resident_evil Je stabilnih 30 fps?

Je dok ne dođeš na otvoreni dio mape, tad padne na valjda 15 na trenutke i vidim da rezoluciju uredno spuštaju kad si van animacija da Switch to može učitati. Jasno se vidi da sporedne animacije kolonija koje posjećuješ kroz igru imaju skoro duplo lošije teksture od likova u animacijama kroz main story, i tako je isto u fajtu gdje jasno vidiš pixele na oko dok sve pršti. Sve što je već bilo tako u Xeno igrama, nikad to nije bolje niti stabilnije niti radilo.

resident_evil Kakva je grafika u odnosu na remaster i Xeno 2?

Iskreno, ja bih rekao da je lošija. No, neke animacije su stvarno wow, nije mi jasno kak Switch izvuče to. A onda 2 scene poslije opet Ps2 grafika. Jednostavno igra i grafika ne idu skupa, niti će Switch ikada to srediti. Ovo je ogromna igra koja radi kao svaki Xeno, znači loše. Meni to uopće nije bitno jer nakon par sati oko se navikne i ostane ona droga od gameplaya koja krasi sve Xeno igre.

resident_evil tw kupio sam napokon remaster preko njemačkog amazona. Tako da ću prvo preći jedinicu.

Pametno, jedinica je i dalje možda najbolji Xeno. No, svi su skoro podjednako dobri jer je fajt u svakom dorađen i drugačiji uz nove mehanike, tako da sve igre MORAŠ odigrati ako voliš žanr. Za mene je Xenoblade serijal koji je u top 5 JRPG žanra današnjice bez ikakvog problema.

prayer Strah me da ne smrdam do kraja konzolu, i ovak je vruća fest. Onda moram pazit svako malo hoće mi sve izgorit 😃

3 mjeseci kasnije

Kada je prije 8 mjeseci otkriven prvi puta XC3 i gledajuci ga uzivo, nisam mogao vjerovati svojim ocima, a ni emocije sakriti, pogotovo jer je odmah receno da izlazi ove godine.

Osobno volim tu praksu najavljivanja igara kad im je izlazak u blizoj buducnosti, nego kad se igra najavi pa moras cekati godinama njen izlazak uz masu odgoda i polako gubljenja hype-a oko iste.

Rijetko me vise najava neke igre moze uzbuditi, pogotovo do te mjere da osjetim toplo oko srca, ali Xenoblade serijalu to uspjeva uvijek iznova i zadnji puta kada sam to osjetio je bilo kod najave XC Definitive Edtion, remastera/remakea igre iz 2011. i meni jedne od najdrazih igara opcenito.

Razloga tome postoji vise. Samo neki od njih su fantasticni svijetovi u kojima ostavljamo stotine i stotine sati. Ako su XC i XC2 imali top tier mapu i dizajn iste tj svijeta, onda XC3 ima nesto sto bi na toj skali obislo cak i taj tier.

Apsolutno najbolji svijet po mojem skromnom misljenju koji sam ikad vidio u jrp i on par sa npr Witcher 3.

Jedan od razloga su naravno likovi, kako nas party, tako i sporedni i Villaini. A oni su redovito, gotovo svi vrlo dobri do odlicni.

Zatim tu je maestralan soundtrack japanskog maestra Yasunori Mitsude i ekipe, a ono mozda i najbitnije u toj prici, a to je pisanje legende ove industrije Tetsuye Takahashia, covjek koji iza sebe ima rad na velikanima poput FF5/6, Chrono Trigger, Xenogears te Xenosaga.

Pa bilo bi vrijeme nesto reci o samoj igri. Ocekivanja su mi bila velika, ogromna, uvijek su takva od Xeno serijala i sa osmijehom na licu mogu reci da su ispunjena.

Dakle prica pocinje tako sto su dvije frakcije Keves i Agnus u beskrajnom ratu kojem se ne nazire kraj. Ratnici s obje strane zive samo 10 Terms ili nesto ekvivalentno nasim 10 godina, ali puno brze stare pa su tako u 10th Tearm zapravo izgledom negdje nasih 20 godina. Ako dozive 10th Term budu u prisustvu kraljice uz ceremoniju njima u cast poslani u raj.

Medjutim vecina nema tu ''cast'' jer ne dozivi tu starost vec skoncaju na ratistu i tada im cast odaju tzv. Off-seers (nasa dva main protagonista) koji ih na slican, ali bez ceremonije, posalju u raj.

Nacin na koji igra sama pocinje je fantastican, jedan od meni najboljih. Nema sporih uvoda, nema vremena za gubljenje, rat je na svim frontama i nakon prvih animacija, koje su maestralno rezirane, igra nes baca u sami rat i nakon kratkog tutoriala i kraja borbe uvidimo koliko ce ovo zapravo biti tmurna, tuzna igra, koja se bavi jednim od najtezih tema koje sam imao iskustva doziviti u nekoj video igri.

Dakle na samom pocetku imamo mlade osobe koje se radjaju samo s jednom svrhom - ratovanjem, a imaju svega dva izbora, da tragicno skoncaju ratujuci na bojistu ili pak nimalo manje tragicno dozive svoju 10. godinu u iscekivanju, opet, svoje neizbjezne smrti. Da bi bilo jos gore, pravih motiva za rat nema.

Na srecu, ili nesrecu nasi likovi ubrzo i sami shvate da taj rat nema smisla i da ne trebaju baciti u vjetar to sto im je malo od zivota ostalo i nakon sto spletom okolnosti dodju do rijetkih moci, odluce da ce ih iskoristiti na njabolji nacin koji mogu i pokusati ''izljeciti'' svijet.

Sami koncept je brutalan. A onda pocinjemo upoznavati nasih 6 party membera i njihove backstorys i kad se pitamo ne moze li gore, e pa njihove price nas uvjere da moze. Posebice se tu istice Mio. Ona je najstarija u grupi i za cirka 2 mjeseca ce doziviti starost kada je spremna za susresti se sa krajem svoga zivota. Neke od scena koje se bave njom i tom temom su toliko emotivno nabijene da sam gutao knedlu za knedlom i osjetio svaku njenu rijec i nesigurnost koju bih kod nje osjecao. Najbolje napisan lik u igri uzduz i poprijeko sa maestralnim voiceoverom i glumom.

Ono sto ova igra opet dobro radi je ljubav izmedju dva lika, naravno jedan od njih je Mio, a drugi Noah. Konacno da neka igra, pogotovo jrpg taj segment odradi dostojanstveno. Sitni dijalozi i trenuci izmedju njih dvoje su toliko emotivni, toliko bliski, a zbog svega sto se dogadja u njihovim zivotima, daleki. Ostatak casta je jako dobar takodjer, mozda najkompletniji main party cast ikada u jrpg, medjutim odavati detalje koje ih cine takvima bi bilo na stetu potencijalnim novim igracima.

Naravno ne mogu ne spomenuti side likove koji su vecina uradjeni zacudjujuce dobro i mislim da je Monolith na tom polju, kao i side misijama tih istih likova, digao ljestvicu jako visoko sto se tice jrpg-a, a i sire i osobno vec vidim kako cu sto svjesno sto malo manje svjesno buduce igre usporedjivati sa ovom kad se govori o side contentu. naravno ima tu i fetch questova, ali vise ne spadaju u istu kategoriju sa side misijama i opcenito mi se cine manje tedious nego u prijasnjim XC igrama.

Sto se tice main Villaina, tu imam jako dobre vijesti i malo manje dobre, jer naime jedan od Villaina je moguce u top 3 svih vremena u mojim ocima trenutno, dok je onaj glavni glavni, mozda i zbog ovoga prvog, podbacio i nije na visini zadatka i kvaliteti ostatka igre. Medjutim nekako sam, samom sebi cudjeci se, lako presao preko toga, valjda jer sam ionako vec bio devastiran dogadjanjima u igri i naravno krajem jer kraj mora biti dobar, a dobar je, jako, i kao i svaka XC igra ima poruku koju mozemo izvuci nakon igranja.

Spomenuti cu kratko combat koji je meni sasvim pristojan i evolucija je prve dvije igre. Pitak je, fluidan (dakle svih 6 likova je uvijek u borbii sto je nevjerojatno, posebice kad znamo o kakvom se hardware-u radi), zarazan i meni ni nakon 140+ sati nije dosadio.

Za kraj bih ostavio soundtrack koji je slag na torti. Kolicina i njihova konstantna kvaliteta su meni jos uvijek enigma. Kapa dolje i slusam ga gotovo na dnevnoj bazi vec mjesecima.

Zakljucak je vrlo jednostavan za one koji vole jrpg, a i pridoslice koje se tek upoznavaju sa istim, a to je da je ovo kvalitetan i zaokruzen proizvod koji se ne bi smio propustiti. Za mene pak je ovo naslov koji mi je uljepsao ne mjesece, nego cijelu godinu.

XC3 je moja igra godine, ne godine, nego najbolja igra zadnjih destak godina i to jos od originalnog XC.

Ovo je meni bez premca najdrazi serijal i moram biti iskren i jedini koji me vise moze na ovaj nacin zaintrigirati i izmamiti sve te osjecaje koje svim mogucim cudima uspijeva, a ujedno i jedini kojem se radujem buducim najavama, iako je vrlo vjerojatno kraj Chroniclesa, ali Xeno u imenu ostaje i smijesi mu se blistava buducnost.

Casti vas Yasunori Mitsuda

    maverick Raspisem se, ja sam ugasio nakon 60h i mislim da se vise ne vracam igri. Idem se samo napit, afk

      foggy

      Vjerujem da bi tako i meni bilo. Frend koji je prešao sve tri igre kaže da mu je trojka najslabiji dio. No on se natjerao i prešao je.

      Ja sam prešao prva dva Xenoblade-a i ekspanziju dvojke ali trojka me ne privlači previše.

      @maverick prije svega welcome back 😃 Jbg kužim da si ti oduševljen i sve pet, ali objektivno mislim da ovaj Xenoblade ne može biti ni u top 20 najboljih igara unazad 10 godina. Kad se tako raspišeš vidi se da si uživao ali stvarno sve što sam vidio i šta mi je frend rekao, nikako ne bi bio oduševljen kao ti. S tim da su mi Xenob1 i Xeno 2 super jrpg.

        Ove sam godine prešao sva tri Xenobladea + Torna.

        Oduševljen sam serijalom i stvarno je zasluženo među najboljim naslovima na konzoli (pa i šire).

        Trojku sam krenuo slučajno, da isprobam kako radi na emulatoru. Isprobavao sam ju oko 100h, dok je nisam završio. I baš sam uživao u toj avanturi - likovi, atmosfera, priča, glazba, ma sve mi je bilo vrhunski.

        AbelKOsMos igrao xenoblade 3 i postao elden lord u lands between.

        resident_evil prije svega welcome back

        hvala druze.

        ali objektivno mislim da ovaj Xenoblade ne može biti ni u top 20 najboljih igara unazad 10 godina

        ova dva odlomka i boldani dio ce ti sve reci. ne ulazim u to sta je objektivno, a sta ne niti vjerujem da ce ikome na ovom forumu ovo biti igra godine niti mora.

        Zakljucak je vrlo jednostavan za one koji vole jrpg, a i pridoslice koje se tek upoznavaju sa istim, a to je da je ovo kvalitetan i zaokruzen proizvod koji se ne bi smio propustiti. Za mene pak je ovo naslov koji mi je uljepsao ne mjesece, nego cijelu godinu.

        XC3 je moja igra godine, ne godine, nego najbolja igra zadnjih destak godina i to jos od originalnog XC.

        ono sto ti mogu reci je da ja u 140 sati nisam ni jednom pomislio kako zelim da se igra zgotovi i kako mi se "ovaj dio neda igrati". to mi se nije dogodilo sto godina i evo igram Bayu 3 day one i jos nisam presao jer osjecam zasicenje, igra mi je preduga, dionice koje nisu sa bayonettom mi ne leze, kao sto mi nisu ni u dmc 5 one sa V, a ocito je da je Baya ovo iskopirala bas od te igre.

        Elden Ring sam imao krizu gdje sam dosao do Lyndell-a i otprilike tek nakon 5 mjeseci sam se vratio igri i zavrsio. i dalje smatram da je kraj trebao biti bas tamo, u Lyndell-u i to pri prvom posjetu. Persona 5 Royal, koliko god je volio, smatram da je trebala zavrsiti sa Shido fight. Dovraga cak mislim da je i original XC malo razvucen pri kraju, ali XC3 sam htio jos i jos. Vjerojatno bih evo sada igrao new game + da nemam drugih obaveza i igara, a ponajvise jer sam igru posudio.

        resident_evil ali stvarno sve što sam vidio i šta mi je frend rekao, nikako ne bi bio oduševljen kao ti

        ne znam dali ti i tvoj kolega djelite jednaka misljenja o svemu (vezano za ovaj serijal), ali ako je ovo istina sto tvrdis…

        S tim da su mi Xenob1 i Xeno 2 super jrpg

        …onda si dugujes barem jednom probati. kupiti na nekom popustu ili posuditi, ali probati.

          maverick

          Ovim poduljim osvrtom na tu igru si nadoknadio svoje izbivanje, hehe!

          Welcome back!

          maverick Imam posla za usrat se pa ne stizem nikak dojmove malo napisati.

          Krenuo sam i odusevio sam se igrom, prvih 30tak sati gutao sam atmosferu i likove, razvoj i lokacije. Zapravo, lokacije i ne. I onda me nakon 30h krenuo zamor, da bi na Eryrh sea skroz izgubio volju. Igra je jednostavno ogromna i od sve 3 main Xeno igre, Exploring ispada beskoristan. Nema tih malih iznenađenja kad nesto predjes, a design je vise isao na velicinu nego na iznenađenje. Xeno 2 ima najbolji world design, by far.

          Noah je apsolutno jedan od gorih protagonista kojima sam upravljao, skoro na razini pisace masine kada pricamo o osjecajima i karakteru. Najbolji lik mi je drugi overseer, zenska. Ona mi je super.

          Combat je ok, ali nista posebno. Bio sam sretan radi klasa, na kraju su me ubile u pojam jer apsolutno nitko nema nesto unique vezano za klasu, samo grindas isto. Mozda nakon 60h igre ima jos nesto sto nisam vidio.

          Lokacije nemaju duse, sve su kampovi i prvih 60h svelo se na ajmo u kamp, vozi dalje, gle kamp. Takvi su i questovi.

          Equipnent necu ni spominjat, jedna od beskorisnijih stvari u igrama, imam valjda 1000 pari svega a nista dobro. Samo pada i pada i nista nema smisla ni kupit.

          I nagore, igra te ajmorec potice da malo istrazujes, a nakon par side skretanja jebeno si prejak da iducih 30h main storyja ne moras prstom mrdnut.

          I da, villani u Xeni 3 su mi nesto najgore sto su mogli ubaciti - znam da postoji twist kasnije, ali toliko identiteta fali tamnoj strani, pogotovo nakon Xene 2 gdje imamo Jina kojem bi kucu prepisao.

          Ukratko, to je mene sjebalo. Drago mi je da nekog nije, ja jednostavno ne vidim neki razlog da se vratim, meni je ovo najgori Xeno. No, kada citam pozitivne dojmove to mi daje volju, pa bih mogao ipak barem zavrsiti. I bio bih najsretniji da sam skroz u krivu

            foggy Krenuo sam i odusevio sam se igrom, prvih 30tak sati gutao sam atmosferu i likove, razvoj i lokacije. Zapravo, lokacije i ne. I onda me nakon 30h krenuo zamor, da bi na Eryrh sea skroz izgubio volju. Igra je jednostavno ogromna i od sve 3 main Xeno igre, Exploring ispada beskoristan. Nema tih malih iznenađenja kad nesto predjes, a design je vise isao na velicinu nego na iznenađenje. Xeno 2 ima najbolji world design, by far.

            ne slazem se ni malo.

            Lokacije nemaju duse, sve su kampovi i prvih 60h svelo se na ajmo u kamp, vozi dalje, gle kamp. Takvi su i questovi.

            Zbog lorea je nemoguce imati gradove i beskorisno. jedan, koji je skriven, imas i dosta je velik i pun zivota. Qusteovi su najbolji u bilo kojem jrpg ikada. ne znam jesi rjesavao Hero i Main Character side questove?

            i nista nema smisla ni kupit.

            onda nisi dovoljno se ni dotakao buildova i koliko neki komadi equipmenta imaju efekat na iste.

            I nagore, igra te ajmorec potice da malo istrazujes, a nakon par side skretanja jebeno si prejak da iducih 30h main storyja ne moras prstom mrdnut.

            main story nije tezak, medjutim imas na pocetku odmah opciju hard. jesi ju koristio? mogao si kada si htio promjeniti. takodjer s obzirom na satnicu siguran sam da nisi ni taknuo rijetke zvijerke.

            I da, villani u Xeni 3 su mi nesto najgore sto su mogli ubaciti - znam da postoji twist kasnije, ali toliko identiteta fali tamnoj strani, pogotovo nakon Xene 2 gdje imamo Jina kojem bi kucu prepisao.

            ovo ne mozes govoriti kada nisi ni zavrsio igru. da main villain, kao sto sam i sam naveo, je slab, ali on nije jedini Villain u igri.

            Ukratko, to je mene sjebalo. Drago mi je da nekog nije, ja jednostavno ne vidim neki razlog da se vratim, meni je ovo najgori Xeno.

            i to je sasvim u redu. medjutim kada citam tvoj osvrt meni se cini da si ti samo rushao kroz igru i nisi ni 30% iskusio sta igra nudi. ali vidim da si i ranije nesto o grafici pisao i framerate sto je sve daleko od istine, a ima i DF video o tome pa se meni cini da tebi ovaj serijal jednostavno ne sjeda, sto je opet ok, ali netko nov citajuci tvoj post rekao bi da je igra kompletno smece, sto i sama kritika pobija i prepoznaje kvalitet.

            da je igra savrsena, ni izbliza, niti je 10/10 materijal.

              maverick Taj DF video koji navodis ne drzi bas vodu, igra radi solidno i bolje od prva 2, ali u dosta lokacija gdje je otvorenije steka i reza pada, kao sto je svaki xeno imao problem. Nisam lud da to ne primjetim, ali to meni ne mijenja ocjenu, samo je cinjenica.

              Nisam rushao uopce, jednostavno imam drugacije iskustvo od tebe, a pocinjem od stavke da obozavam prve 2 igre.

              Dotaknuo sam se hrpe side contenta i jacih bestija, vjv je zato main story kamilica i dosađujem se umjesto da igram i kemijam.

              I ok mi je da se ne slazemo, velim da mi je drago da ti je super, ali meni jednostavno nije. Za iza neke izjave poput one za exploring i equipment stojim, ne znam sta je tu tocno tebi pomoglo da od svake 3 sekunde koliko u prosjeku padaju stvari koje mozes equipat, da imas neke velike koristi. Xeno 1 je bar imao setove, ovdje su mi napravili korak unazad.

              Svakako ostavljam prednost dijelu tvojih dojmova jer nisam jos presao igru, ali mislim da je 60tak sati dovoljno za neki sud, ako ne i dosta, barem sto se tice gameplaya. Ne vjerujem da se igra na 65h promjeni za 360

                foggy ali u dosta lokacija gdje je otvorenije steka i reza pada

                definitvno ovo stoji, ali ps2 grafika i da je to moguce na takvom hardware je vrlo otrcano i podcjenjivacki. ono sto je Monolith izvukao iz tog sranja od hardwarea je malo reci cudo. animacije, njihovo kadriranje i rezija su top notch!

                Dotaknuo sam se hrpe side contenta i jacih bestija, vjv je zato main story kamilica i dosađujem se umjesto da igram i kemijam.

                meni je to ljepota izbora. znaci sam sam izabrao rjesavati side content i postati op i obozavam to. medjutim kao sto sam rekao postoji i hard mode, a kad predjes igru mozes se level down kako i kada hoces, ako ti je stalo do challenge. znaci postoji izbor i mogucnost uciniti igru teskom.

                ne znam sta je tu tocno tebi pomoglo da od svake 3 sekunde koliko u prosjeku padaju stvari koje mozes equipat, da imas neke velike koristi

                Pusti equipment koji ti bacaju obicni trash mobs. postoje legendary equipment i prakticki sidequest kojim ides po cijelom svijetu i skupljas 7 Ultimate pieces of Gear kao i poseban sidequest kojim takodjer po cijeloj mapi skupljas materijale koje moras donjeti blacksmithu da ti napravi za svakog lika Ultimate Weapons, a da bi to mogao moras proci kroz sidequest u kojem skupljes legendary blacksmithe. odlicna stvar.

                Da, equipment sustav nije najbolje razradjen, ali npr GEM crafting i sami sustav je miljama ispred prvog XC

                Sto se tice Noah kao slabasnog main protagonista, mogu se i tu sloziti, ali to vrijedi za 98% jrpg. hoces mi reci da je Joker dobar protagonist? Nije, ali to ne cini Perosnu 5 losijom igrom.

                  maverick Joker <3

                  Jokac mi je bio onak, problematican jer ne prica skoro nis 🙁

                  Noah mi je premudar od pocetka do tih 60h sta imam, kao da nema emocije. Rex je drljav, ali Rex me drzao prikovanim za konzolu do kraja bez trunke zamora. Shulk je malo usran, ali i ja bi bio da me napadaju mechovi.

                  Slazem se da Nintendač cupa van cudo od igre, samo meni je zao sto to opce mora bit slucaj. MHW i Rise - svijet u igrama se ne moze stavit u istu recenicu, nije sad da to meni igra neku ulogu, al jebo me pas ak nije ljepse bilo igrati igru koja prsti detaljima. Zamisljam takav Xeno, sigurno mu nebi odmoglo. Al nebitno da, bitno je da onda jednog dana barem dovrsim.

                  OP ili ne, malo su lose balansirali igru, zasto ja moram spustati level da igra postane normalna? Hard igram da. Svejedno brzo sve ode u krasni.

                  Btw, igras japanski ili ingriš dub?

                    foggy Noah mi je premudar od pocetka do tih 60h sta imam

                    bolje premudar, nego prenaporan i mutav kao Tidus npr.

                    Mislim da smo jednom vec pricali o tome, ali meni osobno valjda jedini main protagonisti (u jrpg) koji bas valjaju su Yuri Lowell iz Vesperie, Kaim iz Izgubljene Odiseje i donekle Cloud iz FF7 Remake, ponajvise jer znam da jos nije gotovo i da Cloud ima potencijala te naravno Mio iz XC3 jer ona je main protagonist uz Noah.

                    vjerujem da nisi dosao do chapter 5 ending i pocetka chapter 6, ali ustraj i dodji barem do toga. jedan od boljih twistova u igrama te emocije, glazba sve je on point. nakon toga ako te ni onda ne zaintrigira, odustani jednom za svagda, ali baciti 60h u vjetar i nedoci do najboljeg djela je meni velika steta. takodjer u chapter 6 kada dodjes u snowy area i popnes se na highest point i vidis cijeli svijet kao da ti je na dlanu i pocnes "e tu sam bio na pocetku, tu sam se borio s ovim bossom, tu je ova kolonija" itd, predobar osjecaj.

                    amo meni je zao sto to opce mora bit slucaj

                    mislis da meni nije zao? kupio sam novi xbox i sta mi vrijedi snaga reza frame bla bla kad sam odigrao do sada do kraja! 4 igre na njemu, redom Halo Infinite, DG11, Klonoa Remaster i Elden Ring kojima isto tako grafika i framerate nisu na razini nekih AAA igara. znaci doslovce sve novo osim resi 4 sto je na obzoru, a nije na switchu, me ne zanima bas ni najmanje, osim FF koji su na konzoli koju nemam i ne zelim napraviti istu gresku kao sa Series X i kupiti ju radi potencijalno dobrih igara u vidu ta dva FF koji barem jedan od njih moze ispasti drek na sibici, a ako se i pokaze suprotno, doci ce jednom slim jeftinija verzija (nadam se) pa cu odigrati.

                    igram non stop na switchu i naravno da bih volio da je jaci, ali tu ja ni devovi ne mozemo nista. takodjer meni je grafika u tim igrama vise nego pristojna, kao i art dizajn pa mogu prozvakati neke low teksture itd, dok npr framerate i mene smeta, ali ne u igri kao xc3, barem ne u toj mjeri, gdje nije toliko ni bitan, vec u igri kao Baya 3 gdje je krucijalan, a dipa ga cesto i nikad skoro i nije 60 fps.

                    OP ili ne, malo su lose balansirali igru, zasto ja moram spustati level da igra postane normalna? Hard igram da. Svejedno brzo sve ode u krasni.

                    ne znam, meni je nakon frustracija sa elden ring i olicenjem nebalansiranosti u zadnjoj trecini, dobro dosla igra u kojoj mogu breezati kroz fajtove i smatram da je xc3, iako ne odlicno balanisrana igra, jos uvijek miljama ispred elden ringa po tom pitanju, ali ja nisam zbog te cinjenice odustao od igre nego sam ustrajao i obje zavrsio i kombinirano utukao preko 200 sati i nije mi zao ni minute i radije utuci na njih nego da sam tu satnicu razvukao preko 10 igara samo u svrhu da ih se odigra sto vise.

                    igras japanski ili ingriš dub?

                    engleski, ali cisto zbog jednog zenskog lika zvanog Ghondor sam vise puta pozelio da igram na japanskom.

                      maverick engleski, ali cisto zbog jednog zenskog lika zvanog Ghondor sam vise puta pozelio da igram na japanskom.

                      Ja sam mijenjao, na kraju mi je engleski bolje sjeo. Nekak imam sve više problema pratit igru ak moram buljit na dno ekrana i čitat titlove, ovak slušam i ponekad bacim oko dolje. Nije loš dub, samo je britiš i dalje.

                      maverick Mio iz XC3 jer ona je main protagonist uz Noah.

                      E nju sam gore spominjao. Ona mi je najbolji lik u igri, ako pričamo o ekipi s kojom upravljaš.

                      Daj mi reci jel ima nekih pomaka u klasama ili sve ostaje isto neovisno o klasi koju koristiš? Jer to mi je baš glupo, osim što su neki likovi predviđeni da budu bolji za neke klase, osim vizualnog izgleda ništa drugo nisam primjetio da imaju drugačije.

                        foggy Ja sam mijenjao, na kraju mi je engleski bolje sjeo.

                        gotovo uvijek igram sa engleskim VO. jedino u igrama sa losim VO poput FFX i FF13 bih htio japanski (i ne kuzim zasto ne postoji ta opcija barem u FFX remasteru kao sto je slucaj sa FF12 Zodiac Age) , dok npr u japanese themed jrpg poput Shin Megami Tensei igara u koje spadaju i Persone naravno, uvijek biram japanski jer je prirodnije.

                        Ona mi je najbolji lik u igri, ako pričamo o ekipi s kojom upravljaš.

                        mislim da je najbolji lik u igri period, iako jedan villain dolazi blizu i isto tako njih dvoje imaju jako dobro odradjenu glasovnu glumu.

                        ili sve ostaje isto neovisno o klasi koju koristiš?

                        ne kuzim sta mislis isto? ako mi pojasnis mozda i mogu dati neki smisleniji odg, ovako cu probati pucati napamet.

                        znaci kao sto znas imas mogucnost mjenjanja klasa. klase leveliras tako sto se boris i skupljas experience, kako upoznajes heroje tako ti se otvaraju i njihove klase i brze ces istu levelirati ili pak otvoriti za novog party membera ako je taj hero u partyu.

                        vrlo je bitno znati da ces vrlo sporo levelirati klasu ili ju pak otkljucati ako se boris sa neprijateljima koji su slabijeg levela od tebe. posebice kad si 5+ levela jaci, progression ide jako sporo, zato trazi uvijek sebi slican level.

                        pretpostavljam da si se u kampovima levelirao pod onom opcijom level up pa je to jos jedan razlog sto si mnogo jaci. i ja sam to radio, ali sam negdje na polovini igre prestao koristiti tu opciju.

                        dakle, kako otvaras nove klase tako otvaras mogucnosti za mixati buildove. nikad nijedan build ne moze doseci svoj puni potencijal samo ako igras sa jednom klasom npr ajmo reci sa likom Sena. Kada dodjes do soft cap sto je level 10 u klasi, onda treba mijenajti klasu jer nema smisla dalje ulagati poene u istu, sve dok ne dobije odredjenu side quest sto main sto hero charactera gdje se cap otkljuca i mozes ici do lvl 15 mislim i tako otkljucati dodatne napade (arts) u toj klasi kao i skillove.

                        poanta toga svega je da bi najkorisnije skillove i artove preneo na zeljenu klasu jednom kada odlucis koja ce ti biti main za pojedinog party membera

                        jedna od najboljih attacker klasa je Incursor, a da bi istu otkljucao trebas rijesiti opcionalni Alexandria hero quest. ja sam je koristio ponajvise, pogotovo protiv bosseva.

                        Dakle moj build je isao ovako

                        Arts (one koje imas po defaultu): Mystic Vision, Glitter Stream i Etched Deep

                        Master Arts (njih ucis tako sto koristis druge klase):

                        • Shield Bash (moras levelirati Guardian Comander klasu)
                        • Shadow Eye (Swordfighter) - obavezno za micati agro i jacati napad, koristan art za sve attacking klase
                        • Soaring Tempest (Lone Exile)

                        To su ti tri klase koje trebas igrati da bi imao npr najbolje moguce master arts za Incursor klasu

                        Zatim imas Master Skills koje takodjer otkljucavas igraju druge klase

                        • Swift Death (mislim Full Meta Jaguar)
                        • Critical Strike (Flash Fencer)
                        • Ultimate Qigong (Thaumaturage) - obavezan skill

                        kada to uparis sa odgovarajucim gemovim i accessories imas najbolji dps build u igri, ali da bi d toga dosao kao sto vidis treba ti jako puno igranja, kemijanja, mjenjanja klasa, odradjivanja sidequestova radi najboljih accessories i farmanje materijala za level 10 gemove.

                        ja sam izgubio sate i sate samo na kemijanje s buildovima i kada jednom nadjes pravi i skontas kako cancel arts fukcionira imas win win situaciju.

                        sto se tice bosseva i mini bosseva, sve se svodi na chain attacks. tu moze djeliti milijune damage, ako znas sta radis. takodjer heroes u chain attack imaju veliku ulogu i variraju od super korisnih do mediocre pa ces tako nekad imati jednog heroes u party koji ti treba radi leveliranja klase, ali ti nece biti bas najkorisniji u chain attack pa ces uvijek vagati gdje ti i kada tko treba.

                        dodaj tu jos Ouroboros buildove i njihovu mogucnost koristenja kako u normal fight, tako i u chain attack i imas jos jednu stvar na kojoj moras mozgati i kemijati.

                        da ako si overleveliran naravno da ces ignorirati masu stvari jer nisi primoran koristiti, ali ja smatram da je fighting sistem dosta dubok i sa 7 likova odjednom na ekranu i svim mogucim efektima i napadima izgleda vrlo impresivno.

                        takodjer imas auto battle opciju za obicne non boss borbe pa ako ti se neda sa kojekakvim slabim protivnicima boriti, ostavis AI da odradi svoje.

                        meni cak da fighting sustav i nije sjeo, ali nasrecu je, te mi nimalo dosadio, iako naravno da ima mjesta za napredak, uvijek u svakoj igri ima), odigrao bih zbog svega ostaloga.

                        vjerujem da, ako ti u 60 sati nije sjeo fight, ni nece, posebice jer znam da ti volis turn based, a ja opet vise real time, pogotovo kada je pristojno odradjen. drazi mi je nego u npr Vesperiji, Scarlet Nexus ili pak Arise. u tim sam igrama nekad imao osjecaj da stiscem sve zivo jer se fight brzo odvija, mjenja se kut kamere radi filmicnosti (npr u Arise) sve bljesti, a ja masham po attack buttonu ko lud. mi je Scarlet Nexus najbolje sjeo. medjutim ne tvrdim da imaju los sustav, nego ocito ja ne znam sta radim, a svejedno nekako napredujem kroz igru, a tako je ocito tvoj slucaj sa XC3.

                          maverick ne kuzim sta mislis isto? ako mi pojasnis mozda i mogu dati neki smisleniji odg, ovako cu probati pucati napamet.

                          znaci kao sto znas imas mogucnost mjenjanja klasa. klase leveliras tako sto se boris i skupljas experience, kako upoznajes heroje tako ti se otvaraju i njihove klase i brze ces istu levelirati ili pak otvoriti za novog party membera ako je taj hero u partyu.

                          Kužim to sve, i ovo što si dalje pisao. Koristio sam to sve na način na koji opisuješ, sve su to JRPG 101, osnove 🙂

                          Ono što mene zanima jest koje su razlike iste klase, ali na drugom liku? Znači imaš Guardian Comandera sa Noahom, i nekim drugom. Po čemu je ta klasa drugačija na njima? Osim što svaki lik ima neke base predispozicije, nisam našao neki razlog i razliku. To me muči, jer čini klase malo glupavim u smislu da svi mogu bit sve, i nema neke razlike. Čemu da se radujem?

                          Imao sam dosta visoke levele i otvorio cap-ove da idem preko levela 10, ali tu sam već lagano gasio konzolu. Puno mi je bolje sjeo Blade sustav u dvici nego klase ovdje.

                          Možda sam i ja napravio grešku pa dodatni EXP na kampu trošio u levele. To me boostalo toliko da su me izbjegavali.

                          Chain attack sam radio prek milju ako se ne varam, ili više, uglavnom tak sam gazio ove žilavije. Ne smeta mene real time, preferiram turn-based ali zabava je tam gdje je fajt dobar. I sve drugo skupa. Ovdje ima previše tih bazičnih stvari koje nisu razrađene previše, pa me to malo smaralo.