PlayStation 5
Može! Btw, jesam ja jedini kojem je svejedno igrao na PS ili XB, pa čak i WiiU (pro) kontroleru? Trebam par minuta da se priviknem i sve štima. Osim položaja triggera na Xbone, previsoko su mi.
Meni su oba dobra, boxov mi vise pase za dulje sesije jer me nakon par sati pocne palac lijevi jebat
Ako si naprežeš palac kad je jedna gliva gore, onda si i naprežeš palac i kad stišćeš action tipke.
Znači kad igraš, palčevi su ti postavljeni asimetrično na Dualshock/sense dok su na asimetričnom kontroleru palčevi simetrični.
- Uređivano
wooddiebone Ako si naprežeš palac kad je jedna gliva gore, onda si i naprežeš palac i kad stišćeš action tipke.
Znači kad igraš, palčevi su ti postavljeni asimetrično na Dualshock/sense dok su na asimetričnom kontroleru palčevi simetrični.
Ne, jer ne stišćeš ih cijelo vrijeme. Sve je većinom prebačeno na R1 il R2. Dok su palci na gljivama i provode puno više vremena tamo u većini igara. TLOU 2 koristi jako puno obje gljive i R i L tipke ko i FPS-i. S tim da akcijskih tipki se najviše koriste X il kocka koji su ionako blizu gljiva pa se palac lagano prebacuje
@PS2MASTER Tebi bi najbolje bilo da pređeš na PC, onda bi ti prsti uvijek bili u prirodnom položaju.
Ak si to ti nacrtal onda zbilja lepo crtaš.
- Uređivano
Jesam, na mobitelu.
Poanta je da je Dualshock nastao kao odgvor Sonya na Nintendo 64.
Prikačili su gljive na kontroler bez imalo brige za ergonomiju (ne kažem da je Nintendo pazio na ergonomiju sa svojim smećem) i to se vidi na samom kontroleru.
Dualshock je pri nastanku već bio kompromis napravljen zbrda-zdola.
Svaki first-party kontroler nakon njega ima asimetrično postavljene gljive ili pak simetrično, ali sa zamjenjenom ulogom gljiva i buttona što je rezultat actual truda uloženog u ergonomiju kontrolera, a ne samo pokušaj da se bude drugačiji od "velikoga".
I slažem se da je to sad već dio vizualnog identiteta Playstation brenda i da je danas njihova pozicija gljiva optimizirana i da je ljepše igrat nego prije, ali i dalje je nemjerljivo ergonomski lošije od asimetrije.
- Uređivano
wooddiebone Pohvale još jednom za crtež kad si još i na mobu crtal. Dizajn prototipa prvog kontrolera za PS1 vjerojatno je nastao u vrijeme dok su bili u kompi sa Nintendom. Jedan od vidljivih pokazatelja je taj što su stavili kružnu ravnu površinu na kojoj se nalaze grupe tipaka one koje si nacrtal. Takvu sličnost starih Super Nintendo kontrolera sa ps1 kontrolerom ne možeš negirat da bi se zadržao neki identitet. Na kraju je tak i ostalo.
A zašto nije tak izgledal sa tim položajem tipaka? Ja kad bih dizajniral takav kontroler ne bih nikad stavio te dvije grupe tipaka blizu jedna drugoj jer bi položaj palčeva bio konstantno u malom zgrčenom položaju a drugi razlog bi bio da bi se palčevi možda dodirivali kod tipkanja zato su i gljive razmaknute. Osobno mi je super bio taj prvi za PS1 ergonomičan i smatrao sam ga u ono vrijeme najboljim i najljepšim kontrolerom, bilo digi bilo analogni a jedino mu materijal bil plastik fantastik koji kod mene je izazivao pretjerano znojenje.
- Uređivano
Ps kontroler je jedini pravi kontroler, boxov nije.
Analog da stoji gori livo daj ljudi uozbiljite se
To isto ko kad je fifa odlucila da x nije x i odonda je ne igran vise...koda kazete da škoti nisu najvece picke na planeti
Mislin ajmo biti ozbiljni
- Uređivano
TITANXIS ne bih nikad stavio te dvije grupe tipaka blizu jedna drugoj jer bi položaj palčeva bio konstantno u malom zgrčenom položaju a drugi razlog bi bio da bi se palčevi možda dodirivali kod tipkanja zato su i gljive razmaknute.
Upravo zato se i stavlja jedna gljiva gore jer ako je problem sa tipkama, onda je problem i sa gljivama.
Da su palčevi prirodno u tom položaju, onda bi orginalni kotroler tamo imao tipke.
PS položaj gljiva je kompromis koji se zbog posojanja ljudi koji su sposobni štovati brendove ko bogove pretvorio u feature.
Mislim da je tada Sonyju bilo na pameti da bude PlayStation u kompletu konzola i kontroler što simetričniji. Ne vidim tu razloge koje si ti naveo. Zadržalo se to i do danas ta simetrija. Sony je brend kojemu je stalo do vizualnog identiteta pasalo to nekom ili ne koji će imati dok god postoje, osim ak ih jednog dana ne kupe MS ili pak Nintendo ali to je SF.
Bilo im je stalo isključivo do toga da ne zaostaju za konkurencijom.
Ajmo ne zmišljat toplu vodu, povijest Playstationa je poprilično poznata.
TITANXIS Mislim da je tada Sonyju bilo na pameti da bude PlayStation u kompletu konzola i kontroler što simetričniji. Ne vidim tu razloge koje si ti naveo. Zadržalo se to i do danas ta simetrija. Sony je brend kojemu je stalo do vizualnog identiteta pasalo to nekom ili ne koji će imati dok god postoje, osim ak ih jednog dana ne kupe MS ili pak Nintendo ali to je SF.
Ne vidim ni ja
wooddiebone Bilo im je stalo isključivo do toga da ne zaostaju za konkurencijom.
Ajmo ne zmišljat toplu vodu, povijest Playstationa je poprilično poznata
Di su PS1 i PS2 imali konkurenciju? Pa eto, još od doba PS1 furaju simetriju i čini se da konkurencija im nije niš napravila
Tvrdit da u doba PS1, Nintendo nije bio konkurencija Sonyu pokazuje na duboko nepoznavanje jedne od najbitnijih era gaminga.
Uživajte dečki, kad malo naučite o Playstationu možemo nastavit.
Bio je da kao i Segin Saturn i manjim djelom i DC, niti sam rekao da nije bilo konkurencije.
- Uređivano
wooddiebone a jeste se uvatili niti sa xboxovim ni sa ps kontrolerom palac nestoji u prirodnom polozaju ,prirodni bi bio malo visi od ps analoga i malo desno od xboxovog .
Tu negdi
- Uređivano
wooddiebone Tvrdit da u doba PS1, Nintendo nije bio konkurencija Sonyu pokazuje na duboko nepoznavanje jedne od najbitnijih era gaminga.
Uživajte dečki, kad malo naučite o Playstationu možemo nastavit.
Sad ti lepo objasni nam sto su N64 i Saturn napravili PS-u1? Ajde, bit cu fer i rec bili su mu konkurencija, al sta mu je ta konkurencija napravila? Ja cu ti rec odgovor - Nista. U biti pravo pitanje je sto je PS1 napravio Saturnu i N64 jer PS1 bila prva Sonyeva konzola koje dosla na trziste tuc se sa ovima.