na njemu različite ali jbg nije to to.

              Naravno combat mi je u Survivor bolji, fast travel su napokon stavili, fora mi je kustomizacija svega i svačega. Filing da je Cal pravi Jedi isto top. Bilo je nekoliko epskih Star Wars momenta baš di mi je bilo toplo oko srca. Također plus za neke dionice di sam očekivao klišej a nije bio. Isto mi je veliki plus što Cal nije klasični Jedi koji štuje sve njihove zakone.

              Sad mi je jasno sta dosta njih u recenziji reklo da je igra super i masu toga poboljšala ali kad se sve zbroji i oduzme Fallen im je bolji. Baš kao meni.

              Rekao bi 8/10 jer ne može nikako više zbog tehničkih problema.

              EDIT: E da, definitivno moram pohvaliti likove u ovom serijalu. Uz bok a neki i bolji od likova iz filmova.

              Greez, BD, Cal, Cere, Trilla, Cordova, Skoova Stev stvarno su super kul likovi. Ima ih još ofc.

              Stigao je patch 5.

              FPS na Kobohu je primjetno bolji, dropova je manje, al zbog konzistentnijeg prosjeka su nešto primjetniji, kao i screen tearing. Overall improvement.

              Respawn logo kod paljenja igre još uvijek šteka.

              mjesec kasnije

              Po EA stranici, Patch 6 je vani.

              https://www.ea.com/games/starwars/jedi/jedi-survivor/patch-notes

              • Various crash fixes across all platforms

              • Fix for bounty hunters not spawning

              • Fix for an issue where Caij would become invisible

              • Fix for occasional issue where "Find the Gorge's Secret" Rumor could not be completed

              • Collision improvements

              • Improved blaster handling

              • Fixes for Photo Mode

              • Wind puzzle on Jedha fixed

              • Updates to the holomap map data

              • The training dummy on Jedha was sneaking around. It has now been immobilized

              • Various bug fixes & Improvements

              I dalje čekam jer koliko čitam recenzije na Steamu, još uvijek dosta friških slučajeva da je random crash corruptao save file. Nevjerojatno kakav očajan port su izbacili van.

              mjesec kasnije

              Jel ovo sad dobro radi na ps5?

              edit

              Ček,148 gb,pa dobro šta je

              mjesec kasnije