ThomasAAnderson ok, to je malo vise od 10€ da, ali mi i dalje nema smisla. Mada meni pokazuje 60€ na store-u ali svejedno bit je da nam daju izbor gdje cemo kupiti igru.

Meni se cini da oni pokusavaju probiti led s ovom "idejom" pa kako se budu svi prebacivali na digital only onda ce se i cijene korigirati natrag.

chono evo ja sam kupio Spider-Man 2 za 45€ u Gamestopu pa je to i dalje igra za koju dev trazi inace 80€. Uvijek ce se moci snaci i naci jeftinije ali to nije poanta.

    chono mislim sigurno je za ljude koji kupuju samo digitalno i to day1 dobra stvar da igra kosta 20€ manje ali meni je to osobno i dalje previse. Disk ce i dalje imati vecu vrijednost jer koliko god da kosta uvijek ga mozes prodati.

    Osim naravno ako kupis Outriders day1 onda nemas sanse.

    Krenuo s igrom, dva sata su bome proletila u roku odmah. U suštini, za sada kao da igram True Detective S01. Većinom izgradnja casea na mjestu zločina i razgovori s prvim svjedocima. I ima jedna super fora tranzicija prema Alan Wake gameplayu kakvog znamo, no da ne spojlam.

    Grafički je igra čisti next-gen spektakl, vizualno vjerojatno najimpresivniji naslov kojeg sam igrao u životu. Framerate na ultra grafici s RT-om ide uz DLSS na Quality i Frame Generation između 45 i 75 fps-a. Za takvu sporu igru, više ne tražim. Evo par screenova:

      Deadwalker I ima jedna super fora tranzicija prema Alan Wake gameplayu kakvog znamo, no da ne spojlam

      Možeš li napisati u spoiler o čemu se radi? Prošao sam to sigurno jer igram više od 2h, ali ne sjećam se tako nečega.

      Uzet cu i ja ovih dana, moram samo bon uzeti za Store. Jedva cekam zaigrati. Remedy je cudo od deva.

      Šerif u Bright Falls-u, to je onaj lik iz Quantum Breaka ili?

      Edit: odlupao 4h ukupno. Sutra ću umirati s dvoje djece, al jbg. Postaje sve bolje i bolje kako se priča otkriva.

      Zapravo glavno objašnjenje svega imate u Controlu koji je centar Remedy univerzuma

      (Max Payne, Control, Alan Wake, Quantum Break)

      Control se bavi izuzetno rubnim temama koje se tiču života i zbivanja na Zemlji i šire te sve objašnjava na znanstveni-logičan način.

      U igri imate odgovore na pitanja zašto je to tako? Poput sreće(postoji li uopće, definicija iste te varijable koje manifestiraju istu)

      Igra se dotiče i numerologije, radiestezije itd.

      Savjetujem da se prije AW2 odigra Control ako je moguće uz AW expanziju.

      Odigrao Control ali urca nisam skužio osim one doslovne priče da traži brata.

        Sterlok

        Jesi čitao sve dokumente.

        Control je jedna od onih igara koja kroz te stvari gradi svijet i objašnjava neke stvari koje su ostale neobjašnjene kroz ostatak igre.

          Riješio prvo poglavlje i prvu boss borbu. Definitivno je igra sada više survival-horor, odnosno nema za sada onog gameplaya iz jedinice gdje su dolazili valovi neprijatelja, nego bude par encountera, no isti duže traju, treba paziti na streljivo, biti precizan i brz i što sve ne. Malo me prvi boss namučio jer sam došao nespreman u borbu, no riješio nakon nekoliko pokušaja. Evo još par screenova, igra stvarno nevjerojatno dobro izgleda:

          Sterlok

          Velika šteta.

          Lore ja baziran na stvarnim zbivanjima uz supernatural elemente ali jedan od najoriginalnijih u igrama. Jednostavan a kompliciran.

          Ima jedna fraza u Controlu i DLC, AWE, altered world events. Istovremeno znači i Alan Wake Expansion. Remedy se zapravo igra sa samim igračima da izgubiš pojam u kojoj si zapravo realnosti i što je u igri zapravo realno.

          Altered world events je event gdje nadnaravne sile probiju u naš svijet i mijenjaju percepciju realnosti. Poput gore napisanog. Tu ulazimo u moguću multiverse teoriju ili barem više dimenzija. Negdje je AWE expanzija sa imenom Alan Wakea negdje ime za event.

          Tu je još i Janitor iz Controla koji je lore i priča za sebe, nordijska mitologija i simboli.

          Control ima spor početak i neznaš ko koga jebe zapravo ali nakon 3h te uvuče pa igra postane zarazna. Nešto poput Returnala ali na drugi način.

          Meni je jedan od najdražih aspekata Controla vrhunska izvedba liminal spacea. Setting u kojem se nalazimo je tolko ekspertno dizajniran i sam po sebi vrši ulogu pripovjedača.

          Čitavi Department of Control djeluje kao mjesto koje je bujalo životom i ljudima koji su tamo radili i sablasni osjećaj koji kao igrač imaš dok gledaš prazne prostorije je nevjerojatan. I dizajn okoline kao retro government agency je pogođen totalka. Čak sam poprilično uvjeren da je Loki serija pobrala puno inspiracije za TVA od Controla.

          Destrukcija koju kao igrač možemo napraviti isto sella kompletnu priču i imerziju diže na nevjerojatnu razinu, a implementacija ray tracinga iako među najranijim primjerima, dan danas djeluje kao jedna od najboljih implementacija koje smo vidjeli.

          That said, Control nije potpuno orginalna ideja. Čitava stvar je preuzeta i SCP Foundation lorea koji je meni jedna od najdražih fiktivnih produkta.

          Control tu ideju realizira onako kako treba, s ljubavlju i dozom razumijevanja materije i osjećaja koje SCP izaziva u ljudima koji ga prate, ali koristi orginalnu terminologiju i narativ.

          Zbilja jedan od najsvjetlijih primjera zašto su igre umjetnost najviše vrste.

            Jebiga, odigral ju unutar 20 sati i bila mi je super, a interpretiral sam si ju na svoj način …isto ako i AW prvi, QB a tak bu i sa AW 2 😃

            Fakat nemam volje proučavati sve skupa…čak sam pogledao za Control na jubito objašnjenje igre ali to mi je sve više manje sjelo i kroz igru ali nigdje tip nije objašnjavao gdje igra pokazuje kaj je sreća i sl. kaj ovdje spominjete.

              Sta meni vrijedi kupiti igru, kad ja ostat budan ne mogu. Kad da igram jbt!!!!!!!!! I djecu!!!!!

                Sterlok

                Igra se bavi rubnim područjima te istraživanjem "ukletih objekata", sreće(postoji li) odnosno kako istu izazvati pomoću rituala-radnji-postupaka.

                Imaš tamo u jednom odjelu Maneki Neko figuru mačke, telefon, poker stol, kuglice itd. Detaljno je objašnjeno kojim postupkom odnosno "ritualom" doći do "pobjede" i kaj uraditi, gdje stati. Kad to napraviš onda ti zazvoni telefon i mislim da se trofej dobi na PS5, ne sjećam se full svega sad.

                Uglavnom, igra objašnjava da sreća nije nešto magično ili nadnaravno već slijed određenih događaja koji pogodno djeluju na pojedinca u nekom trenutku, što i zapravo jeste u stvarnom životu. Nema tu nekog anđela čuvara, pizde materine poput bog me voli itd. Čista realnost.

                Tako se bave i "ukletim objektima". Pazi da ih stavim pod navodnike.

                Zato jer isti nisu ukleti doslovno nego zahtijevaju određene radnje tj. rituale kako bi pozitivno djelovali na okolinu u suprotnom dolazi do nesreća, požara, smrti itd. Primjerice vlak koji juri pa može izletiti iz tračnica. Ima tu i primjera za auru…

                U igri se ti objekti nazivaju object of power. Iako nisu ukleti magijom neke je zaposjeo Hiss, nadnaravna sila iz druge dimenzije koju su pustili u našu. Jesse kao protagonistica ima moć da očisti te objekte od Hissa(demona, magija, urok kako bi to nazivali ljudi). Ti objekti mogu poluditi i zahtijevaju čudne radnje. Recimo frižider koji moraš gledati 24/7 inače te ubije.

                Isto tako vrijedi za nesreće, ništa nadnaravno u većini slučajeva(osim gdje je Hiss uključen) već neki loši odabiri pojedinaca.

                U Alan Wakeu imaš Words of power, njegove riječi utječu na okolinu ali nećemo dalje od tome jer je igra friška i bilo bi spoilera.

                Flipper odes spavat primjerice u 21, 21:30, stavis alarm u 23, odigras do pola noci, pol noci i pol i opet spavat. Tako sam ja radio

                Je li ikom još mapa nekako sjebana? Prikazuje mi svašta nešto što na nekom mjestu nađem, a na drugom nema ništa.