Smatram da je jako korisna metoda, no da na servisima ovisi o tome da implementiraju čim transparentniju politiku korisničkih ocjena. Metacritic jednostavno nema dovoljno razrađen sustav. Od nedostatka verifikacije vlasništva igre pa do toga da nema ni potvrde provedenih sati u igri. Naravno, to je jedina alternativa s obzirom da PlayStation Store nema ni postojanje korisničkih recenzija, što je pak još gora opcija.
Steam je reagirao prilikom prve pojave review bombanja na jako dobar način. Trenutno se recenzije dijele na općenite agregirane ocjene od datuma izlaska pa do danas, dok je dodatno prikazan nedavni period ocjenjivanja. Može se provjeriti graf koji prikazuje u kojim periodima je bio kakav odnos pozitivnih i negativnih ocjena. Također, ne postoje ocjene, već samo preporuča li se igra ili ne. Ne može se ostaviti recenzija samo tako, mora se imati igru u vlasništvu i svaka je recenzija javna te prikazuje i koliko je sati odigrano ukupno, a koliki je broj tih sati bio odrađen nedavno, u puno kraćem periodu. Korisnici dodatno mogu svaku recenziju označiti je li relevantna i/ili smiješna, što omogućuje dodatno filtriranje recenzija, a broj reakcija na recenziju je uvijek dostupan pa se može iz toga izvući potencijalna relevantnost određene recenzije.
Ne može se razviti savršeni sustav recenzija, ali rekao bih da je Steamov trenutačno najkvalitetnije razrađen jer daje dovoljno podataka da potencijalni kupac ili sam razvojni tim/izdavač vidi što je znak nekog protesta, što je kritika na igrine mehanike, a što je jednostavno subjektivno preseravanje. Osim glasovanja novčanikom, review bombing je očito alternativna metoda da se da jasni glas kako ljudi nisu zadovoljni.