Nimalo se ne slažem s time. Prvo, Cyberpunk nije nominiran za GOTY, već u dvije kategorije. Prva je za najbolji RPG, s čime se osobno ne slažem jer smatram da nedostaju određene smjernice da bi se smatrao punokrvnim RPG naslovom, no dobro. Druga je za najbolju glazbu. Igra ima fenomenalan OST i to ignorirati time da se binarno gleda na cjelokupnu igru kao "vrh" ili "smeće" je beskorisna kritika.
Mnoge se stvari u Cyberpunku potpuno opravdano kritiziraju, među kojima je najveći krivac lažni marketing, nešto što bi se trebalo kažnjavati od strane samih igrača pa čak i zakonski. Međutim, stavljati kvalitetne dijelove poput OST-a, glume ili art stila u isti koš te koje-smeće kritike samo zato što je igra razočarala nije nimalo korisno, već je kontraproduktivno s obzirom da se nepravedno kritiziraju kvalitetni aspekti igre. Ako ćemo zbog loših mehanika kažnjavati i kritizirati dobre, onda nemamo pravo nazivati se kritičarima.
Igre ne rade roboti, nego ljudi. Zbog toga što je igra u određenim aspektima bila slomljena, ne znači da treba odmah u to ukalupiti i trud koji su skladatelji uložili u stvaranje atmosferičnog, kvalitetnog i pamtljivog OST-a.
wooddiebone Ipak, sve u igri, uključujući čak i taj prezabavni gameplay je ili djelomično ili kompletno potrgano ili nedovršeno.
Doslovno SVE.
Nemam ništa za nadodati jer se moj odgovor Foggyju dotiče direktno i ovoga što si ti sada napisao.
Ljudi se pitaju zašto su ocjene kritike relevantnije od ocjena igrača. Upravo zbog toga što često dolazi do ovoga.