Kupim igru pojedincu koji će raditi zadnjih 5 godina 10-11 sati na dan redovan posao, s tim da ujutro radiš 06-14, navečer 22-00 i opet ujutro na posao, imati oko 50 do 60h tjedno, aktivno trenirati tenis i osvajati turnire, kreirati i održavati YouTube kanal, doći s 0 na 6000 subova, imati normalnu vezu već 4 godine s današnjim danom, stabilan posao 8godina i još skucati 1100 platina godišnje, a među njima i više od 100 AAA naslova.
Ako to nije stapanje woodievog uma i tijela i beskonačan životni grind, onda ne znam što je.
P.S. Svi ste fulali opću temu članka i odmah okrenuli na sebe. Ja ovoliko, ja onoliko, ja gamer, on nije...članak govori o općem problemu s kojim se i ja predvodnik toga slažem i kao što članak upućuje - SONY mora nešto hitno poduzeti, izašlo je van kontrole. Previše je publishera koji ciljaju samo na laku zaradu, a nema kvalitete igre.
I nemojte govoriti ako ne znate...radije budite tiho ili se prvo informirajte (nezz kako da blaže kažem)..svi spominjete majoneza, majoneza, majoneza....majoneza je zlatna što se ovih platina danas tiče....držati R1 2 min za platinu?? Pa to je neusporedivo s jednom majonezom koju si bar morao igrati 15 do 20 minuta.
Nije da ja tu nju nešto sada pravdam, samo vam hoću ukazati upravo na cilj članka ....samo se pogoršalo...i nastavlja se pogoršavati
Isto tako Ratalaika je sada najbolji dev po tom pitanju. Nemaju više lake platine po 5 do 10 minuta, a ako i imaju njihove bar imaju nekakav osnovan gameplay i priču, a većinnom igra traje i po 5h, samo što su trofeji ograničeni na kraći period.
I opet se može povući usporedba s tolikom cijenjenim AAA igrama koje svi hvalite, a ne vidite da rade istu stvar. Horizon ima automatski platinum pop ako si igrao PS4 verziju prvo. Horizon ne zahtijeva 100%, da zahtijeva igra postaje 70h platina, ne 30.
Elden Ring - ne zahtijeva 100%, da zahtijeva, 200h platina...
Stvar je da je sve to nebitno, jer ako se meni Elden toliko svidi igrat ću ga i iza platine kao i Far Cry gdje imam 400h, a platina je za 30h