Traje li Dying Light 2 zaista 500 sati?
Vikend je inače tih kad su u pitanju vijesti iz svijeta gaminga, pa se za senzaciju subotnje večeri pobrinuo netko tko stoji iza službenog Twittera računa nadolazećeg Dying Lighta 2.
Vikend je inače tih kad su u pitanju vijesti iz svijeta gaminga, pa se za senzaciju subotnje večeri pobrinuo netko tko stoji iza službenog Twittera računa nadolazećeg Dying Lighta 2.
Ni blizu.
Više me zabrinjavaju ogromni hardverski zahtjevi i partnerstvo sa Nvidiom, sotone PC gaminga.
U startu je totalno jasno kakvo nas iskustvo očekuje sa tehničke strane.
Mediocre, osim ako ne želite full bolje, za to je tu blažena jeftina Nvidia sa rej trejsingom.
Iz toga zagovaram i podržavam suradnju sa AMD-om, tada su igre puno bolje optimizirane.
Partnerstvo sa nvidijom znači dlss za moju grafu, tj. 1440p gaming na 75 fpsa i visoke detalje.
Kada ste počeli pričati o zahtjevima, išao to pogledati i vidim da su svi specsi u 2022. usmjereni na 1080p rezoluciju. Da, bit će divno optimizirano to.
pravednik Da i srednji prst za konzole i sve ostale.
kakve veze imaju konzole sa partnerstvom s nvidijom?
To govorim od početka. Zahtjevi su ogromni, prema njihovoj listi ne postoji GPU za 4K 60 uz full RT.
Ima veze jer su konzole AMD, jasno ti je da namjerno gimpaju performanse ili isključe neke efekte kako bi se Nvidia pokazala kao bolji i pravi izbor?
200 puta viđeno također.
Grafički igra uopće nije neki next gen. Ni blizu.
Evo
Pazite, za 1080p i 60 frejma RT
Recommended System Requirements (for 1080p resolution/60 frames per second)
CPU: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 7 3700X
RAM: 16GB
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080 10GB
OS: Windows 10
Available storage space: 60GB SSD
Onak, 15-20 000 kn sa 1080p
pravednik partnerstvo sa Nvidijom ili AMDom pojedinog izdavaca ili studija nema nikakve veze sa konzolama. I bez toga ce pc verzija imati feature, dva vise ili tweakani postojeci. To je ono sto prodaje grafe, amd ili nvidia.
Optimizacija s druge strane je stvar studija i nema veze s partnerstvom. A ovo mirise na fail epskih razmjera.
pravednik počeo jučer igrati Hellblade, uveli su u 12. mjesecu ray tracing podršku. Bez nje igra leti na 100+ framerateu, upalim to, FPS padne na nekih 45-50 uz DLSS postavke na quality. Dobiješ realnije refleksije i sjene. Uglavnom, ne vrijedi RT tog performance hita, usudim se sada reći u gotovo bilo kojoj igri. Barem ne na ovoj generaciji grafičkih / konzola.
Deadwalker yap, sto je najtuznije vrijedi samo u igrama ukrajinskih devova s Malte i poljskih salabajzera... Jer tamo mijenja apsolutno sve
pravednik Ima veze jer su konzole AMD
Izvini ali pričaš gluposti. nove konzole imaju mix heavy modified RNA 1 2 i 3 u sebi. Nije usporedivo s pc komponentama koje imamo PCu kad su u pitanju performanse jer PC tehnički nema takav hardver. Kao i uvijek konzole će imati svoju verziju igre... I performanse tu neće ovisiti o partnerstvu s nvidijom već o tome koliko će developeri ispolirati igru. Drugo konzole imaju APU.
chono i Control, u njemu mi je RT pojačao art stil kojeg je developer zamislio (crvena boja koja s se prelijeva preko svega) + odlična implementacija uz DLSS gdje jedva skužiš bilo kakvu razliku naspram nativea.
Jel se itko na ps5 i sexboxu bunio na izgled i performanse controla unatoč tome što AMD grafičke nemaju DLSS?
Deadwalker e zaboravio sam na Control, imas pravo. Mozda bi tu stavio i Ascent, ali ga jos nisam isprobao sa RTom
Kako smo sad od dužine došli na grafičke?
Inače, jedva čekam igru. Jedna od najočekivanijih ove godine uz GoW i Redfall.
Control i Metro briljiraju sa RTom.
Flipper Jedna od najočekivanijih ove godine uz GoW, Redfall i Cyberpunk 2077 NEXT GEN.
Imam 3070 I BOLI ME KURAC!